راهنمای خرید کسب و کار

معرفی بهترین ابزار چت فارسی برای سایت ها

معرفی بهترین ابزار چت فارسی برای سایت ها

اینکه بتوانید با مشتریان و کاربران خود در ارتباط باشید و با آنها گفتگو کنید یکی از نکاتی است که هر حرفه و شغلی که برای کسب و کار خود سایت راه اندازی کرده است باید به آن توجه کند. اما چطور می توان با کاربران و مشتریان خود در ارتباط بود؟ یکی از این راه ها استفاده از ابزار چت فارسی برای سایت می باشد، با این ابزار به راحتی می توانید با کاربران خود در ارتباط باشید.

زمانی که شما سفارش سایت شرکتی یا فروشگاهی می دهید، یکی از ابزار های که می تواند در افزایش فروش نقش مهمی داشته باشد قابلیت چت در سایت است. در ادامه راجب چت سایت، اهمیت آن و معرفی ابزار های چت توضیحاتی خواهیم داد با ما همراه باشید.

اکثر کسانی که برای شغل و کسب و کار خود سایت راه اندازی کردند به این نتیجه رسیده اند که تنها درصد بسیار کمی از کاربران با اهداف سایت ما هم جهت هستند و می توانند برای رفع نیز خود از سایت استفاده کنند مثلا ثبت نام کنند و یا خرید انجام دهند و …، اما بیشتر کاربران به علت اینکه آگاهی کافی و لازم را ندارند و دقیقا نمی دانند باید چه کار کنند از سایت خارج می شوند و این موضوع برای صاحبان سایت که عیب بزرگی تلقی می شود. امروزه راه های زیادی برای جذب و راهنمایی کردن کاربرانی که راه مدنظر مارا نمی دانند و نمی توانند کار ی انجام دهند وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده کردن از چت آنلاین ها می باشد که بدون واسطه و به آسانی این امکان را فراهم کرده است که خریدار و فروشنده و یا صاحب سایت با کاربر خود به راحتی در ارتباط باشد.

اهمیت چت در سایت فروشگاهی
اهمیت چت در سایت فروشگاهی

اهمیت چت در سایت

تا حالا ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید به بازار شهرتان می روید و مغازه های متفاوت را می گردید تا کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. برای دیدن کالا ها از نزدیک به مغازه می روید اما همین که وارد مغازه می شوید می بینید فروشنده و یا شخصی در آن مغازه وجود ندارد، بعضی ها همان زمان از مغازه خارج می شوند چون فروشنده در مغازه نبوده ولی ممکن است برخی به خرید خود در همان مغازه ادامه دهند، کالاهای متفاوتی را نگاه می کنند و ممکن است از کالایی خوششان آمده باشد و قصد خرید آن را داشته باشند به کالا دقیق تر که نگاه می کنند می بینند که کالای مد نظرشان مشکلی دارد مثلا لباسی که یک دکمه ندارد و برای تعویض و یا سوال کردن و رفع مشکلشان فروشنده در آن مغازه وجود ندارد و از خرید خود منصرف می شوید و مغازه را ترک می کنند.

اما اگر فروشنده در آن مغازه بود هم در زمان صرفه جویی می شد و هم خرید انجام می شد و یا از همان ابتدا به مغازه دیگری می رفتید بهتر بود.

سایت ها هم همین اوضاع را دارند، اگر سایت ما بدرستی طراحی شده باشد و کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده کند و سایت دارای یک چت آنلاین باشد تا کاربر هر سوالی را که داشته باشد بتواند بپرسد و پشتیبانی شبانه روزی وجود داشته باشد باعث جذب مشتری ، افزایش اعتماد کاربر، خرید و افزایش فروش آنلاین می شود. از این رو توصیه می شود حتما کسانی برای کسب و کار خود دارای سایت هستند از چت ایرانی برای سایت خود استفاده کنند.

معرفی ابزارها (گفتینو - رایچت - ریتین - اینجانب)

ابزار چت سایت ایرانی گفتینو
ابزار چت سایت ایرانی گفتینو

گفتینو

به کمک این ابزار به آسانی می توانید اعتماد مشتری و کاربر را جلب کنید و یک راه ارتباطی جذابی با مشتری داشته باشید و باعث رشد کسب و کار و فروش خود شوید. با گفتینو مستقیم می توانید با کاربران خود در ارتباط باشید.

ویژگی‌های چت آنلاین (goftino)

سامانه هدفمند : به راحتی سر صحبت را در زمان و مکان خوب با فرستادن پیام های خودکار هدفمند به کاربران و مشتریان باز می کند.

جذب مشتریان : هر کسی که وارد سایت می شود یک مشتری تلقی می شود و این یک فرصت است تا آن مراجعه کننده را به مشتری تبدیل کنیم. می توان با آن کاربر گفتگو کرد و آن را به مشتری ثابت تبدیل کرد.

گفتگوی آنلاین : راه ارتباطی امن و ساده را با کاربران و مشتریان سایت خود برقرار کنید و ازگفتینو برای پشتیبانی خدمات و محصولاتتان بهتریت استفاده را کنید.

امکانات goftino : اطلاعات از رفتار کاربران و ….

خدمات چت آنلاین در سایت رایچت
خدمات چت آنلاین در سایت رایچت فارسی و ایرانی

رایچت

سرویس چت آنلاینی وجود دارد که کاربران و مشتریان به آسانی می توانند با مدیر سایت در ارتباط باشند و این سرویس، رایچت است. این سرویس در حال حاظر بر روی wordpress ،joomla ،dropul ،prestashop و whmcs قابل استفاده است. شما می توانید با نصب افزونه رایچت یا قرار دادن کد ابزارک رایچت در تگ head قالب، قابلیت پشتیبانی آنلاین را برای سایت خود راه اندازی کنید.

ویژگی‌های رایچت

با رابط و تجربه کاربری فوق العاده این افزونه، به آسانی مکالماتی که در سایتتان انجام می شود را  کنترل کنید.

بازدید کنندگان را از زمان منتظر بودن در صف با خبر کنید تا پشتیبان پاسخگو آنها باشد.

حتما در آخر هر چت زنده از کاربر خود بخواهید تا میزان رضایت خود را از پاسخگویی پشتیبان بگوید. با این کار رتبه بندی نمایندگان خود را بررسی کنید و آن ها را در جهت بهبود پاسخگویی به مشتریان تقویت کنید.

این سرویس به 41 زبان دنیا ترجمه شده است. حتی شما هم می توانید به آن اضافه کنید.

تنها با یک بار خرید افزونه ساپورت بورد به صورت دائم می توانید از آن استفاده کنید.

محدودیتی برای تعداد کاربران و تعداد پیام های ارسالی در این افزونه وجود ندارد.

خدمات چت آنلاین در سایت ریتین
خدمات چت آنلاین در سایت ریتین

ریتین

ابزار ایرانی ای وجود دارد که امکان ذخیره اطلاعات و دیتاها و رفتار کاربران، مشخص کردن موقعیت مکانی دقیق کاربر و همچنین برای جستجو های بعدی امکان برچسب گذاری و دسته بندی، امکان واگذارای مکالمه به همکار دیگر، امکان فرستادن یادداشت برای افراد دیگر گروه و دیگر قابلیت های ممکن را فراهم کرده است که اسم این ابزار چت ایرانی ریتین است.

خدمات چت آنلاین در سایت اینجانب
خدمات چت آنلاین در سایت اینجانب

اینجانب

اینجانب یک سایتی است که گفتگوی آنلاین بر اساس جمع آوری، همراهی و پشیتیبانی شبانه روزی، دقیق، امن و باارزش برای مشتریان و کاربران سایت ها را ایجاد کرده و برقراری تمام این ها جز اهداف این سایت می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *