طراحی وب راهنمای خرید مقالات

سایت ساز چیست؟ معرفی سایت ساز سایت آماده

سایت ساز چیست؟ سایت ساز سایت آماده

آیا قصد ساخت سایت دارید؟ آیا به دنبال یک سایت آماده هستید؟ آیا می‌دانید که سایت ساز سایت آماده چیست؟ آیا به دنبال یک سایت مقرون‌به‌صرفه و کارایی بالا هستید؟

اگر قصد دارید جواب پرسش‌های بالا را بدانید، به شما پیشنهاد مکنیم تا انتهای این مقاله با سایت آماده همراه باشید.

امروزه گسترش فضای مجازی و افزایش نیاز کسب‌وکارها برای ایجاد یک کسب‌وکار آنلاین، سبب رشد وب‌سایت‌های اینترنتی گردیده است و تک‌تک افراد صاحب مشاغل به دنبال آنلاین کردن شغل خود هستند تا بتوانند از این بستر به وجود آمده در فضای مجازی استفاده کنند و به وسیله آن میزان فروش و درآمد خود را بالاتر ببرند و بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند. اما ممکن است این افراد اطلاعات مطلوبی در زمینه ساخت و بهره‌برداری وب‌سایت اینترنتی نداشته باشند و ندانند که از چه طریق باید یک وب‌سایت برای کسب‌وکار خودشان ایجاد کنند. اینجاست که سایت آماده، آماده خدمت‌رسانی به این افراد می‌شود تا کسب‌وکار آنها را از روش سنتی و قدیمی به روش نوین اینترنتی تبدیل کند تا آنها را وارد بستر فضای مجازی کند و سبب رونق کسب‌وکارها آنها گردد.

اگر شماهم جزو افرادی هستید که نیاز دارید تا کسب و کار سنتی خود را وارد دنیای اینترنت کند، این مقاله می‌تواند برای شما کاملاً کاربردی و مناسب باشد تا با نحوه ساخت سایت آماده و روش های استفاده از آن آشنا شوید. پس حتماً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا دربارهٔ نحوه خرید سایت آماده آگاه شوید.

در این روزها روش‌های متفاوتی برای داشتن یک وب‌سایت وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

1-ایجاد سایت از طریق کدنویسی

2-ایجاد سایت از طریق سیستم وردپرس

3-استفاده از سایت‌های آماده

روش اول نیاز به دانش کدنویسی و تجربه بالایی از نظر طراحی و تسلط به امنیت وب‌سایت دارد. افرادی که از این طریق طراحی سایت انجام می‌دهند غالباً به مدت یک الی دو سال آموزش‌دیده و مهارت خود را در این زمینه بالا می‌برند تا تسلط کافی در این زمینه کسب کنند. به همین دلیل، ایجاد یک وب‌سایت از روش کدنویسی نیازمند صرف وقت و هزینه بیشتری می‌باشد و اصولاً افرادی که به دنبال یک وب‌سایت حرفه‌ای از نظر حسابداری و انبارداری و… هستند، درخواست یک وب‌سایت کدنویسی شده می‌دهند، اما برای افراد عادی این نوع وب‌سایت‌ها پیشنهاد نمی‌شود.

دلیل گران تر بودن سایت های کدنویسی شده نسبت به سایت هایی که با وردپرس ساخته می‌شوند وقت گیر بودن طراحی و کد نویسی سایت است، چرا که برای ساخت یک سایت کدنویسی شده نیازمند به چند فرد ماهر بامهارت های فراوان خواهیم بود. برای مثال قبل از شروع طراحی سایت نیازمند یک فرد برای طراحی رابط کاربری سایت خواهیم بود که به   این افراد یوآی کار گفته می شود، درادامه متخصصان بک‌اند شروع به ساخت زیر ساخت‌های سایت می‌کنند تا بتوانند اطلاعات استفاده شده در سایت را درآن قرار بدهند، در مرحله آخر متخصصان فرانت اند شروع به ساخت ظاهر سایت می‌کنند تا کاربران با کلیک بر روی قسمت های مختلف سایت کار های مورد نیازشان را انجام بدهند.

