آموزش ها طراحی وب

✅ صفر تا صد گرفتن سفارش طراحی سایت

صفر تا صد گرفتن سفارش طراحی سایت

 گرفتن سفارش طراحی سایت برای افراد حرفه‌ای سخت نیست؛ نیاز نیست سابقه کار زیادی داشته باشید یا حرفه‌های زیادی را دربرگرفته باشید، فقط کافی است کارتان را درست انجام دهید. در این مطلب می‌خواهیم به کسانی که در این حوزه آموزش‌دیده‌اند و حالا می‌خواهند وارد حوزهٔ کار شوند یاد دهیم تا بتوانند خیلی زود وارد حوزه کاری شوند و درآمد کسب کنند. همراه ما باشید تا بهترین منابع برای گرفتن پروژه را به شما معرفی کنیم…

افراد تصور می‌کنند که برای استخدام‌شدن در یک پوزیشن خوب حتماً باید دارای تحصیلات عالی مرتبط باشند و یا این را برای خود یک سد می‌دانند تا اعتمادبه‌نفس خود را کم کنند یا برای کارنکردن بهانه بیاورند و … اما واقعیت این است که در این حوزه تنها چیزی که زیاد اهمیت ندارد داشتن تحصیلات مربوطه هست.

اگرچه که تحصیلات می‌تواند در پیداکردن یک شغل خوب در زمینه طراحی وب برای شما خوب باشد؛ اما این زمانی است که شما تجربهٔ مناسبی را داشته باشید. بیشتر شرکت‌هایی که دارای تیم HR هستند در ابتدا تخصص شما و تجربه شما را قیاس خود قرار می‌دهند و سپس تحصیلات شما را مورد بررسی قرار می‌دهند.

درآمد نرمال یک برنامه‌نویس تازه‌کار که به‌تازگی وارد فضای کار شده در حدود 10 میلیون تومان است که البته این مقدار در طی بازه زمانی افزایش‌های چشمگیری را می‌تواند داشته باشد و می‌تواند از یک برنامه‌نویس جنیور درآمد تا 50 میلیون تومان را دید.

در آمد گرفتن سفارش طراحی وب سایت
در آمد گرفتن سفارش طراحی وب سایت

اگر در این زمینه می‌خواهید فعالیت کنید و به فکر افزایش درآمد خود هستید بهتر است در زمینه مهارت‌های طراحی گرافیک که یکی از مهارت‌های مکمل هستند و یا مهارت در استفاده از ابزارهای طراحی وب (فتوشاپ، Sketch ، InVision Studio و غیره) سررشته‌ای داشته باشید و در واقع بتوانید گلیم خود را از آب بکشید.

همین‌طور اگر می‌خواهید یک برنامه‌نویس حرفه‌ای که در یک‌زبان تخصصی مهارت دارد باشید می‌توانید برای افزایش سطح درآمد و یا برای ثابت‌کردن پوزیشن کاری‌تان برخی از دانش برنامه‌نویسی بخش کاربر را نیز به‌عنوان اضافه بر سازمان یاد بگیرید تا رزومهٔ دهن‌پرکن داشته باشید. HTML ، CSS ، JavaScript و … از زبان‌های برنامه‌نویسی است که می‌توانند برای بهترشدن سطح شغلی شما مؤثر باشند.

همچنین در مورد طراحی وب‌سایت و یا هر کار دیگری که شما قرار است با افراد سروکار داشته باشید یکی از مهم‌ترین مواردی که برای صاحب شرکت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد کارگروهی و مهارت‌های ارتباطی در یک تیم است. اگر شما نتوانید تعامل خوبی در یک تیم داشته باشید و به رشد تیم کمک نکنید در واقع به یک فرد سوخته در آن تیم تبدیل خواهید شد.

همچنین درصورتی‌که درک استانداردهای وب مانند SEO را فرابگیرید می‌توانید بر روی افزایش درآمدتان حساب کنید و یک پرش صعودی در میزان درآمد ماهیانه‌تان داشته باشید. قابلیت دسترسی و سایر پروتکل‌ها نیز در این زمینه دارای اهمیت هستند که هرکدام باتوجه‌به حساسیت‌هایی که دارند می‌توانند روی افزایش درآمد شما تأثیر مستقیم داشته باشند.

چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم؟

برای  گرفتن سفارش طراحی سایت فروشگاهی شما نیاز نیست که شق‌القمر کنید و یا یک کار و پروسهٔ سخت رو بگذرانید فقط کافی است تا برای گرفتن این پروژه‌هایی که ممکن است برای شما پیشرو بیاید تجربه کافی و همین‌طور نمونه کار خوب داشته باشید. همین‌که شما بتوانید یک نمونه کار خفن و حرفه‌ای داشته باشید و صادقانه با مشتری صحبت کنید می‌تواند یک راه ساده و خوب برای گرفتن سفارش ساخت سایت باشد.

روشی که خیلی از افراد و شرکت‌ها برای گرفتن پروژه استفاده می‌کنند این است که در پلتفرم که می‌توانند خود و کسب‌وکار و حرفهٔ خود را پرزنت کنند. با این کار شما می‌توانید داخل سایت‌های مختلف، اینستاگرام، کانال‌های تلگرام، لینکدین و … مشتری‌های بالقوه پیدا کنید. حتی می‌توانید به‌صورت حضوری در هر جمعی که حضور دارید خود و کسب‌وکارتان را معرفی کنید.

شما می‌توانید با استفاده از کانال‌های ارتباطی که در اطرافتان وجود دارند برای ارتقای سطح کاری خود استفاده کنید. منتظر نباشید تا مشتری شما را پیدا کند؛ چون این کار تقریباً بسیار زمان بر تر خواهد بود و امکان کمترشدن پروژه‌های شما و همین‌طور کم‌شدن درآمد وجود داشته باشد.

از هر فرصتی که پیدا کردید برای توضیح‌دادن و معرفی‌کردن حرفهٔ خود استفاده کنید و با روی خوش و باز خودتان را پرزنت کنید. با ارائهٔ نمونه کار اعتماد مشتری را جلب کنید و با پیشنهاددادن به حوزه کاری آنها سعی بر قانع‌کردن مشتری داشته باشید.

به‌جز اینکه شما باید خود را در شبکه‌های اجتماعی و وب معرفی کنید و خدماتتان را ارائه دهید روش‌های دیگری نیز وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید برای  گرفتن سفارش طراحی سایت اقدام کنید.

چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم
چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم؟

چگونه بدون تبلیغ و بازاریابی سفارش طراحی سایت بگیریم؟

یکی از موضوعاتی که در مورد گرفتن پروژه وجود دارد این است که آیا قرار است مشتری‌ها به سراغ شما بیایند یا شما به سراغ آنها خواهید رفت؟ کسانی که سراغ مشتری می‌روند و با استفاده از روش‌های میدانی و … تلاش بر جذب مشتری می‌کنند در مواقعی ممکن است به دلیل عدم وقت‌گذاشتن بر روی جذب مشتری پروژه‌های کافی برای خود پیدا نکنند و به یکباره بعد از چند بار پروژه گرفتن درآمدشان به صفر برسند از این اتفاق به این نتیجه خواهیم رسید که نیاز است مشتری نیز به دنبال ما باشد.

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای معرفی خود و کسب‌وکارتان انجام دهید این است که یک وب‌سایت برای خود طراحی کنید. با طراحی وب‌سایت برای کسب‌وکارتان می‌توانید به‌راحتی نمونه کارهای خود و خدماتی که ارائه می‌دهید را برای تمامی کسانی که به دنبال شما هستند نمایش دهید و به طور کامل خودتان را معرفی کنید.

همین‌طور شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم‌های دیگری که وجود دارند برای جذب مشتری اقدام کنید و همهٔ آنها را به وب‌سایتتان منتقل کنید تا بتوانند جزئیات بیشتر و کامل در این مورد کسب کنند. با ساخت یک وب‌سایت حرفه‌ای برای خود می‌توانید میزان حرفه‌ای بودن وب‌سایتتان را به رخ مشتریان بکشید.

در زمینهٔ مدیریت وب‌سایتتان نیاز است تا شما از طریق محتواهایی که برای وب‌سایتتان تولید می‌کنید مشتریان را به‌خوبی قانع کنید و برای کسب رتبه‌های بالاتر در گوگل از طریق بهینه‌کردن وب‌سایتتان اقدام کنید. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای وب‌سایتتان انجام دهید این است که به طور مرتب محتوا تولید کنید و اعتبار وب‌سایتتان را افزایش دهید.

همین‌طور شما می‌توانید در زمینه سئو وب‌سایت تان به‌خوبی کار کنید و بتوانید از طریق مشتریانی که در گوگل به دنبال حوزه کسب‌وکار شما هستند و به طور روزانه در این زمینه سرچ می‌کنند را به سمت وب‌سایت و کسب‌وکار خودتان بکشید. همان‌طور که می‌دانید روزانه هزاران نفر در زمینه‌های مختلف به‌صورت آنلاین در حال سرچ کردن در زمینهٔ کاری شما هستند که ممکن است شما با نداشتن یک سئو خوب تمامی آنها را از دست بدهید.

همین‌طور این را بدانید که داشتن سئو خوب در وب‌سایتتان به‌صورت مستقیم می‌تواند اعتبار شما را بالاتر ببرد. یعنی شما می‌توانید با این کار اعتماد مشتریان را از طریق بیشتر دیده‌شدن و حرفه‌ای دیده‌شدن در پیش چشمشان دریافت کنید. همین که شما بتوانید در حوزه‌های مرتبط با کسب‌وکارتان در نتایج بالای گوگل دیده شوید می‌تواند وب‌سایتتان را به یک سایت حرفه‌ای تبدیل کرده و همین‌طور به‌عنوان یک تیم قوی به مشتریان نشان دهد.

اولین موضوعی که در این زمینه وجود دارد جذب کاربر است که در قدم اول انجام می‌شود. برای وب‌سایتتان تبدیل کاربر به کسی که به شما سفارش طراحی سایت می‌دهد است که مرحله دوم بسیار مهم‌تر از مرحله اول است. اگر شما روزانه صد نفر را بتوانید از طریق اینستاگرام، تلگرام و روش‌های تبلیغاتی دیگر به سایت خود جذب کنید و از این صد نفر بتوانید روزی تنها یک نفر را تبدیل به مشتری کنید به‌راحتی می‌توانید یک درآمد چند ده‌میلیونی در ماه داشته باشید.

همین‌طور بهتر است بدانید که این یک پروسهٔ زمان بر است و قرار نیست شما در قدم‌های اول و یا ماه‌های اول کاری خود پروژه طراحی وب‌سایت‌های زیادی به سمت شما سرازیر بشوند و شما بتوانید در ماه 50 میلیون تومان درآمد داشته باشید. ممکن است در ماه‌های اول درآمد شما از 5 میلیون تومان بالاتر نرود؛ اما اینکه بتوانید در ماه‌های بعدی چقدر شاهد رشد آن باشید برای ما مهم است.

ممکن است با کار روی وب‌سایت و همین‌طور نمونه کارهایتان به‌اندازه‌ای پیشرفت کنید و پروژه‌های زیادی به سمتتان بیاید که وقت کافی برای انجام آنها نداشته باشید؛ در نتیجه نیاز به نفرات بیشتر و کمکی نیاز دارید و باید یک تیم برای خود تشکیل دهید. به اینجا که رسیدید یعنی درآمد شما حداقل بیش از 50 میلیون تومان در ماه شده و کارتان روی ریل افتاده ست.

سفارش طراحی سایت از سایت فریلنسر
دریافت سفارش طراحی سایت از سایت فریلنسر

گرفتن سفارش طراحی سایت با بازاریابی و تبلیغ:

سایت فریلنسر – سایت پونیشا – اینستاگرام – لینکدین

گفتیم که برای جذب مشتری در کنار اینکه مشتری باید به دنبال شما باشد، شما هم گاهی باید به دنبال مشتری باشید و در این راه برای خود و کسب‌وکارتان تبلیغ کنید. برخی از اقداماتی که در این راه می‌توانید انجام دهید این است که بتوانید از طریق کانال‌های مختلفی که کاربران شما بیشتر در آنها فعال هستند برای بازاریابی استفاده کنید. در ادامه به معرفی برخی از این پلتفرم‌ها می‌پردازیم…

سایت‌های مرتبط با بازاریابی دیجیتال مارکتینگ:

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید مشتریان زیادی را جذب کنید این است که از طریق وب‌سایت‌هایی که در وب وجود دارند و کار بازاریابی و ارتباط‌گرفتن با کارفرمایان را به‌راحتی به کار بگیرید. از وب‌سایت‌هایی که در این حوزه کار می‌کنند می‌توانیم به وب‌سایت پونیشا و و وب‌سایت استخدام جابینجا اشاره کنیم.

وب‌سایت استخدام فریلنسر پونیشا:

این وب‌سایت یکی از قدیمی ترین و بهترین وب‌سایت‌هایی است که می‌توان در این زمینه پیدا کرد. در این سایت شما می‌توانید بیش از 300 هزار فریلنسر که در زمینه‌های مختلف کار می‌کنند را پیدا کنید که هرکدام از آنها پروژه‌های زیادی را به انجام رسانده‌اند. شما می‌توانید به‌جز زمینهٔ طراحی وب‌سایت در زمینه‌های اپلیکیشن اندروید و بازی، برنامه‌نویسی وب و نرم‌افزار، تایپ و ترجمه، تولید محتوا، نصب و راه‌اندازی وردپرس و طراحی قالب وردپرس و همین‌طور خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ را در این وب‌سایت پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در پونیشا وجود دارد این است که شما می‌توانید با خیال آسوده در یک بستر امن پروژه را تحویل بگیرید و روی آن کار کنید. اگر هر یک از حرفه‌هایی که گفته شد را دارید می‌توانید در پونیشا ثبت‌نام کنید و پروژه بگیرید.

وب‌سایت فریلنسینگ کارلنسر:

در این وب‌سایت شما می‌توانید با هر حرفه‌ای که دارید مشتری‌های زیادی را به خود جذب کنید و میزان درآمدتان را افزایش دهید. به زبان ساده‌تر شما می‌توانید با استفاده از این وب‌سایت برای خود تبلیغ کنید و مشتری را به خود جذب کنید. پیشنهاداتی که شما به کارفرماها می‌دهید توسط آنها بررسی می‌شوند و در نهایت بهترین آنها انتخاب می‌شود.

یکی از مزیت‌هایی که این وب‌سایت دارد این است که شما می‌توانید با هر مهارت که دارید ثبت‌نام کنید و دسته‌بندی متنوع و نداشتن محدودیت در حوزه‌های کاری این وب‌سایت را به یک وب‌سایت محبوب تبدیل کرده است. از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در کارلنسر دیده می‌شود می‌توان به تولید محتوا، گرافیک، ترجمه، عکس انیمیشن ویدئو، طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، سئو، برنامه‌نویسی نرم‌افزار اپلیکیشن، منشی و دستیار مجازی، گویندگی صوت موسیقی، مهندسی علوم‌تجربی و … اشاره کرد.

وب سایت: انجام میدم، پل دیزاینرز، پارس کدرز، سایت حامی ورکس و … از وب‌سایت‌های فریلنسینگ ایرانی هستند که می‌توانید برای گرفتن پروژه از اونها اقدام کنید. همین‌طور میتونید از وب‌سایت جابینجا برای استخدام در شرکت‌های کوچک و بزرگ نیز استفاده کنید.

چند نکته طلایی برای گرفتن سفارش طراحی سایت:

مهم‌ترین و اساسی‌ترین چیزی که در زمینه گرفتن سفارش طراحی سایت وجود دارد این است که بتوانید در مدت‌زمان فعالیتتان نمونه کارهای حرفه‌ای برای خود جمع کنید. مشکلی ندارد که در پروژه‌های اول خود هزینهٔ پایین دریافت کنید، بلکه سعی کنید با انجام چند کار حرفه‌ای آنها را به رزومه کاری خود اضافه کنید و با استفاده از آنها اعتماد مشتریانتان را جلب کنید.

اگر هیچ‌کسی به شما اعتماد نمی‌کند و نمی‌توانید هیچ پروژه ساخت سایتی را بگیرید پیشنهاد می‌کنیم حتی شده رایگان برای برخی از کسب‌وکارها وب‌سایت طراحی کنید و آنها را در رزومه کاری‌تان قرار دهید.

از وب‌سایت‌های فریلنسری نهایت استفاده رو کنید و تلاش کنید که با استفاده از آنها نمونه کارهای خود را بیشتر کنید و با استفاده از نمونه کارهای قوی هزینهٔ دستمزدتان را بیشتر کنید.

از دیگر مواردی که برای گرفتن سفارش ساخت سایت وجود دارد این است که در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های مجازی فعالیت کنید. امروزه اینستاگرام کم‌رنگ شده و جای خود را به لینکدین داده است. شما می‌توانید در صفحاتی که دارید پست‌های آموزشی در مورد بازاریابی اینترنتی بسازید و در مورد اصول طراحی سایت و … تولید محتوا کنید.

چه آینده‌ای برای برنامه‌نویسی پیش‌بینی می‌شود؟

با وجود آمدن تکنولوژی‌های جدید و ورود بسیاری از کسب‌وکارها به زمینهٔ وب قطعاً تا سال‌های متوالی شاهد استقبال خوبی از آن خواهیم بود.

کدام وب‌سایت‌ها برای گرفتن سفارش طراحی سایت خوب است؟

وب‌سایت انجام میدم، پونیشا، لینکدین و جابینجا از بهترین پلتفرم‌هایی است که می‌توانید در این زمینه از آنها استفاده کنید.

گرفتن سفارش طراحی سایت از آن چیزی که فکر می‌کنید ساده‌تر است. شما می‌توانید با استفاده از نکات طلایی که گفته شد درآمدتان را ماه‌به‌ماه افزایش دهید و از پیشرفت در این زمینه لذت ببرید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *