هزینه ساخت سایت با سایت ساز سایت آماده

در مقاله‌های گذشته خواندیم که چطور می‌توان از سایت ساز سایت آماده به‌عنوان یک سایت ساز حرفه‌ای استفاده کرد و در ادامهٔ این مطلب قرار است که به شما بگوییم هزینه ساخت سایت چقدر است؟ هزینه‌های اصلی طراحی سایت و همین‌طور هزینه‌های جانبی آن را به همراه تعرفه‌های معقول برای شما نوشته شده است تا بتوانید قبل از طراحی سایت خود یا حتی حین طراحی آگاه باشید که هزینه ساخت سایت چقدر است و چقدر باید بودجه در نظر بگیرید. در ادامه همراه ما باشید…

فهرست مطالب

هزینه زیرساخت‌های سایت چقدر است؟

منظور از زیرساخت‌های سایت این موارد است:

هزینه‌هاست یا میزبانی سایت

هزینه‌های زیرساخت‌های یک سایت باتوجه‌به انواع مختلف آن تفاوت زیادی دارند. برای مثال‌هاست یا میزبانی یک سایت بستگی به این دارد که شما قرار است چه حجم اطلاعاتی را روی سایت خود داشته باشید. اگر یک سایت شرکتی می‌خواهید شما به میزبانی با حجم بالایی نیاز ندارید. پس در نتیجه نیاز نیست هزینهٔ زیادی را برای هاست خود هزینه کنید. اگر یک سایت فروشگاهی می‌خواهید بالا بیاورید یا یک سایت خبری بهتر است هاست با حجم بالا تهیه کنید.

هزینهٔ هاست باتوجه‌به حجم آن محاسبه می‌گردد و شرکت‌های مختلف قیمت‌هایی نزدیک به یکدیگر دارند که از قیمتی حدود 150 هزار تومان در سایت آماده شروع می‌شود. هاست یک سایت یا میزبانی یک سایت باید تمدید بشود، این تمدید به این بستگی دارد که شماهاست را برای اشتراک چندماهه خرید کرده‌اید، قبل از اتمام‌هاست شما باید آن را تمدید کنید تا سایت شما در دسترس باشد. حتماً در تمدیدهاست خود دقت لازم را داشته باشید و آن را در جایی یادداشت کنید تا فراموش نکنید؛ زیرا فراموش‌کردن تمدیدهاست عواقب جبران‌ناپذیری دارد.

هزینه ثبت دامنه در سایت ساز سایت آماده
هزینه ثبت دامنه در سایت ساز سایت آماده

هزینه دامنه وب‌سایت

مواردی در انتخاب دامنه وجود دارد که شما باید قبل از انتخاب آن مطالعه کنید و از آنها مطلع شوید ما در مقاله راهنمای انتخاب دامنه در مورد انتخاب دامنه خوب چند مورد را بیان کرده ایم، چرا که امکان تغییر دامنه برای شما وجود ندارد و همان دامنه‌ای که انتخاب کرده‌اید تا همیشه خواهد بود. از دامنه‌های محبوبی که وجود دارد دامنه‌های ir و دامنه com است. می‌دانید تفاوت این دو دامنه در چیست؟ برای پاسخ‌دادن بدون حاشیه به این سؤال باید بگویم که دامنه ir را تنها کاربران ایرانی می‌توانند مورداستفاده قرار بدهند و دامنه ایرانی می‌باشد؛ اما دامنه com یک دامنه جهانی است و کاربران از سراسر دنیا می‌توانند از آن برای ساخت سایت استفاده کنند.

دامنه com برای کسانی که در نظر دارند در بازار جهانی فعالیت بکنند مناسب می‌باشد. دامنه ir برای شرکت‌ها و سازمان ها و همینطور کسب و کار هایی که نمیتوانند فرا تر از مرز ها فعالیت بکنند مناسب است. دامنه های بسیار دیگری وجود دارد که برای ارگان های مختلف بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. برای مثال دامنه net یک دامنه سازمانی است یا دامنه org که برای سازمان های آموزشی و … مورد استفاده قرار میگیرد. هزینه دامنه ir حدود 20 هزار تومان است و هزینه دامنه com با توجه به دامنه انتخابی شما حدود 300 هزار تومان می باشد. برای خرید دامنه سایت از سایت آماده میتوانید از این لینک اقدام به عمل آورید.

هزینه پنل پیامک وب سایت

پنل پیامک سایت آماده دارایی قابلیت هایی است که بهتر است آنها را بدانید. با داشتن پنل پیامک شما میتوانید با توجه به موقعیت های جغرافیایی مختلف از روی نقشه پیامک خود را ارسال کنید یا بر اساس شهر و استان پیامک ارسال کنید. این پنل می تواند به سایت متصل شود و بر اساس اطلاعات وارد شده در سایت پیامک ارسال کند یا بر اساس سن و جنسیت کاربران را فیلتر کند و به مخاطبین اصلی شما پیامک ارسال گردد. در این پنل می توانید دفترچه تلفن خود و همینطور ارسال با شماره تماس خود را داشته باشید.

هزینه ی اشتراک های سالانه پنل پیامک سایت آماده از 150  تومان شروع می شود. این پنل ها خط اختصاصی رایگان و خط خدماتی دارند. ارسال به بلک لیست، ارسال زمان بندی شده، ارسال به تفکیک سن و جنسیت و ارسال به بانک مشاغل کشور از دیگر خدمات ویژه ی این پنل است. برای خرید پنل پیامک سایت آماده میتوانید از این لینک اقدام به عمل آورید.