روش دوم هم همانند روش اول نیاز به تمرین و کسب تجربه برای ایجاد وب‌سایت دارد ولی بر خلاف روش اول نیازی به کدنویسی ندارد و از طریق سیستم مدیریت محتوایی وردپرس می‌توان وب‌سایتی شبیه وب‌سایت‌های دیجی‌کالا، بانی مد و … ساخت. همچنین به دلیل نداشتن بخش کدنویسی هزینه کمتری نسبت به روش اول دارد. این نوع از وب‌سایت‌ها اصولاً به افرادی عادی ای که قصد آنلاین کردن وب‌سایت خود را بر اساس طراحی منحصربه‌فرد خودشان دارند پیشنهاد می‌شود.دراین روش طراح سایت با گرفتن یک دامنه وurl مخصوص همراه با یک فضای هاست برای قرار دادن اطلاعات وب سایت درآن شروه به نصب وردپرس در هاست میکند،درادامه با توجه به سایت درحال طراحی، یک قالب متناسب با نیاز سایت همانند قالب های زفایر،وودمارت،هلوالمنتور  و…بر روی هسته وردپرس قرار میگرد.حال برای طراحی صفحات نیازمند یک افزونه صفحه ساز همانند المنتور و یا ویژوال کامپوزر خواهد بود،با نصب این افزونه امکان این فراهم می شود تا طراح سایت بتواند طبق سلیقه مشتری یا سایت مناسب را طراحی کند.بعد از اتمام طراحی سایت،فرد طراح شروع به نصب افزونه های مورد نیاز سایت برای ارتقا درجه کیفیت سایت میکند تا بتواند امکانات مورد نیاز کارفرما را در اختیار آن بگذارد. 

 اما برسیم به روش سوم یعنی روش سایت آماده. در این روش، طراح به دلیل دانشی که در زمینه اصول طراحی و نیاز افراد کسب کرده است شروع به ساخت و طراحی تعدادی وب‌سایت از روش دوم یعنی سیستم مدیریتی وردپرس می‌کند. طراح بعد از طراحی تعداد بالایی از این سایت‌ها اقدام به فروش سایت‌های آماده می‌کند. این روش به افرادی پیشنهاد می‌شود که به دنبال آنلاین کردن کسب‌وکار خودشان با یک وب‌سایت کامل و آماده هستند که هزینه به نسبت پایین‌تری از دو روش قبلی دارد. در این روش خریدار فقط توانایی انتخاب یکی از طرح‌های از قبل آماده شده را دارد و نمی‌تواند همانند روش دوم طراحی مدنظر خودش را پیاده‌سازی کند، ولی این امکان نیز فراهم شده است تا بعد از خریداری یک وب‌سایت آماده، افراد با درخواست خودشان و پرداخت هزینه جداگانه، طرح موردنظر خودشان را بر روی وب‌سایت پیاده‌سازی کنند.

بعد از خریداری این سایت های آماده توسط خریدار، تیم سایت آماده بر اساس پلن‌های متفاوتی که در حین فروش سایت آماده ارائه می‌کند، اقدام به پشتیبانی از سایت های فروخته شده کرده و تمام موارد مورد نیاز خریدار را به آن اطلاع می دهد تا خریدار بعد از گرفتن سایت مورد نظر، به راحتی بتواند تمامی موارد مورد نیاز خودش را انجام بدهد وشروع به فعالیت در زمینه شغلی مورد نظر خودش کند. با خریداری این نوع از سایت های آماده می‌توان به راحتی وبا کمترین قیمت صاحب کسب‌وکار اینترنتی شد، در صورتی که فعالیت درستی درزمینه سایت انجام گیرد و مرتباً سایت بروز رسانی شود، احتمال رتبه گرفتن سایت شما در گوگل وجود دارد که این امر سبب چندین برابری میزان فروش و فعالیت کاربران در سایت شما خواهد شد. درصورتی که قصد دارید تا همیشه یک سایت بروز داشته باشید، می‌توانید از تیم سایت آماده درخواست مشاوره و راهنمایی رایگان کنید تا این تیم در کمترین زمان ممکن یک راهنمایی متناسب با نیازتان به شما ارائه بدهد.

سایت ساز سایت آماده روش جدید ساخت سایت
سایت ساز سایت آماده روش جدید ساخت سایت برای کسب و کار ها

انواع سایت آماده

کاربرانی که به دنبال سایت آماده هستند تا در سریع ترین زمان، کسب و کار خودشان را گسترش بدهند ممکن است از صنف‌های مختلف شغلی باشند، به همین دلیل تیم سایت آماده اقدام به طراحی انواع وب‌سایت‌های آماده بر اساس نیازکاربران کرده است که این حرکت یک حرکت انقلابی در زمینه طراحی سایت های آماده است که به خریداران انتخاب بیشتری می دهد تا بتوانند بر اساس سلیقه خودشان یک سایت با کیفیت و همه چی تمام را انتخاب و خریداری کنند.

تیم سایت ساز سایت آماده بر اساس تجربه کسب کرده در مدت فعالیت خودش، اقدام به طراحی انواع وب‌سایت‌های اینترنتی بر اساس بیشترین نیاز افراد کرده است که در ادامه به تعدادی از این وب‌سایت‌ها اشاره کرده‌ایم:

1-سایت آماده فروشگاهی

تیم سایت ساز سایت آماده در زمینه سایت‌های فروشگاهی اقدام به طراحی پنج طرح با نام‌های عقیق، الماس، مروارید، زمرد و نگین کرده است که شما می‌توانید از بخش خرید سایت این سایت‌ها را مشاهده کنید و برای فروش محصولات خودتان می‌توانید اقدام به خرید این مدل از سایت کنید.با خرید این سایت های فروشگاهی آماده،شما میتوانید محصولات خودتان را وارد افزونه فروش ووکامرس کرده و در آنجا با ایجاد دسته بندی های منظم به کالا های خودتان نظم بدهید تا کاربران در حین خرید، بدون سرگردانی مشغول خرید کالای های مورد نیاز خودشان شوند.

در صورتی که شما یک سایت فروشگاهی داشته باشید، می توانید روزانه میلیون ها بازدید کننده به فروشگاه خود اختصاص بدهید که این کار در فروشگاه های فیزیکی عملاً یک کار غیر ممکن خواهد بود اما در دنیای اینترنت هیچ کاری غیر ممکن نیست.

2- سایت آماده آموزشی

در این عنوان از سایت‌های آماده، شما می‌توانید سایت مدنظر خودتان را از دو طراحی کالج و آکادمی انتخاب کنید. این نوع از سایت‌ها مناسب افرادی می‌باشند که قصد ارائه آموزش به دیگران را دارند.

اگر شما استاد، معلم، روان‌شناس و یا هر شغل دیگری که دارید و قصد دارید تا مهارت خودتان را با درست کردن آموزش های تصویری و ویدئویی با دیگران به اشتراک بگذارید و از فروش آنها کسب درآمد کنید، سایت های آماده آموزشی بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود، چرا که با استفاده از این سایت ها به راحتی خواهید توانست ویدیو و آموزش های خود را مدیریت کنید و فقط به افرادی اجازه مشاهده ویدئو های خودتان را بدهید که هزینه آموزش را پرداخت کرده اند. باید اضافه کنیم که حتی شما این قابلیت را خواهید داشت که به کاربران اجازه بدهید تا بتوانند ویدئو های شما را دانلود کنند و یا بدون اجازه شما آنها را دانلود نکنند.

3-سایت آماده شرکتی

تیم سایت ساز سایت آماده به دلیل استقبال افراد همانند سایت آماده فروشگاهی، اقدام به طراحی پنج مدل سایت شرکتی با نام‌های کیمیا، کیان، کاوه، ریوان و کسری کرده است که بر اساس نیاز می‌توانید اقدام به خرید یکی از این وب‌سایت‌ها کنید. اصولاً هر شرکتی برای بولد کردن کسب‌وکار خودش و معرفی آن به دیگران نیازمند یک وب‌سایت است که تک‌تک این وب‌سایت‌ها می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند.

با استفاده از سایت های شرکتی شما این قابلیت را خواهید داشت تا بتوانید یک معرفی کامل از شرکت خودتان در اینترنت ارائه داده و تمامی نمونه کار های خودتان را در آنجا قرار بدهید و با دادن آدرس سایت خود به مشتری‌هایتان تمامی نمونه کار ها را به آنها نمایش بدهید.

4- سایت آماده خبری

یکی از قوی‌ترین طرح‌های ساخته شده توسط تیم سایت ساز سایت آماده سایت خبری مگ می‌باشد که می‌توانید برای داشتن یک وب‌سایت خبری اقدام به سفارش این سایت از بخش خرید سایت کنید.

شما با داشتن یک سایت خبری می‌توانید تمامی اخبار روز را در آن قرار بدهید و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.نحوه درآمدزایی از سایت های خبری متفاوت است، ممکن است یک فرد با ارائه تبلیغات در سایت خبری خودش اقدام به درآمدزایی کند ویا با قراردادن رپورتاژ آگهی سایت های دیگر در سایت خودش اقدام به دریافت هزینه از آن سایت ها کند.

نمایی از سایت آماده خبری مگ - محصولی از سایت اماده
نمایی از سایت آماده خبری مگ - محصولی از سایت اماده

5-سایت آماده رویدادی

این وب‌سایت آماده با نام ایونتو یک وب‌سایت کاربردی برای افراد، مؤسسات و مجامعی می‌باشد که قصد برگزاری رویداد، فروش بلیت کنسرت‌ها و یا سخنرانی‌ها را دارند این سایت آماده می‌تواند برای آنها یک گزینه مناسب باشد تا به‌صورت آنلاین کسب درآمد کنند.

6- سایت آماده ورزشی

سایت ورزش وب‌سایت آماده با نام جیم یک سایت کاملاً کاربردی برای باشگاه‌های ورزشی، مربیان و مشاوران بدنسازی می‌باشد تا بتوانند سیستم عضویت و همچنین مشاوره خود را به‌صورت آنلاین انجام دهند و اطلاعات کسب‌وکار خودشان را به دیگران ارائه بدهند.

اگر شما هم یک باشگاه ورزشی دارید و قصد دارید تا کلاس کاری خودتان را چند مرحله بالاتر برده و سیستم مدیریتی ورزشکاران خودتان را آنلاین کنید،این مدل سایت برای شما مناسب خواهد بود و خواهید توانست امکان عضو گیری و ثبت نام آنلاین را برای ورزشکاران فراهم کنید.

خدمات تیم سایت آماده

سایت آماده علاوه بر فروش سایت‌های از قبل طراحی شده آماده، خدماتی همچون ثبت دامنه، خریدهاست، اپلیکیشن فروشگاهی، خدمات سئو، پنل اس‌ام‌اس و تولید محتوا نیز انجام می‌دهد.شما می‌توانید با سفارش هر کدام از خدمات بالا کیفیت کار خودتان را بالا ببرید چرا که کیفیت، مهم ترین فاکتور برای جذب مشتری و مخاطب است، درصورتی که سایت شما کیفیت مناسب را نداشته باشد قطعاً به مرور زمان مشتری و مخاطب های خود را از دست خواهید داد.

تمامی افرادی که به دنبال آنلاین کردن کسب‌وکار خودشان هستند، می‌توانند تمامی امورات سایت خود را به تیم سایت آماده بسپارند تا به بهترین نحوه شاهد مدیریت سایت خود باشند.

مزایای سایت ساز

روند ساخت آسان

این ابزار یکی از بهترین‌ها برای ساختن یک وب‌سایت می‌باشد در این ابزار دیگر نیازی به داشتن دانش برنامه‌نویسی نیست. اکثر این سرویس‌ها در انتخاب قالب به شما چند گزینه خواهند داد که پس از آن شما می‌توانید تغییرات دلخواه خود را از قبیل افزودن متن، تصویر و تغییر رنگ بعضی عناصر روی آن‌ها انجام دهید.

مقرون‌به‌صرفه بودن این ابزار

هزینه ساخت سایت با سایت ساز سایت آماده بسیار مقرون‌به‌صرفه است. زیرا شما برای ساخت یک سایت با امکاناتی که توسط سایت آماده تأمین شده است باید چندین برابر تعرفه پیش‌بینی‌شده توسط سایت ساز سایت آماده هزینه پرداخت کنید درحالی‌که می‌توانید همان سایت را با پرداخت هزینه بسیار کمتر در سایت ساز سایت آماده بسازید.

هرآنچه نیاز دارید در دسترس خواهد بود

اگر می‌خواهید کالا و خدمات خود را به‌صورت آنلاین برای فروش قرار دهید و یا می‌خواهید محصولات و خدمات خود را معرفی کنید می‌توانید از سایت‌های ساخته شده توسط سایت ساز سایت آماده استفاده کنید. تمامی پیش‌نیازهای ارائه خدمات آنلاین در سایت‌های ساخته شده توسط سایت ساز سایت آماده پیش‌بینی‌شده است و در سایت‌ها پیاده‌سازی شده است.

نیازی به دانش برنامه‌نویسی ندارید

برای ساخت سایت با سایت ساز نیازی به دانش برنامه‌نویسی نیست فقط کافی است شما المان‌های مدنظر خودتان را بگیرید و در محل موردنظر قرار دهید، به‌این‌ترتیب شما می‌توانید صفحات موردنظر خود را در سایت بسازید.

سریع‌ترین روش برای داشتن وب‌سایت

با استفاده از این ابزار حدود 24  ساعت زمان لازم دارید تا یک وب سایت مناسب برای خود بسازید. بسیاری از این ابزارها به‌گونه‌ای کار می‌کنند که شما می‌توانید قبل از انتشار، محتوایتان را ببینید و بعد تنها با یک کلیک محتوای خود را منتشر کنید.

چگونه در سایت ساز آماده یک سایت بسازیم؟

بررسی رقبا

در اولین قدم رقبای خود را بررسی کنید و به این سؤالات پاسخ دهید:

  • نقاط قوت و ضعف آنها چیست؟
  • چگونه می‌توانید بهتر از آنها باشید؟
  • چه محصولات و خدمات بهتری می‌توانید ارائه دهید؟

پاسخ به این سؤالات مسیر راه شما را روشن می‌کند تا سایت دلخواهتان را بسازید.

انتخاب دامنه

برای برند شدن باید یک نام یا دامنه برای خودتان انتخاب کنید و هر وب‌سایتی نیازمند یک دامنه است. انتخاب دامنه خوب تأثیر بسزایی در سئو و ماندگاری در ذهن‌ها و برند شدنتان دارد.

برای انتخاب یک دامنه خوب می توانید از مقاله چگونه یک انتخاب دامنه خوب برای وب سایت خود انتخاب کنیم؟ کمک بگیرید

انتخاب قالب در سایت آماده

یک قالب مطابق خواسته‌های خود از سایت آماده انتخاب می‌کنید. برای این کار یک لیست از نیازمندی های خود تهیه کنید آنها را اولیت بندی کنید و بر اساس نیاز های خود یک سایت را از بخش خرید سایت انتخاب کنید.

راه‌اندازی سایت در سایت آماده

بعد از انتخاب دامنه و قالب سایت بر اساس نیازتان یکی از بسته‌های سایت را انتخاب می‌کنید و در انتها پس از پرداخت فاکتور طی 24 ساعت سایت خود به همراه آموزش ویدئویی و پشتیبانی آنلاین سایت آماده را تحویل می‌گیرید.

ثبت محتوا و درج محصولات و خدمات

پس از دریافت سایت اطلاعات و محصولات خود را مطابق آموزش های سایت آماده بر روی سایت خود درج کنید.

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

برای دریافت درگاه پرداخت و شروع فروش آنلاین باید نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کنید اگر در این رابطه اطلاعاتی ندارید می توانید مقاله نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد چیست؟ را مطالعه نمایید برای آشنایی با درگاه های پرداخت نیز می توانید از مقاله درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟ کمک بگیرید.

سئو سایت

برای بیشتر دیده‌شدن سایت و نمایان شدن در نتایج اول جستجوگر گوگل و جذب مشتری باید قوانین سئو را بر روی سایت خود اعمال کنید. سئو فرایندی است که سبب می شود موتور های جستجو سایت شما را در نتایج خود نمایش دهند برای آشنایی با این فرایند نیز توصیه می شود مقاله های زیر را مطالعه کنید.

سئو SEO چیست؟ قسمت اول
سئو چیست؟(قسمت دوم)
14 روش افزایش سئو SEO سایت ها به صورت ارگانیک
11+1 فاکتور کلیدی رتبه بندی سایت در گوگل سال 2023

سایت ساز به درد چه کسی می‌خورد؟

به درد کسانی که به دنبال ساختن یک سایت حرفه ای در کوتاه‌ترین زمان، با هزینه‌ای مناسب و بدون نیاز به مهارت بالا و دانش فنی هستند.

آیا سایت ساز ها برای افراد غیر مبتدی کاربردی ندارد ؟

خیر ، افراد حرفه ای هم می توانند استفاده کنند. استفاده از سایت ساز برای ساخت سایت یک راه حل نوین جهت تسهیل روند پیاده سازی کسب وکار های انلاین است.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کرده‌ایم سایت ساز و همچنین سایت ساز سایت آماده را برای شما همراهان عزیز شرح دهیم و بر این باور هستیم که اگر قصد ایجاد سایت دارید و می‌خواهید بدون دردسر یک سایت جذاب کاربردی و پررونق داشته باشید بی شک تیم سایت آماده بهترین گزینه برای انتخاب شما خواهد بود.

درصورتی‌که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید و یا برای توسعه کسب‌وکار خود مشاوره می‌خواهید می‌توانید از بخش چت سؤالات خود را مطرح نمایید و یا از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *