خبر ها

معرفی اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه گلت

معرفی اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه گلت

بسیاری از افرادی که به گل و گیاه علاقه دارند و تمایل دارند تا نام تمامی گیاهان آپارتمانی که خریداری می کنند یا در خانه اقوام یا دوستان شان می بینند را بدانند! البته این به عنوان یک خودنمایی نیز می تواند جلوه کند زیرا همه ما دوست داریم تا دیگران ما را باهوش و همه چیز دان بشناسند! در ادامه این مطلب به شما اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه گلت معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن گیاهان آپارتمانی را تشخیص دهید و به راحتی نحوه نگهداری آنها را بخوانید. همراه ما باشید.

اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه ایرانی
اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه ایرانی

اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه ایرانی

بسیاری از مواقع ما با مشکلات بسیاری مانند نبودن اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه به زبان فارسی سر و کار داریم! زیرا در بین تمامی این اپلیکیشن ها، اپلیکیشن های خارجی زیادی وجود دارند که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند؛ اما با نصب اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه گلت شما می توانید با خیال راحت و آسوده تمامی گیاهان را اسکن کرده و نام و نحوه نگهداری آنها را به زبان فارسی مطالعه کنید.

شما می توانید با اپلیکیشن گلت بیش از 50 گیاه آپارتمانی را تشخیص دهید و نحوه نگهداری آن را نیز مطالعه کنید. علاوه بر تشخیص گیاه شما می توانید در آپدیت جدید این اپلیکیشن بیماری گیاهان آپارتمانی را نیز تشخیص داده و گیاه خود را درمان کنید. این اپلیکیشن با داشتن دیتای غنی می تواند بسیاری از سوالات شما را پاسخ دهد و به عنوان یک مرجع کامل در این زمینه همراه شما باشد.

تشخیص گل و گیاه با هوش مصنوعی
تشخیص گل و گیاه با هوش مصنوعی

تشخیص گل و گیاه با هوش مصنوعی

شاید از خود سوال کنید که این اپلیکیشن چطور می تواند گل های آپارتمانی را تشخیص دهد؟ در دنیای امروز نام هوش مصنوعی را بسیار شنیده ایم؛ هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری جدید به کمک ما انسان ها آمده است تا بتوانیم زندگی راحت تر داشته باشیم. در زمینه گل و گیاه نیز این امر صدق می کند. زیرا ما دوست داریم تا هر گلی که در گلخانه یا گلفروشی میخواهیم بخریم را به طور هوشمندانه تشخیص داده و شرایط نگهداری آن را بدانیم.

قبل تر نیاز بود تا ما به کمک یک مشاور از گل های آپارتمانی اطلاعات لازم را دریافت کنیم و نسبت به نگهداری آنها اقدام کنیم اما امروزه نیاز به مراجعه به یک شخص یا گیاه پزشک نیست! زیرا شما می توانید به راحتی با استفاده از اپلیکیشن گلت هم گیاه خود را تشخیص بدید و همینطور شرایط نگهداری آن را بدانید. علاوه بر تمامی اینها ما توانسته ایم با کمک گرفتن از فناوری هوش مصنوعی بیماری های گیاهان را نیز تشخیص دهیم.

مزایا نصب اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه گلت
مزایا نصب اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه گلت

مزایا نصب اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه گلت

شما می توانید با نصب تنها یک اپلیکیشن از خدمات رایگان و بی نظیر آن استفاده کنید. در ادامه برخی از خدمات این اپلیکیشن را برای شما آورده ایم:

تشخیص گل و گیاه به صورت نامحدود و رایگان golet

شما می توانید با استفاده از این نرم افزار شناسایی گل و گیاه فارسی golet به صورت نا محدود هر چقدر که دلتان می خواهد گل های مختلف را تشخیص دهید. در بسیاری از اپلیکیشن ها مشاهده می شود که پس از تشخیص تعداد مشخصی از گل ها نیاز به خرید اشتراک می شود، اما در این اپلیکیشن اینطور نیست و شما می توانید به صورت کاملا رایگان از آن استفاده کنید.

تشخیص بیماری گل و گیاه

در نسخه جدید از این اپلیکیشن شما می توانید علاوه بر تشخیص نام گیاه و نحوه نگهداری آن، بیماری گیاه را نیز تشخیص داده و برای درمان بیماری آن اقدام کنید. شما می توانید به راحتی با تنها یک عکس آن بیماری را تشخیص داده و آن را درمان کنید.

ایجاد گلخانه من

شما می توانید با داشتن یک گلخانه در این اپلیکیشن، نگهداری گل و گیاهان آپارتمانی خود را هوشمندانه کنید. شما می توانید در این بخش از اپلیکیشن گل هایی که در خانه خود دارید را اضافه کنید. پس از آن اپلیکیشن به شما یادآوری خواهد کرد که چه روز هایی باید گیاه خود را آبیاری کنید و یا کوددهی آن را انجام دهید.

مزایا نصب اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه گلت
مزایا نصب اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه گلت

نصب اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه گلت

از رونمایی اپلیکیشن گلت حدود 1 سال می گذرد و این اپلیکیشن در طی دوره های زمانی مختلف آپدیت های زیادی را ارائه کرده و روز به روز اپلیکیشن قوی تری را ارائه می دهد. شما می توانید این برنامه کاربردی را از طریق راه های زیر نصب کرده و از آن استفاده کنید.

1- نصب اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه گلت از بازار

2- نصب اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه از مایکت

به زودی نسخه ios این اپلیکیشن نیز ارائه خواهد شد.

اپلیکیشن تشخیص گل و گیاه گلت بهترین  برنامه تشخیص گیاه با عکس است که به صورت فارسی و کاملا رایگان به کاربران ایرانی خدمات ارائه می دهد. شما می توانید با نصب این اپلیکیشن یک گیاه شاداب داشته باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *