بهینه سازی برای موتور های جستجو

خدمات سئو SEO

سئو SEO فرایندی است که طی آن سایت شما برای موتور های جستجو بهینه می شود. بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو سبب ارتقاع رتبه سایت شما در آنها خواهد شد.

موتور های جستجو در واقع سیستم های مانند google، bing، yahoo و ask  هستند که فرایند پایش و نمایش سایت ها بر اساس جستجوی کاربر را در اینترنت انجام می دهند.

دریافت رتبه بالاتر در موتور های جستجو نیز افزایش بازدید را  برای شما به ارمغان خواهد آورد. افزایش بازدید از سایت شما به معنی افزایش فروش و یا کسب در آمد برای شما خواهد بود.

در سئو مولفه های بسیاری دخیل هستند که از مهمترین آنهامی توان به انتخاب کلمات کلیدی، محتوای سئو محور و لینک های ورودی و خروجی اشاره نمود.

البته سئو SEO صرفاً بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو نیست بلکه در حال حاضر User Experience تجربه ای که یک سایت برای کاربران خود رقم می زند نیز تاثیر بسیاری بر روی سئو SEO دارد

برای آگاهی بیشتر در مورد سئو SEO می توانید به مقاله های زیر مراجعه کنید.

خدمات سئو SEO

ارسال سایت برای بررسی SEO











    سوالات متداول

    سئو چه اهمیتی دارد؟

    سئو فرایندی است که سبب شناخته شدن سایت شما و افزایش بازدید آن می شود. در صورتی که سایتی برای سئوی خود عملی انجام نداده باشد عملا آن سایت در دنیای اینترنت وجود خارجی ندارد.

    سئو بازار را برای فروشگاه های اینترنتی و کسب وکار ها می سازد و شما را به مشتریانتان معرفی می کند.

    رسیدن به رتبه یک گوگل چقدر زمان می برد؟

    کسب رتبه اول در نتایج جستجو در گوگل برای هر سایت و کسب و کاری متفاوت است زیرا مولفه های بسیاری در کسب این رتبه تاثیر گذار هستند. از این رو ممکن یک سایت در کمتر از 3 ماه نتایج خوبی را کسب کند اما سایت دیگر با بیش از یک سال فعالیت هنوز به نتایج مورد نظر دست نیابد. برای این منظور باید بر اساس مولفه های مطرح شده نظر کارشناسی ارائه کرد.

    قیمت خدمات سئو چقدر است؟

    سئو یک فرایند متشکل از چندین خدمات در هم تنیده شده است که این خدمات بسته به مولفه های مطرح شده برای سایت مورد نظر و آنالیز های انجام شده فرق می کند از این رو نمی توان بدون بررسی و آنالیز سایت قیمت دقیقی برای این خدمات مطرح نمود.

    چه تضمینی برای رسیدن به رتبه یک گوگل وجود دارد؟

    هیچگاه امکان ارائه تضمین برای خدمات سئو وجود ندارد زیرا شما هیچ گاه از آپدیت های آینده گوگل اطلاع ندارید و یا فعالیت های سئو محور رقبای خود را نمی دانید از این رو نمی توان تخمین درستی از رتبه سایت در یک بازی زمانی ارائه نمود.

    درست است که ارائه تضمین برای خدمات سئو در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد اما این کار عین کلاه برداری است زیرا هیچگاه نمی توان به طور قطع جایگاه یک  سایت را در نتایج جستجو تضمین کرد.