هزینه گواهی SSL برای سایت
هزینه گواهی SSL برای سایت

گواهی ssl برای وب سایت

SSL مخفف عبارت Socket Secure Layer یک تکنولوژی استاندارد و ثبت شده برای برقراری ارتباطی ایمن، بین یک وب سرور و یک مرورگر اینترنت است. این ارتباط امن از تمامی اطلاعاتی که ما بین وب سرور و مرورگر اینترنت (کاربر) انتقال می‌یابد، محافظت می‌کند تا این داده‌ها به صورت محرمانه و دست نخورده باقی بمانند. گواهی SSL که گاها گواهینامه SSL هم نامیده می‌شود، یک استاندارد فنی است و توسط میلیون‌ها وب سایت در سراسر جهان برای برقراری امنیت انتقال اطلاعات، استفاده می‌شود. خرید SSL باعث می‌شود یک وب سایت بتواند ارتباطی امن داشته باشد. داشتن این گواهینامه از چندین نظر بر SEO شما تاثیر مثبت دارد و باعث می شود از رتبه بالاتری بهره ببرید. گوگل به پروتکل HTTPS به عنوان یک سیگنال رتبه دهی مثبت نگاه می کند. همینطور علامت سبز رنگ URL باعث افزایش اطمینان بازدیدکنندگان می شود که نرخ پرش شما را کاهش داده و به فروش از سایت شما کمک می کند. گواهی SSL بر روی تمامی سایت های میزبانی شده بر روی هاست و سرور ها قابل استفاده است. هزینه گواهی ssl از حدود قیمت 200 هزارتومان تا 4 میلیون تومان است. تفاوت در نوار سبز آن است.

هزینه ساخت سایت سفارشی یا اختصاصی

طراحی وب سایت برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ یک ضرورت است، این نیاز مانند داشتن یک مغازه، دفتر و یا هر محیطی برای آغاز یا توسعه کسب و کاراست. اگر کسب و کاری دارید و وب سایت ندارید، کسب و کار شما عملا دیگر وجود ندارد، زیرا مردم غالب نیازهای خود را، از طریق جستجو در اینترنت و گوگل، برای پیدا کردن نیاز هایشان دنبال می کنند.

از مزایای طراحی سایت برای کسب کار شما، افزایش فروش، شناخت برند، افزایش اعتبار، بهبود خدمات مشتریان، افزایش مشتریان بالقوه و … است. همانطور که در مقالات قبل خواندید باید بگویم که هزینه ی سایت سفارشی از آن چیزی که تصور میکنید بیشتر است چرا که این سایت ها نیاز به انجام اقدامات اولیه، طراحی های طولانی مدت و … دارد که شما برای هر مرحله از پروسه ی طراحی سایت باید مبلغی را پرداخت کنید و در زمان طولانی تری سایت خود را دریافت کنید. اگر میخواهید یک سایت داشته باشید و زمان کافی ندارید طراحی سایت با سایت ساز گزینه ی بسیار خوبی است اما اگر یک سایت اختصاصی میخواهید باید به سراغ یک تیم حرفه ای بروید تا روند کار شما را به طور کامل بچینند.

هزینه ی ساخت سایت سفارشی بستگی به حوزه کاری شما دارد اما به طور کلی هزینه ی طراحی سایت اختصاصی در پایین ترین قیمت ( اگر سایتی که میخواهید فروشگاهی نباشد ) از 10 میلیون تومان شروع میشود و اگر مبلغ بسیار پایین دیدید به آن شک کنید زیرا طراحی سایت یک پروسه زمان بر است و هزینه های بسیار پایین نشان دهنده کیفیت کم این گروه طراحی سایت اختصاصی است. اما موضوع اصلی مورد بحث ما سایت ساز ها هستند که در زمان کم به علت سرعت ساخت بالای سایت و همینطور هزینه های کم بسیار محبوب شدند. در سایت ساز سایت آماده بدون نیاز به دانش فنی خاصی، با طی کردن یک ویزارد چندمرحله‌ای، وب سایت خودتون سفارش می‌دهید و ظرف کمتر از یک روز صاحب سایت می شوید. در ادامه ی مطلب به هزینه های ساخت انواع سایت با سایت ساز سایت آماده می پردازیم:

مزایا و هزنیه ساخت سایت با سایت ساز آماده
مزایا و هزنیه ساخت سایت با سایت ساز آماده

هزینه ساخت سایت با سایت آماده چقدر است؟

هزینه های هر سایت با توجه به ویژگی های متفاوتی که دارند تفاوت میکند. برای مثال هزینه یک سایت فروشگاهی با یک سایت خبری و … تفاوت دارد، چرا که سایت فروشگاهی یک سایت کامل است و شامل بسیاری از فیچر های یک سایت می شود و کاملترین سایت محسوب میشود. پس وقتی میخواهید بپرسید که هزینه طراحی سایت چقدر است باید بگویید که هدف شما از طراحی سایت چیست؟ آیا قصد فروش دارید و سایت فروشگاهی میخواهید یا نه میخواهید یک سایت برای معرفی سازمان خود داشته باشید. هدف خود را از طراحی سایت در ذهن داشته باشید و ادامه ی مطلب را برای آگاهی از هزینه های ساخت سایت بخوانید.

سایت ساز سایت آماده از بصرفه ترین سایت ساز های موجود در ایران است قیمت ساخت سایت در این سایت ساز از 650 هزارتومان در سال شروع می شود.

هزینه ساخت سایت فروشگاه

کسب و کار در حوزه های مختلف فیزیکی می‌تواند به صورت مغازه، فروشگاه و یا شرکت و … باشد. در هر صورت در هر یک از  مشاغل محصولی برای ارائه وجود دارد یعنی هر کدام از این مشاغل مشتریان مربوط به خود را دارند. ممکن است محصول شما یک کالای فیزیکی باشد یا میتواند یک خدماتی برای مشتریانتان باشد. برای اینکه بتوان با طیف وسیعی از مشتریان روبرو شد بهتر است علاوه بر ویترین و محل فیزیکی برای کسب و کار به ویترین و محل مجازی برای ارائه خدمات و محصولات نیز فکر نمود.

بهترین و مطمئن ترین راه برای این کار، ایجاد سایت می‌باشد. اگر شما هم هنوز سایتی ندارید و تمایل زیادی دارید که در مسیر آنلاین سازی کسب و کار خود گامی بردارید می‌توانید با صرف زمان و هزینه بسیار کم یک سایت برای خود در سایت آماده طراحی کنید. هزینه هایی که در این قسمت ها مشاهده می کنید تعرفه های ساخت سایت با سایت سایت آماده است. هزینه ساخت سایت فروشگاه از 750 هزار تومان شروع میشود. سایت آماده فروشگاهی دارای بخش فیلترینگ است که بسیار کاربردی و با درصد خطای نزدیک به صفر به شما کمک می کند تا محصولات مد نظر خودتان را در هر دسته بندی آپلود بکنید. کاربران شما میتوانند بسیار راحت و در سریع ترین زمان محصول مد نظر خود را پیدا کنند. سایت آماده فروشگاهی از اپلیکیشن فروشگاهی سایت آماده نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید در کنار این سایت اپلیکیشن موبایل آن را نیز خریداری نمایید و در اختیار کاربران خود قرار دهید. تا به راحتی به محصولات شما دسترسی داشته باشند.

ویژگی سایت فروشگاهی سایت آماده

زبان این سایت فارسی است اما از زبان های دیگر نیز پشتیبانی میکند، سایت فروشگاهی سایت آماده قابلیت ویرایش دارد شما می توانید رنگ و محتوا و چینش مورد نظر خود را اعمال کنید. پرداخت آنلاین دارد و این سایت از درگاه های پرداخت عضو شتاب پشتیبانی میکند. امکان مقایسه کالا در سایت فروشگاه سایت آماده را در اختیار کاربران قرار می دهیم و امکان تعریف شیوه های ارسال متفاوت را در اختیار شما عزیزان می گذاریم تا بتوانید از هر کدام از روش هایی که میخواهید برای ارسال محصولات خود استفاده کنید. در فروشگاه شما می‌توانید محصولات خود را حراج کنید و مشتریان شما از این حراج توسط آیکون ها آگاه می شوند.

امکان دسته بندی محصولات وجود دارد و مشتریان شما می توانند بسیار راحت به محصولاتی که مدنظر دارند دستیابی پیدا کنند. سیستم جستجوی پیشرفته در سایت فروشگاه سایت آماده سرعت سایت شما را بسیار بالا میبرد و با داشتن پنل مدیریت سایت این سیستم فروشگاهی میتوانید فروش انواع محصول را مدیریت کنید. سایت فروشگاهی مختصر به محصولات فیزیکی نمیشود و شما میتوانید محصولات مجازی خود را بفروشید.

هزینه ساخت سایت آموزشی سایت آماده

خب همان طور که میدانید بعد از شرایط کرونا، استقبال از وبسایت های آموزش آنلاین و مجازی در تمام دنیا به شدت گسترش پیدا کرد. در واقع این مسیری بود که به صورت طبیعی هم در حال طی شدن بود، یعنی اگر کرونا هم نبود، فرآیند های آموزشی به سمت آنلاین شدن پیش می رفت و در واقع میشود گفت که کرونا مثل یک کاتالیزور برای این اتفاق عمل کرد و همه گیری وبسایت های آموزشی در تمام دنیا و همچنین ایران چندین سال زودتر اتفاق افتاد.

وقتی سخن از سایت آموزشی میزنیم در نظرمان یک سایت معمولی که صرفا وبلاگ دارد به یادمان می افتد اما عزیزانی که میخواهید پکیج آموزشی بفروشید باید سایت فروشگاهی بخش هایی از آموزش شما یا به طور کلی فروش خدمات یا حتی کالاهای آموزشی فیزیکی است شما نیاز به خرید سایت فروشگاه سایت آماده هستید اما در غیر این صورت هزینه سایت شرکتی که وبلاگ محور است را باید انتخاب کنید که هزینه ی آن از 650 هزارتومان شروع میشود.

هزینه ساخت سایت خبری

عصر حاضر، عصر اطلاعات و فضای سایبری است و یکی از ابزارهای انتقال اطلاعات اینترنت می باشد که نقش بسزایی را در زندگی روزمره انسان در خصوص اطلاع رسانی و آگاه سازی پیدا کرده است. امروزه اکثر مردم از اینترنت به جای روزنامه ها و مجلات با موضوعات گوناگون استفاده می کنند. بنابراین وجود سایت های خبری بدیهی بوده و تعداد این سایت های خبری رو به افزایش است. سایت های خبری در عصر امروز از موثرترین رسانه های کشور محسوب می شود. قابلیت هایی چون به روز رسانی سریع، دسترسی آسان و هزینه کم، سایت های خبری را به رسانه های مهم کشور تبدیل نموده است و روز به روز به تعداد بازدید کننده گان این سایت های خبری اضافه می شود. اما در این میان سایت های خبری با امکانات و طراحی عالی، ظاهر ساده و کاربر پسند و منابع موثق و اخبار به روز و کاملا درست کمتر دیده می شود.

این روزها کم کم به دورانی نزدیک می شویم که رسانه های مکتوب مثل روزنامه ها و مجلات ،جای خود را به سایت‌های خبری و روزنامه های آنلاین می دهند. بنابراین هر روز که از پیشرفت فن آوری اطلاعات می گذرد، نقش سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های آنلاین، بیشتر و بیشتر می شود. برای داشتن یک سایت خبری که وبلاگ محور است و نیاز است تا شما روزانه مقاله های بسیاری را آپلود کنید، کافی ست با مطلب 650 هزار تومان یک سایت خبری دریافت کنید. این سایت کاملا حرفه ای بوده و دارای سئو بسیار خوب است که پاسخ نیاز های شما را در مدت کوتاه به خوبی می‌دهد. لذا کافی ست یک روز صبر کنید تا یک سایت حرفه ای خبری دریافت کنید.

هزینه ساخت سایت رویدادی یا وبینار

سایت های رویدادی در این چند مدت بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امروزه وبینارها و سمینارهای آنلاین بهترین فرصت یادگیری هستند و می توان از طریق آن ها از دانش و تجربیات افرادی استفاده نمود که معنای موفقیت را درک کرده اند و در یک زمینه علمی تخصص دارند و یا در زمینه  های آموزشی با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت دیگر نیازی به حضور در سالن های برگزاری همایش نمی باشد و تحولاتی ایجاد شده که با استفاده از آن ها و از طریق اینترنت به راحتی می توان پشت میز با تماشای صفحه مانیتور با افراد بسیاری از طریق وبینار ارتباط برقرار نمود و از دانش افراد متخصص استفاده کرد.

سمینار آنلاین یا همان وبینارهای متعددی برگزار در سراسر دنیا برگزار می گردد که جمعیت نامحدودی در آن شرکت دارند و این مورد دقیقا همان چیزی ست که سایت های وبینار این را میخواستند. از این شیوه برگزاری وبینار استقبال بسیار زیادی صورت گرفت که موجب شد که سایت های متعددی در زمینه معرفی و برگزاری سمینارهای آنلاین راه اندازی شوند تا علاقه مندان به شرکت در وبینارها راحت تر بتوانند در این رویدادها ثبت نام کنند. هزینه این سایت هم از حدود 1 میلیون و دویست هزار تومان شروع میشود.

هزینه سئو سایت چقدر است؟
هزینه سئو سایت چقدر است؟

هزینه سئو سایت

چرا سئو انقدر اهمیت دارد؟ سئو تقریبا آخرین و اولین چیزی است که سایت شما را کامل میکند. برای همیشه نمی‌توان روی بازدیدکنندگان دوست و آشنا و معرفی وب‌سایت و مطالب‌تان توسط آن‌ها حساب باز کنید. شبانه روز هم نمی‌توانید در استوری‌های اینستاگرام مخاطبان خود را با گفتن جمله‌هایی مانند این‌که «لمس کنید» و «بالا بکشید» به سایت‌تان دعوت کنید. بهترین چیزی که میتوانید برای بیشتر شناخته شدن سایتتان و همینطور گسترش آن ازشان کمک بگیرید، گوگل است. اگر در پرترافیک‌ترین سایت‌ها هم، بنر تبلیغاتی داشته باشید یا در مقاله‌های خود  به شما لینک بدهند، در نهایت، درصدی از ترافیک آن سایت‌ها را جذب خواهید کرد.

اما وقت گذاشتن برای سئو، درصدی از کل جمعیت جستجوگر آنلاین را که دقیقاً در جستجوی حرف‌های مورد نظر شما هستند جذب می‌کنید و به سوی خود می کشانید. ضمن این‌که همین مقدار جذب شده میتواند افزایش پیدا کند و با تلاش بیشتر میتوانید سئوی سایتتان را بیشتر و بیشتر کنید. سئو نیاز به رعایت یک سری اصول دارد که با رعایت آنها میتوانید سایتتان را در نتایج بالاتری بیاورید. سئو به افزایش اعتبار شما کمک بسیار زیادی میکند و تکرار اسم برند شما در نتایج حوزه فعالیتتان میتواند اعتبار تان را بسیار زیاد کند. وقت گذاشتن برای سئو، یک سرمایه گذاری بلند مدت است. گام بعدی شما بعد از متوجه شدن اهمیت بالای سئو این نیست که دنبال یاد گرفتن سئو بیفتید و تایم خود را به طور کامل صرف آن کنید، شما میتوانید با سپردن سئو سایت خود به متخصصین این حوزه کارتان را برون سپاری کنید. هزینه سئو بستگی به حوزه کاری شما دارد و نمیتوان برای آن هزینه ای را بیان کرد اما به طور پایه میتوان گفت هزینه یک کلمه با سختی متوسط بین 10 تا 20 ملیون تومان است.

هزینه سئو و محتوا چگونه محاسبه می شود؟

هزینه سئو سایت بر اساس میزان سختی کلمه و رقابت کلمه محاسبه می شود اما معمولا هزینه سئو سالیانه تقریبا در بازه 10 الی 20 میلیون تومان به ازای کلمه است.

هزینه تولید محتوای متنی نیز در حال حاضر به ازای هر کلمه از 100 تومان انجام می شود.

هزینه تولید محتوا برای سایت

تولید محتوا برای سایت یک پروسه ی مداوم و فرسایشی است. چرا که شما باید همواره سایت خود را پویا نگه دارید تا بتوانید سئوی سایتتان را در درجات بالا نگه دارید. هزینه تولید محتوا عمدتا به صورت کلمه ای حساب میشود و با توجه به قلم نویسنده، تجربه او و همینطور حوزه کاری متفاوت است. معمول ترین و معقول ترین قیمت برای تولید محتوا از کلمه 100 تومن شروع میشود. تولید محتوا تنها بخشی از وب سایت است که به برنامه ریزی، استخدام افراد مناسب، زمان، پول و همکاری بین تیم های مختلف ، ذینفعان و متخصصان موضوعی نیاز دارد. از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه دارندگان سایت می باشد، همواره سعی کنید در انتخاب نفری که مسئولیت تولید محتوا سایت شما را دارد، دقت لازم را داشته باشید. تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای بزرگ مثل دیجی کالا، دیوار، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند.

هزینه ساخت سایت در برابر داشتن مشتریان بیشتر، اعتمادسازی بیشتر و همین‌طور افزایش اعتبار یک کسب‌وکار بسیار ناچیز است. خودتان را از این بازار بزرگ آنلاین محروم نکنید و تا می‌توانید سریع‌تر به فکر طراحی سایت برای کسب‌وکار خود باشید. موفق و شاد باشید.

نکات مهم سفارش سایت

این روزها باتوجه‌به شرایط موجود در جامعه بسیاری از مشاغل به سمت دنیای مجازی روی آورده‌اند. داشتن یک سایت حرفه‌ای در هر حوزه کاری یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای جذب مشتری است. هر چه وب‌سایت مشتری‌پسند باشد مخاطبان بیشتری از سایت بازدید می‌کنند، وقت بیشتری را در سایت می‌گذارند و خرید بیشتری انجام می‌گیرد. ممکن است سفارش طراحی سایت کار راحتی به نظر برسد؛ اما نکات خاصی وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

شروع تحقیقات برای سفارش سایت

طراحی سایت شاید به‌ظاهر کار راحتی به نظر برسد؛ اما در نهایت کار، کاری است که نیازمند دقت و توجه است چرا که اکثر مواقع ممکن است سایت نهایی آن چیزی نباشد که ما تصور می‌کردیم. شاید اغلب تصور کنند که تمام موارد به طراح سایت بستگی دارد؛ یعنی ما یک فرم پر می‌کنیم و اطلاعات سایت را وارد می‌کنیم و طراح به‌صورت معجزه‌آسایی در کمترین زمان آن را آماده می‌کند! اگر این اتفاق بیفتد دو حالت وجود دارد؛ یا یک سایت از پیش آماده را تحویل گرفته‌اید یا طراح سایت واقعاً سریع و حرفه‌ای کارکرده و درعین‌حال موفق شده ذهن شما را نیز بخواند. برای جلوگیری از دوباره‌کاری بیش از حد، اشتباهات و مشکلات، بهتر است از قبل یک نقشه ذهنی آماده کرده باشید؛ یعنی در اولین مرحله، یک‌قلم و کاغذ برداشته و جزئیات مدنظر پروژه خود را کامل بنویسید و به‌خوبی با طراحان مشورت کنید و اطلاعات را در اختیارشان قرار دهید.

نوع وب‌سایت

تفاوت کوچک و بزرگی میان وب‌سایت‌ها وجود دارد؛ برای سفارش طراحی سایت باید انواع سایت‌ها را بررسی کنید و سایت مناسب خود را بیابید.

وب‌سایت‌های شرکتی حالت رسمی، ساده و تقریباً رزومه مانند دارند که در یک صفحه طویل همه اطلاعات آنها جای‌گذاری شده است.

وب‌سایت‌های شرکتی بیشتر مناسب سازمان‌ها و شرکت‌هایی هستند که قصد دارند خدمات مجموعه خود را معرفی کنند. این نوع وب‌سایت‌ها بخش مقالات و اخبار شرکت را شامل می‌شوند تا اطلاعات لازم را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

وب‌سایت فروشگاهی؛ حتماً مشابه آن‌ها را دیده‌اید و از آن‌ها خرید کرده‌اید. طراحی سایت فروشگاهی، برای به نمایش گذاشتن محصولات مناسب خواهد بود و معمولاً شامل دسته طراحی سایت داینامیک می‌باشند که خب کمی گران‌تر هستند.

همچنین، قابلیت‌های فراوانی را در اختیار شما و مشتریان قرار می‌دهد. از جمله، مقایسه بین محصولات، اعمال تخفیفات و … شامل گزینه‌هایی است که در این دست وب‌سایت‌ها دیده می‌شوند.

گاهی اوقات نیز شما صاحب یک کسب‌وکار خاص و تخصصی هستید؛ برای نمونه سایت‌های آموزش مجازی، سایت‌های املاک، آژانس‌های هواپیمایی و… ممکن است هدف شما تنها فروش یک محصول یا معرفی خدمات نباشد و سفارش طراحی سایت شما حالتی متمایز از دیگر وب‌سایت‌ها را داشته باشد؛ پس لازم است بدانید چه سبک و نوع وب‌سایتی نیاز دارید.

مشتریان خود را بشناسید

برای سفارش طراحی سایت، ابتدا مخاطبان هدف خود را بشناسید یعنی بدانید چه کسانی می‌توانند از شما خریداری کنند و باتوجه‌به آن می‌دانید که دسته‌بندی سایت و طراحی ظاهر آن باید چگونه باشد تا افراد را به سمت خود جلب کنید و از طریق آن به سود برسید.

ممکن است مخاطبان شما از گروه‌های مختلفی باشند مانند:

زنان

مردان

سالمندان

دانش‌آموزان و دانشجویان

مدیران و صاحبان کسب‌وکار

نوجوانان و جوانان

مادران و پدران

و…

لوگو و نام تجاری

بهتر است یک لوگو برای خود در نظر داشته باشید و پیش از سفارش طراحی سایت آن را در اختیار طراح سایت قرار دهید تا در طراحی سایت هماهنگی لازم را برقرار شود و جای مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.

امکانات و ویژگی‌های لازم

برای سفارش طراحی سایت هر امکانات و ویژگی‌هایی که لازم دارید را باید در نظر بگیرید. برای مثال امکاناتی برای اعمال تخفیفات، تغییر سریع اطلاعات محصولات، تغییر بنرها، چیزهایی که مدنظر مشتری است و … .

بودجه

بهتر است یک بودجه اولیه برای سفارش طراحی سایت خود مشخص کنید. سپس، باید مشاور لیست و بودجه خود را در جریان بگذارید. اگر بودجه کمی دارید، احتمالاً یک سایت حرفه‌ای با امکانات تخصصی در این بازه زمانی مناسب کار شما نباشد. برای شروع کار در این وضعیت سایت‌های آماده می‌توانند گزینه خوبی باشند.

نوع بک‌اند وب‌سایت

در کل از سه روش برای طراحی سایت استفاده می‌کنند:

وب‌سایت‌های CMS

وب‌سایت تخصصی با PHP

سایت‌هایی که بر پایه NET هستند.

سایت‌های CMS انواع مختلفی دارند و هر روز تعداد آن‌ها افزایش می‌یابد. از بارزترین نمونه‌های آن می‌توان به وردپرس، جوملا، Duda و… اشاره کرد. معمولاً آن‌ها یک فرمت و قالب آماده دارند که تغییر آن مشکلات و دردسرهای خود را به همراه خواهد داشت. هزینه‌های افزونه‌های اضافی و اختصاصی نیز می‌تواند بالا باشد.

سئو سایت

سئو سایت شامل دو بخش است: بخش اول مربوط به بحث‌های فنی و طراحی سایت است. بخش دوم به محتوای سایت بستگی دارد.

انتخاب طراح و قرارداد

انتخاب طراح بخش مهم سفارش طراحی سایت است و باید در این بخش دقت زیادی داشته باشید، رزومه کاری چند نفر را بررسی کرده و از مشاوره گرفتن نترسید. باید فرد مناسبی را انتخاب کنید تا در طول سفارش طراحی سایت و همچنین بعد از آن بتواند قابل‌اعتماد باشد.

در ابتدای کار نباید حساسیت بیشتری به خرج داد تنها کافی است تمام جزئیات لازم را در اختیار طراح قرار دهید و در صورتی لزوم امکان دارد طراح هم تغییراتی در آن ایجاد نماید.

در انتها، خرید دامنه و اطلاعات لازم برای قراردادن در وب‌سایت را پیش از به پایان رسیدن پروژه ایجاد یا جمع‌آوری کنید. می‌توانید محتوا را در اختیار طراح سایت قرار دهید تا نمونه نهایی کار را به‌خوبی مشاهده کرده و با نحوه کارکرد وب‌سایت خود بیشتر آشنا شوید. دقت کنید، اطلاعات خود را به‌خوبی گروه‌بندی نمایید.

 

هزینه سفارش سایت در سایت ساز سایت آماده

هزینه سفارش سایت در سایت ساز سایت آماده به دو حالت سایت فروشگاهی و سایر سایت‌ها (شرکتی، آموزشی، رویدادی، خبری، ورزشی و شخصی) تقسیم می‌شود. در بخش زیر شما می‌توانید بسته‌های مربوط به هرکدام را ببینید و با مراجعه به دسته‌بندی موردنظر و انتخاب یکی از دموهای آماده ما سفارش سایت خود را ثبت کنید و در کمتر از 24 ساعت سایت خود را تحویل بگیرید.

قیمت سایت‌های فروشگاهی

سایت‌های فروشگاهی که توسط سایت ساز سایت آماده ارائه می‌شوند دارای بسته‌های قیمتی زیر هستند. این سایت‌های دارای سیستم فروش حرفه‌ای ووکامرس هستند از قابلیت اتصال به درگاه پرداخت پشتیبانی می‌کنند و همچنین شما می‌توانید انواع محصولات را بر روی این سایت‌ها برای فروش قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت‌های فروشگاهی ارائه شده توسط سایت آماده می‌توانید به صفحه معرفی دمو ها مراجعه کنید و یا از طریق چت و یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

بسته پایه
بسته پایه

750 هزار تومان

سالیانه

  • فضای هاست 1 گیگ
  • ترافیک ماهانه 10 گیگ
  • دامنه هدیه ir
  • گواهی امنیتی SSL دارد
  • اپلیکیشن ANDROID ندارد
  • اپلیکیشن IOS ندارد
  • تعداد محصولات: نا محدود
  • ایمیل اختصاصی: 2
  • بخش وبلاگ: دارد
  • تعداد همکاران: نامحدود
  • بهینه برای موبایل: هست
  • پنل SMS: ندارد
  • چند فروشندگی: ندارد
  • درگاه بانکی: دارد
بسته استاندارد
بسته استاندارد

1400 هزار تومان

سالانه

  • فضای هاست 3 گیگ
  • ترافیک ماهانه 30 گیگ
  • دامنه هدیه COM
  • گواهی امنیتی SSL دارد
  • اپلیکیشن ANDROID ندارد
  • اپلیکیشن IOS ندارد
  • تعداد محصولات: نا محدود
  • ایمیل اختصاصی: 5
  • بخش وبلاگ: دارد
  • تعداد همکاران: نامحدود
  • بهینه برای موبایل: هست
  • پنل SMS: ندارد
  • چند فروشندگی: ندارد
  • درگاه بانکی: دارد
بسته ویژه
بسته ویژه

2900 هزار تومان

سالانه

  • فضای هاست 5 گیگ
  • ترافیک ماهانه 50 گیگ
  • دامنه هدیه COM ، IR
  • گواهی امنیتی SSL دارد
  • اپلیکیشن ANDROID دارد
  • اپلیکیشن IOS ندارد
  • تعداد محصولات: نامحدود
  • ایمیل اختصاصی: 10
  • بخش وبلاگ: دارد
  • تعداد همکاران: نامحدود
  • بهینه برای موبایل: هست
  • پنل SMS: دارد
  • چند فروشندگی: دارد
  • درگاه بانکی: دارد

قیمت سایت‌های شرکتی و تجاری

سایت‌های شرکتی یا تجاری سایت که توسط سایت ساز سایت آماده ارائه می‌شوند دارای بسته‌های قیمتی زیر هستند. این سایت‌ها دارای قابلیت معرفی محصول و خدمات و همچنین ارائه نمونه کار هستند علاوه بر این امکانات دیگری نیز بر روی این سایت‌ها وجود دارد که شما می‌توانید با مراجعه به صفحه دمو و یا از طریق ارتباط با همکاران ما با چت یا تماس تلفنی از آنها مطلع شوید.

بسته پایه
بسته پایه

650 هزار تومان

سالیانه

  • فضای هاست: 1 گیگ
  • ترافیک ماهانه: 10 گیگ
  • دامنه هدیه: ir
  • گواهی امنیتی SSL: دارد
  • تعداد صفحات: نا محدود
  • ایمیل اختصاصی: 2
  • بخش وبلاگ: دارد
  • تعداد همکاران: نا محدود
  • پنل SMS: ندارد
  • مدیریت نظرات کاربران: دارد
  • قابلیت چند زبانه: دارد
  • حذف لوگوی سایت آماده: بله
بسته استاندارد
بسته استاندارد

1200 هزار تومان

سالیانه

  • فضای هاست: 3 گیگ
  • ترافیک ماهانه: 30 گیگ
  • دامنه هدیه: ir
  • گواهی امنیتی SSL: دارد
  • تعداد صفحات: نا محدود
  • ایمیل اختصاصی: 5
  • بخش وبلاگ: دارد
  • تعداد همکاران: نا محدود
  • پنل SMS: ندارد
  • مدیریت نظرات کاربران: دارد
  • قابلیت چند زبانه: دارد
  • حذف لوگوی سایت آماده: بله
بسته ویژه
بسته ویژه

2400 هزار تومان

سالیانه

  • فضای هاست: 5 گیگ
  • ترافیک ماهانه: 50 گیگ
  • دامنه هدیه: ir , com
  • گواهی امنیتی SSL: دارد
  • تعداد صفحات: نا محدود
  • ایمیل اختصاصی: 10
  • بخش وبلاگ: دارد
  • تعداد همکاران: نا محدود
  • پنل SMS: دارد
  • مدیریت نظرات کاربران: دارد
  • قابلیت چند زبانه: دارد
  • حذف لوگوی سایت آماده: بله

قیمت سایت‌های آموزشی

سایت‌های آموزشی که توسط سایت ساز سایت آماده قابل‌پیاده‌سازی هستند دربسته‌های قیمتی زیر ارائه می‌شود. این سایت‌ها دارای بسته‌های قیمتی مشابه با سایت‌های شرکتی هستند. سایت‌های آموزشی ارائه شده توسط سایت آماده دارای قابلیت ارائه برنامه‌های آموزشی برگزاری دوره‌های آنلاین، مدیریت دانش‌آموزان و استادها و همچنین صدور مدرک است. درصورتی‌که می‌خواهید در مورد سایت‌های آموزشی ما اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید از طریق چت و یا تماس تلفنی با مشاوران ما در تماس باشید و یا اطلاعات تکمیلی سایت‌ها را صفحه معرفی دمو های مطالعه کنید.

بسته پایه
بسته پایه

650 هزار تومان

سالیانه

  • فضای هاست: 1 گیگ
  • ترافیک ماهانه: 10 گیگ
  • دامنه هدیه: ir
  • گواهی امنیتی SSL: دارد
  • تعداد صفحات: نا محدود
  • ایمیل اختصاصی: 2
  • بخش وبلاگ: دارد
  • تعداد همکاران: نا محدود
  • پنل SMS: ندارد
  • مدیریت نظرات کاربران: دارد
  • قابلیت چند زبانه: دارد
  • حذف لوگوی سایت آماده: بله
بسته استاندارد
بسته استاندارد

1200 هزار تومان

سالیانه

  • فضای هاست: 3 گیگ
  • ترافیک ماهانه: 30 گیگ
  • دامنه هدیه: ir
  • گواهی امنیتی SSL: دارد
  • تعداد صفحات: نا محدود
  • ایمیل اختصاصی: 5
  • بخش وبلاگ: دارد
  • تعداد همکاران: نا محدود
  • پنل SMS: ندارد
  • مدیریت نظرات کاربران: دارد
  • قابلیت چند زبانه: دارد
  • حذف لوگوی سایت آماده: بله
بسته ویژه
بسته ویژه

2400 هزار تومان

سالیانه

  • فضای هاست: 5 گیگ
  • ترافیک ماهانه: 50 گیگ
  • دامنه هدیه: ir , com
  • گواهی امنیتی SSL: دارد
  • تعداد صفحات: نا محدود
  • ایمیل اختصاصی: 10
  • بخش وبلاگ: دارد
  • تعداد همکاران: نا محدود
  • پنل SMS: دارد
  • مدیریت نظرات کاربران: دارد
  • قابلیت چند زبانه: دارد
  • حذف لوگوی سایت آماده: بله

قیمت سایت‌های رویدادی

سایت‌های رویدادی از جمله سایت‌های هستند که قیمت برابری با سایت‌های شرکتی دارند. این سایت‌ها دربسته‌های زیر ارائه می‌شوند. سایت‌های رویدادی ارائه شده توسط ما دارای قابلیت تعریف رویداد، ارائه برنامه اجرایی برای رویداد و همچنین فروش بلیت برای رویداد است. این سایت‌ها از اتصال به درگاه پرداخت پشتیبانی می‌کنند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد سایت‌های رویدادی می‌توانید به صفحه معرفی دمو ها مراجعه کنید و یا با تماس با مشاوران ما از آنها در مورد سایت‌های ارائه شده کسب اطلاعات کنید.

بسته پایه
بسته پایه

650 هزار تومان

سالیانه

  • فضای هاست: 1 گیگ
  • ترافیک ماهانه: 10 گیگ
  • دامنه هدیه: ir
  • گواهی امنیتی SSL: دارد
  • تعداد صفحات: نا محدود
  • ایمیل اختصاصی: 2
  • بخش وبلاگ: دارد
  • تعداد همکاران: نا محدود
  • پنل SMS: ندارد
  • مدیریت نظرات کاربران: دارد
  • قابلیت چند زبانه: دارد
  • حذف لوگوی سایت آماده: بله
بسته استاندارد
بسته استاندارد

1200 هزار تومان

سالیانه

  • فضای هاست: 3 گیگ
  • ترافیک ماهانه: 30 گیگ
  • دامنه هدیه: ir
  • گواهی امنیتی SSL: دارد
  • تعداد صفحات: نا محدود
  • ایمیل اختصاصی: 5
  • بخش وبلاگ: دارد
  • تعداد همکاران: نا محدود
  • پنل SMS: ندارد
  • مدیریت نظرات کاربران: دارد
  • قابلیت چند زبانه: دارد
  • حذف لوگوی سایت آماده: بله
بسته ویژه
بسته ویژه

2400 هزار تومان

سالیانه

  • فضای هاست: 5 گیگ
  • ترافیک ماهانه: 50 گیگ
  • دامنه هدیه: ir , com
  • گواهی امنیتی SSL: دارد
  • تعداد صفحات: نا محدود
  • ایمیل اختصاصی: 10
  • بخش وبلاگ: دارد
  • تعداد همکاران: نا محدود
  • پنل SMS: دارد
  • مدیریت نظرات کاربران: دارد
  • قابلیت چند زبانه: دارد
  • حذف لوگوی سایت آماده: بله

شما می‌توانید با خرید سایت از سایت آماده در هزینه‌های خود صرفه‌جویی بسیاری کنید و در کوتاه‌ترین زمان سایت خود تحویل بگیرید. اگر دررابطه‌با هزینه‌های سفارش سایت سؤالی دارید که در این محتوا ما به آن نپرداخته‌ایم حتماً سؤال خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید تا ما در سریع‌ترین زمان به سؤالتان پاسخ دهیم.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *