آموزش ها راهنمای خرید مقالات

سایت مناسب کسب و کار من کدام است؟

چه سایتی برای من مناسب است؟

شاید شما نیز به فکر ارائه خدمات آنلاین برای کسب و کار خود هستید و لی نمی دانید سایت مناسب کسب و کار شما کدام سایت است. ما در این مقاله قصد داریم سایت مناسب کسب و کار شما را با ارائه سوال های که شما از خود میپرسید مشخص کنیم.

با ما همراه باشید تا سایت مناسب کسب و کار خود را بیابید.

داشتن یک وب سایت مناسب کسب و کار مان چه تاثیری بر روی کسب و کارمان خواهد داشت؟

دنیای امروز رو  به سوی مجازی شدن نهاده است .  بسیاری از کسب و کار ها در حین ارائه خدمات حضوری (آفلاین) ، خدمات آنلاین نیز ارائه می کنند.

دیر یا زود این در همه کسب و کار ها اتفاق خواهد افتاد زیرا مشتریانی که لذت دریافت خدمات آنلاین را چشیده اند دیگر به خود زحمت مراجعه حضوری را نمی دهند.

در این بین کسب و کار هایی از رقبایشان پیشی میگیرد که اقدام به ارائه خدمات انلاین نیز کند ، و بازار خود را گسترش دهد به سبب همین کسب و کار هایی که بخواهند از این قافله عقب بمانند به مرور زمان از گردونه رقابت خارج خواهند شد.

اما به راستی مگر یک وب سایت چه خدماتی به مشتریان ارائه می کند؟ که سبب می شود مشتریان به در یافت خدمات آنلاین بیشتر راغب باشند.

اولین نکته ای که بسیار پر رنگتر و با اهمیت تر است عدم نیاز به مراجعه حضوری است.

این مهم خود سبب بسیاری از صرفه جویی ها است. دیگر نیازی به وقت گذاشتن و هزینه ی انرژی دادن برای مراجعه حضوری نیست و همه چیز بسیار ساده در دسترس است .

افرادی که این خدمات را در نزدیکی محل زندگیشان ندارند نیز می توانند به طیف گسترده ای از این خدمات دست یابند (بازار بزرگتر).

سایت ها همانند یک فروشنده عمل می کنند ولی صادقتر هستند، مشتری را جذب می کنند.  خدمات را به آنها معرفی می کنند، در تصمیم گیری کمکشان می کنند و در نهایت مشتری می تواند کالا و یا خدمات مد نظرش را بخرد.

یک سایت مناسب کسب و کار شما همانند یک کاتالوگ همیشه در دسترس مخاطبان و مشتریان شما است. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت شما از خدمات و شما مطلع شوند و در مورد محصولات و خدماتتان مطالعه کنند.

یک سایت مزایای بسیار دیگری نیز دارد که شرح انها در این مطلب نمی گنجد.

راهنمای خرید سایت مناسب کسب و کار
سایت مناسب کسب و کار- سایت آماده

اما چگونه یک وب سایت مناسب  خوب برای کار خود داشته باشیم؟

این سوالی است که ذهن هر مخاطب را در مرحل اول به خود درمشغول می کند ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا سایت مناسب را برای کسب و کارتان تشخیص دهید

سه عامل در انتخاب مناسب یک سایت برای کسب و کارتان دخیل هستند که  در این بخش این عوامل را مورد بررسی قرار می دهیم

نیاز های خود را بیابید؟

چه خدماتی ارائه ارائه می دهید؟

آیا یک کالای فیزیکی به فروش میرسانید؟

یا یک آژانس املاک دارید و یا یک وبسایت برای شکرتتان می خواهید؟

نیاز دارید چه کار های به صورت آنلاین انجام شود؟

حجم مشتریانتان چقدر است؟

این ها سوال هایی است که باید در ابتدا از خود بپرسید

یک لیست از خدماتی که باید به صورت آنلاین در سایت ارائه شود تهیه کنید.

خدمات مورد نظرتان را اولویت بندی نمایید و سپس سایت ها را به لحاظ امکاناتی بسنجید.

هر کدام از سایت ها که بیشترین موارد موجود در لیست را در بر میگیرد مد نظر قرار دهید.

راهنمای گام به گام انتخاب یک سایت مناسب کسب و کار
راهنمای گام به گام انتخاب یک سایت مناسب کسب و کار

گاهی ممکن است امکاناتی مد نظر داشته باشید که این امکانات در دموی سایت های آماده ما موجود نباشد. در این صورت می توانید از طریق چت و یا تماس امکان اضافه شدن آن امکانات را از ما جویا شوید.

تلفن تماس: 09028164086 – 09193415013

اگر سایتی را که مد نظر دارید در لیست محصولات وجود ندارد نیز با همکاران ما در تماس باشید ممکن است جزو محصولاتی باشد که بزودی به سایت آماده افزوده خواهد شد.

پس از ارزیابی سایت ها به لحاظ امکاناتی شما باید موارد مورد نظرتان را از لحاظ گرافیکی را نیز مورد بررسی قرار دهید.

انتظارات خود را از گرافیک سایتتان (نمای سایت) مشخص کنید .

انتظارات خود را با نماهای سایت های آماده ما مقایسه کنید برای مشاهده دمو ها می توانید در صفحه مربوط به هر کدام از سایت ها بر روی پیشنمایش  کلیک کنید.

نحوه مشاهده پیش نمایش سایت آماده
نحوه مشاهده پیش نمایش سایت آماده

تغییرات قابل اعمال بر روی گرافیک سایت را در قسمت توضیحات مطالعه نمایید و در نهایت سایت نزدیک به انتظارات خود را مد نظر قرار دهید.

قبل از خرید با گروه مشاوران ما مشورت نمایید تا آنها بهترین انتخاب را از لحاظ فنی و گرافیکی به شما معرفی نمایند.

هیچگاه نگران مسائل فنی سایت خود نباشید زیر سایت های آماده ما نیاز به دانش برنامه نویسی ندارد و در نهایت می توانید برای مدیریت سایتتان از پشتیبانی سایت آماده کمک بگیرید.

اگر در رابطه با مدیریت سایت تجربه کافی ندارید و یا موارد در خواستی دارید که در تخصص شما نمی گنجد می توانید با خرید بسته های پشتیبانی از همکاران فنی ما بهره لازم را ببرید.

در نهایت در انتخاب سایتتان واقع بینانه عمل کنید و برای انتخاب بهتر و مشاوره رایگان می توانید با ما از طریق چت سایت، چت تلگرام و تماس تلفنی در تماس باشید.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *