آموزش ها کسب و کار

انتقال پیج اینستاگرام به سایت (بدون درد و خونریزی)

انتقال پیج اینستاگرام به سایت

سال های قبل که اینستاگرام فیلتر نشده بود هیچ کس حاضر نبود در ابتدای کسب و کار سایتی برای خود راه اندازی کنه و  فروشگاه های اینترنتی کوچک و حتی برخی از فروشگاه های بزرگ از اینستاگرام استفاده می کردند . 

اما بعد از فیلتر شدن اینستاگرام حس عدم اطمینان ، بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی را به فکر راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی انداخت .

اگر شما هم جزو  افرادی هستید که قصد انتقال پیج اینستاگرام به سایت را دارید اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید همراه ما باشید تا کارهایی که بایستی انجام دهید را برایتان شرح دهیم .

قبل از این که لیست کارهایی که برای انتقال پیج اینستاگرام به سایت رو شرح بدیم بهتره ابتدا دلایل این انتقال رو بگیم و اگر این دلایل از نظر شما منطقی نبودند می تونید بیخیال این انتقال بشید : 

فیلتر بودن اینستاگرام

اولین دلیلی انتقال پیج اینستاگرام به سایت ، فیلتر شدن اینستاگرام هستش که میشه گفت مهمترین دلیل هم هست . بعد از فیلتر شدن اینستاگرام برخی از کسب و کارها به فکر کوچ از اینستاگرام افتادند اما برخی نیز در کنار اینستاگرام سایت خود را راه اندازی کردند و اینستاگرام فقط حکم شبکه اجتماعی سایت را عهده دار شد . 

حجم کاربر بیشتر نسبت به اینستاگرام

تعداد کاربری که در اینستاگرام فعالند در مقابل گوگل بسیار ناچیز است پس در نتیجه راه اندازی وب سایت کسب و کارتان مشتری بیشتری را به سمت شما سوق خواهد داد و از طرفی نرخ تبدیل سایت نسبت به اینستاگرام بسیار بیشتر است که البته در ادامه بیشتر به نرخ تبدیل خواهیم پرداخت  . 

بازدهی بیشتر وب سایت

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و به تنهایی نمیشه به عنوان یک فروشگاه اینترنتی ازش استفاده کرد . به همین دلیل بیشتر افرادی که وارد پیج شما میشن الزاما به خاطر خرید خدمات و محصولات شما نیومدن در صورتیکه با داشتن ساست و سئو اصولی مشتریان شما به راحت ترین و سریع ترین راه به سایت شما مراجعه می کنند . 

تبلیغ هدفمند

تبلیغات برای وب سایت دقیقا مشتریان شما را جذب می کند چرا که دقیقا نیاز آنها را برآورده می کنید و تبلیغات شما دقیقا روی محصول یا خدماتی که ارائه می کنید صورت می پذیرد . 

اما در اینستاگرام هموراه مجبورید تا با موضوع های ترند شده و وایرال شده مشتریان خود را جذب کنید  و همین موضوع باعث می شود تا کسانی مخاطبینی که جذب می شوند به مشتری محصولات یا خدمات شما تبدیل نشوند .

راحت سازی فرآیند برای مدیران و مشتریان

یکی دیگر از مزایای و دلایل مهم انتقال پیج اینستاگرام به می توان به کم کردن کار فروشنده و خریدار اشاره کرد بدین صورت که در اینستاگرام قیمت و موجودی و تایید خرید و بسیاری از کارها بایستی دستی صورت پذیرد اما در صورت داشتن وب سایت بسیاری تمامی این کارها اتوماتیک شده و در نتیجه میزان فروش و مدیریت کسب و کار راحت تر خواهد شد . 

چرا پیج خود را به سایت فروشگاهی انتقال دهیم؟
چرا پیج خود را به سایت فروشگاهی انتقال دهیم؟

بهترین و کارآمدترین روش برای جلوگیری از نگرانی‌هایی که حاصل از فیلترینگ اینستاگرام و نرم‌افزارهای مشابه خارجی دیگر وجود دارد راه‌اندازی وب‌سایت است. طراحی وب‌سایت از هر نظری که شما بخواهید بررسی بکنید به نفع دارندگان کسب‌وکار و همین‌طور کاربران آنهاست. با داشتن وب‌سایت نه‌تنها می‌توانید فروش خود را افزایش دهید و کسب‌وکار خود را بهتر معرفی کنید. می‌توانید از حضور همیشگی خود در فضای اینترنت مطمئن شوید.

یکی دیگر از ضرورت‌هایی که برای انتقال پیج اینستاگرام به سایت وجود دارد تسهیل‌کردن وظایف شما و همین‌طور راحتی کاربر شماست. شما با داشتن یک وب‌سایت می‌توانید به‌صورت 24 ساعته خدمات خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و برای کسب‌وکار خود با هزینه‌های بسیار پایین تبلیغات انجام دهید.

از ویژگی‌هایی که وب‌سایت می‌تواند به کسب‌وکار شما بیفزاید وجود برند شما به‌صورت همیشگی در اینترنت است.

مراحل انتقال اینستاگرام به سایت چیست
مراحل انتقال اینستاگرام به سایت چیست

مراحل انتقال اینستاگرام به سایت چیست؟

منظور از این مراحل انتقال اینستاگرام به سایت این است که شما برای کسب‌وکاری که در اینستاگرام دارید یک سایت راه‌اندازی کنید. سایت شما دقیقاً در همان زمینهٔ کاری شما و موضوع کاری شما که در اینستاگرام خواهد بود. برای راه‌اندازی سایت شما باید نوع نیاز خود را از سایت بیان کنید و پس از آن برای طراحی سایت اقدامات لازم را انجام دهید.

اولین کاری که باید انجام دهد خرید سایت فروشگاهی از سایت آماده است و بعد از آن انتخاب قالب سایتتان است .

ساخت سایت برای کسانی که یک صفحه در زمینهٔ کاری خود که در اینستاگرام دارند ساده‌تر از کسانی است که می‌خواهند بدون داشتن هیچ پیشینه‌ای شروع به فعالیت کنند. زیرا برای شرکت در این فضای اینترنتی دارای یک اعتبار پیشینه هستند.

شما یک شرکت هستید یا یک فروشگاه دارید؟ با پرسیدن این سؤال از خودتان می‌توانید نوع سایت خود را بدانید. پس از آنکه سایت خود را راه‌اندازی کردید (قبل‌تر به طور کامل به شما توضیح دادیم که برای داشتن یک وب‌سایت کم‌هزینه بهتر است از پلتفرم وردپرس استفاده کنید و برای داشتن یک سایت وردپرسی در ارزان‌ترین حالت ممکن می‌توانید یکی از بسته‌های فروش فوق‌العادهٔ سایت آماده را انتخاب کنید.)

تولید محتوا در وب‌سایت شما مربوط به موضوع کاری شما که در اینستاگرام خواهد بود. اینستاگرام به‌سختی توسط گوگل ایندکس می‌شود و شما می‌توانید برای محتوای سایت خود از محتواهایی که در اینستاگرام گذاشته‌اید استفاده کنید.

مزایای استفاده از سایت برای فروش آنلاین
مزایای استفاده از سایت برای فروش آنلاین

مزایای استفاده از سایت برای فروش آنلاین

اگر بخواهیم به‌صورت دقیق به نوع کارکرد سایت‌های فروشگاهی نگاهی بیندازیم باید این را در نظر بگیریم که بهترین مزایایی که این وب‌سایت‌ها، کسب درآمد در هر ساعتی از شبانه‌روز است و به عبارتی شما می‌توانید به‌صورت 24 ساعته برای کسب‌وکار خود مشتری پیدا کنید، بفروشید و خدمات خود را به آنها ارائه دهید. به‌این‌ترتیب شما می­توانید از طریق شبکه‌های مجازی یا سایر پلتفرم‌ها محصول خود را معرفی و تبلیغ کنید؛ اما برای خرید آن مشتری را به سایت فروشگاه خود ارجاع دهید که این روش از بهترین روش‌های فروش در فضای اینترنتی است.  به‌این‌ترتیب مشتری می­تواند با کسب اطلاعات لازم محصول (که به‌صورت کامل می‌توانید در سایت خود وارد کنید) موردنظر را سفارش دهد. این کار در سریع‌ترین زمان انجام خواهد گرفت و این دقیقاً مزیت سایت است که نه شما را زیادی به‌زحمت بیندازد و نه مشتری را برای خرید یک لنگ‌درهوا نگه دارد. درصورتی‌که اگر بنا باشد از طریق اینستاگرام این کار را انجام دهید، باید زمانی را صرف مکاتبه با مشتری کرده و درصورتی‌که مخاطبان زیادی داشته باشید، این کار به‌کندی پیش خواهد رفت. دیگر نیاز نیست مشتری برای استعلام موجودی کالا زمان زیادی را در انتظار پاسخ شما سپری کند. با مراجعه به سایت هرآنچه موردنیاز باشد را درمی‌یابد.

هزینه انتقال پیج اینستاگرام به سایت فروشگاهی
هزینه انتقال پیج اینستاگرام به سایت فروشگاهی

هزینه انتقال پیج اینستاگرام به سایت فروشگاهی

هزینه‌ای که می‌خواهید برای انتقال کسب‌وکار خود از اینستاگرام به وب‌سایت بکنید، مربوط به طراحی سایت شماست. طراحی سایت برای کسانی که از سایت آماده برای طراحی سایت خود استفاده می‌کنند از حدود 700 هزار تومان شروع می‌شود و شما می‌توانید با پرداخت تنها 700 هزار تومان یک سایت فروشگاهی داشته باشید. هزینه‌ای باید برای ساخت سایت اختصاصی پرداخت کنید به‌مراتب بسیار بیشتر از این مبلغ خواهد بود و به‌هیچ‌عنوان قابل قیاس نیست.

چگونه با انتقال پیج اینستاگرام به سایت فروش را افزایش دهیم؟

در این بخش به شما برخی از موضوعات مهمی که در فروش وب‌سایت شما مؤثر خواهد بود را به شما می‌گوییم. برای اینکه یک وب‌سایت با بازدید بالا داشته باشید و کاربرانی که در حوزه شما هستند بتوانند راحت‌تر شما را پیدا کنید باید روی سئو سایت خودکار کنید.

سئو سایت‌ها مهم‌ترین قسمت یک فروش اینترنتی است. اگر سایت شما روی کلمات کلیدی که منجر به دیده‌شدن بهتر شما و پیداکردن سریع‌تر سایتتان کار نشده باشد، عملاً سایت شما هیچ جایی نه دیده می‌شود و نه به کارتان خواهد آمد.

سئو به شما کمک می‌کند تا بهتر در معرض دید کاربران قرار بگیرید و آنها به سمت شما بیایند. پس بهتر است مفاهیم اولیه سئو را بدانید. کاربران خود را بشناسید و طبق سلایق آنها تولید محتوا کنید. طراحی سایت خود را نیز مطابق سلایق، سن، جنسیت و … مشتری‌های خود تطبیق دهید تا مشتریان شما بتوانند ارتباط بهتری با کسب‌وکار شما بگیرند.

فرض کنید شما فروشنده لباس مجلسی در زمینه بانوان هستید و یک سایت برای خودتان طراحی کرده‌اید. خانم‌هایی که در طول روز به دنبال لباس مجلسی می‌گردند، اول در اینترنت سرچ می‌کنند تا ببینند که مدل‌ها و رنگ‌های جدید کدام‌اند تا یک پیش‌فرض در ذهن خود داشته باشند و بعد به خرید بروند.

زمانی که خانمی در فضای اینترنت کلمه لباس مجلسی جدید را سرچ کند و سایت شما در اولین صفحه گوگل باشد و همچنین نکات اصولی بازاریابی را در سئو رعایت کرده باشید به سایت شما سر می‌زند و لباس موردنظر را انتخاب می‌کند. اگر شما خوب بازاریابی کرده باشید و سایت شما اصولی طراحی شده باشد، شک نکنید که خرید به‌صورت اینترنتی و یا حضور در فروشگاه شما انجام خواهد شد.

به‌طورکلی برای جواب‌دادن به این سؤال باید از خود بپرسید محصول شما چگونه می‌تواند مشکل کاربر شما را حل کند و یا چگونه می‌تواند به زندگی آنها یک رفاه اضافه کند. فقط عکس محصول یا تعریف از کارتان نمی‌تواند به فروش شما کمک کند. مزایای خاص محصول خود را ارائه دهید و به مشتریان باید بگویید که چرا باید از شما بخرند و از رقیب شما خرید نکنند.

انتقال پیج اینستاگرام به سایت برای تمامی کسب‌وکارهایی که هنوز برای کسب‌وکار خود وب‌سایت طراحی نکرده‌اند جزو الزامات است و بهتر است هر چه سریع‌تر به فکر ساخت سایت برای پیج اینستاگرام خود بیفتید. با داشتن یک وب‌سایت نه‌تنها از مزایای داشتن سایت استفاده می‌کنید؛ بلکه می‌توانید از نگرانی‌های خود در مورد فیلترینگ و … کاهش دهید. موفق و پیروز باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *