سایت خود را انتخاب کنید

دسته بندی سایت های آماده شخصی

بزودی با سایت های شخصی جذاب در خدمت شما خواهیم بود

personal website

خرید سایت شخصی

در گذشته افراد برای ارائه رزومه می بایست یک فایل آماده می کردند و یا خاطرات و تجارب خود را در یک دفتر یاداشت می نوشتند اما امروزه اینگونه نیست شما می توانید همه آن ها را در یک سایت قرار دهید.

سایت های شخصی می توانند در بر گیرنده تجارب شما، نمونه کار های شما و یا حتی خاطرات شما باشند. همچنین شما می توانید محصولات و خود را نیز بر روی این سایت ها بفروش رسانید.

خرید سایت شخصی یکی از شیوه های نوین راه اندازی سریع سایت در کمترین شمان و با یک هزینه بهینه است

خرید سایت شخصی

ساخت سایت شخصی

اگر به‌صورت انفرادی کار می‌کنید و یا یک فریلنسر هستید داشتن یک سایت به پرسونال برندینگ شما کمک بسیاری می‌کند. شاید شما با خود فکر می‌کنید که چرا باید اقدام به ساخت سایت شخصی کنم؟ ما برای این سؤال شما چندین دلیل داریم.

ساخت سایت شخصی به شما این امکان را می‌دهد تا یک بیلبورد مادام‌العمر از عملکرد خود بنا کنید. شما می‌توانید در سایت شخصی خود نمونه کار خود را نمایش دهید، سفارش دریافت کنید و یا محصولات خود را برای فروش قرار دهید.

علاوه بر این‌ها سایت شخصی شما یک پل ارتباطی میان شما و کسانی است که شما را دنبال می‌کنند. شما می‌توانید در سایت شخصی خود از تجربیات خود بگویید، آموزش‌های خود را قرار دهید و با کسانی که شما را دنبال می‌کنند هم کلام شوید.

ساخت سایت شخصی نقش بسیاری در ساخت برند شخصی شما دارد اگر ایده و فکرهای بزرگ در سر دارید و می‌خواهید نام شما پرآوازه باشد همین حالا اقدام به ساخت سایت شخصی خود کنید.

ساخت سایت شخصی در کنار فعالیت حرفه‌ای می‌تواند از شما یک نام ماندگار در ذهن‌ها بسازد.

برای ساخت سایت شخصی دیگر نیاز نیست وقت و پول بسیار هزینه کنید. فقط کافی است برای ساخت سایت شخصی خود از سایت ساز سایت آماده استفاده کنید.

برای این کار در ابتدا یکی از سایت‌های شخصی ما را انتخاب کنید، هرکدام را که خوشتان آمد انتخاب کنید عملکرد یکسان است. در مرحله بعد بر اساس نیاز خود یکی از سه پکیج پایه، استاندارد و ویژه را انتخاب کنید، در این مرحله توجه داشته باشید که فضای هاست و امکانات پکیج‌ها متفاوت است. در نهایت دامنه خود را انتخاب کنید و برای آغاز ساخت سایت شخصی خود به ما اعلام نمایید. همین کافی است تا شما صاحب یک سایت شخصی شوید.

برای انتخاب دامنه برای سایت شخصی هم می‌توانید از دامنه‌های me، im و id استفاده کنید این دامنه‌ها دارای ماهیت دیگری هستند ولی به دلیل شباهت به کلمه‌های مرتبط با این زمینه در زبان انگلیسی برای راه ساخت سایت شخصی بسیار پرکاربرد هستند.

اگر دررابطه‌با راه‌اندازی سایت شخصی سؤالاتی دارید که جوابی برای آنها در سایت آماده نیافته‌اید می‌توانید آنها را از طریق چت یا تماس تلفنی از ما بپرسید

سوالات متداول

آیا تعداد محتوایی که می توان در سایت شخصی سایت آماده منتشر کرد محدود است؟

خیر! ما در سایت هایمان هیچ محدودیتی قرار نمی دهیم. شما می توانید بی نهایت محتوا در سایت خود قرار دهید.

آیا سایت های شخصی سایت آماده قابلیت قراردادن نمونه کار را دارند؟

بله! تمامی سایت های شخصی سایت آماده این قابلیت را دارند شما می توانید انواع نمونه کار را در سایت خود قرار دهید.

سایت های شخصی سایت آماده از چه نوع پست های پشتیبانی می کند؟

سایت های شخصی ارائه شده توسط سایت آماده از پست های متنی، تصویر، فیلم و صوت پشتیبانی می کند همچنین این سایت ها می توانند به سایت های میزبانی ویدئو نیز متصل گردند.

آیا امکان فروش محصول بر روی سایت های شخصی وجود دارد؟

بله! اگر شما ناشرهستید و یا طراح طرحی هستید می توانید محل خود را در سایت شخصی خود برای فروش قرار دهید.

آیا سایت بر روی دامنه درخواستی پیاده سازی می شود؟
  • سایت آماده، سایت های خود را به همراه یک دامنه ir هدیه برای کاربران خود پیاده سازی می کند. شما به عنوان کاربر سایت آماده می توانید پس از خرید سایت دامنه مورد نظر خودرا به همراه شناسه nic خود برای ما از طریق تیکت ارسال نمایید تا دامنه مورد نظر به نام شما ثبت و سایت شما بر روی آن دامنه پیاده سازی شود.

    در صورتی که دامنه را از قبل ثبت نموده باشید می توانید از آن دامنه نیز برای پیاده سازی سایت استفاده نمایید فقط کافی است اطلاعات دسترسی دامنه را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا انها تنظیمات لازم را انجام دهند.

آیا سایت های پیاده سازی شده توسط سایت آماده دارای پشتیبانی هستند؟

تمامی سایت های ارائه شده توسط سایت آماده دارای گارنتی 3 ماهه هستند. شما می توانید شرایط گارانتی سایت ها را در این صفحه مطالعه نمایید، اما اعمال تغییرات ظاهری افزودن امکانات بیشتر و خرابی های که توسط کاربران ایجاد می کنند. مشمول گارانتی نیستند و برای انجام و یا رفع آنها باید یک بسته پشتیبانی از سایت آماده تهیه نمایید. برای تهیه بسته پشتیبانی می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.

آیا درج محتوا در سایت، بر عهده سایت آماده است؟

خیر، زیرا محتوا بر اساس نیاز و استراتژی کسب و کار شما تنظیم می گردد پس از این رو درج محتوا و محصولات بر عهده کاربران می باشد. اما در صورتی که شما نتوانید محتوا و محصولات خود را در سایت درج نمایید می توانید با خرید بسته پشتیبانی و تامین محتوا این امر را به مابسپارید.

آیا هزینه پیاده سازی سایت یکبار پرداخت می شود و یا سالانه نیاز به تمدید خواهد داشت؟

سایت های آماده دارای دو هزینه می باشند یک هزینه راه اندازی که فقط یکبار دریافت خواهد شد و دو هزینه فضای میزبانی و دامنه که سالانه دریافت خواهد شد. هزینه فضای میزبانی و دامنه در سال اول رایگان می باشد. مگر اینکه نیاز به فضای بیشتری داشته باشید.