طراحی وب راهنمای خرید

ساخت سایت با گوشی فقط با چند کلیک

ساخت سایت با گوشی فقط با چند کلیک

ساخت سایت با گوشی فقط با چند کلیک تقریباً تا چند سال پیش غیرممکن بود و کسانی که طراحی سایت انجام می‌دادند حتی نمی‌توانستند تصور کنند که این گوشی‌های همراه روزی چقدر مورداستفاده قرار خواهد گرفت و تقریباً نزدیک به 80% از مردم به‌جای رایانه با موبایل خود تمام کارهای خود را انجام می‌دهند؛ بنابراین باتوجه‌به اهمیت زیاد ساخت سایت با موبایل را در این مطلب بررسی خواهیم کرد و به شما عزیزان خواهیم آموخت که چطور می‌توانید تنها با چند کلیک و در زمان بسیار کوتاه یک سایت طراحی کنید. همراه ما باشید…

اگر به دنبال تبلیغ برای کسب‌وکارتان هستید، قطعاً به یک وب‌سایت نیاز دارید. درگذشته شما به مهارت کدنویسی برای ایجاد وب‌سایت نیاز داشتید، اما به لطف پیشرفت تکنولوژی دیگر این‌طور نیست. اهمیت طراحی سایت به‌گونه‌ای در جهان امروز زیاد و فراگیر شده است که اگر برای کسب‌وکار خود سایت طراحی نکرده‌اید در اقلیت هستید و باتوجه‌به مزایای این بازار کار جهانی همهٔ افراد چه کسانی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنند یا کسانی که شغلشان هیچ ارتباطی با این موضوع ندارند، به شما توصیه می‌کنند. با داشتن یک سایت برای کسب‌وکار خود می‌توانید به‌غیراز بازار فیزیکی که خودتان دارید به یک بازار جهانی که روزانه هزاران مشتری در آن حضور دارند، باشید. می‌توانید برند خود را گسترش دهید و آن را به مخاطبین خود بیشتر معرفی کنید و حتی می‌توانید برای تبلیغات برند خود در این بازار خودی نشان بدهید.

با داشتن سایت می‌توانید 24 ساعته و بدون تعطیلی با مشتریان خود در ارتباط باشید؛ بفروشید و خدمات خود را ارائه دهید. در عین اینکه می‌توانید کسب‌وکار و برند خود را به مشتریان خود یا دیگران بیشتر معرفی کنید، می‌توانید اطلاعات خوبی را از مشتریان خود دریافت کرده و برای ارتباط با مشتریان بیشتر از آن استفاده کنید.

درگذشته‌های نه‌چندان دور و حتی در عصر امروزی هزینه‌های تبلیغات بسیار زیاد و برای تمامی افراد کمرشکن بوده و هست. اما یک راه بهتر برای تبلیغات کم‌هزینه وجود دارد که بیشتر از موارد قبلی شما را معرفی می‌کند. به نظر شما این تبلیغات با چه ابزاری انجام می‌شود؟ بی شک جواب ما داشتن سایت خوب است. داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای، برند شما را با هزینهٔ کم و با مخاطبین بالا تبلیغ می‌کند. البته، تولید مطلب در سایت، یک مزیت بسیار بزرگ دیگر هم برای شما خواهد داشت. اینکه گوگل کم‌کم شما را به‌عنوان یک منبع معتبر خواهد شناخت و وقتی افراد در زمینه کاری شما جستجو می‌کنند، آنها را به سمت سایت شما می‌فرستد.

آیا با گوشی می توان سایت ساخت؟
آیا با گوشی می توان سایت ساخت؟ - ساخت سایت با گوشی موبایل در سایت ساز سایت آماده

آیا ساخت سایت با گوشی امکان‌پذیر است؟

برای ساخت سایت با گوشی شما باید یک سایت ساز انتخاب کنید که در مطالب گذشته به آنها اشاره کردیم. سایت ساز سایت آماده یک سایت ساز قوی و حرفه‌ای است که می‌تواند برای شما تمامی خدمات و نیازهایی که دارید را پاسخ دهد. در سایت ساز سایت آماده می‌توانید در زمان کم یک سایت حرفه‌ای بر پایهٔ وردپرس طراحی کنید.

ساخت سایت با گوشی با سایت آماده امکان‌پذیر است و شما می‌توانید هر نوع سایتی که مدنظر دارید با این سایت ساز بسازید. داشتن قالب‌های متنوع، پشتیبانی خوب و همین‌طور مهم‌تر از همهٔ اینها داشتن سئوی خوب از ویژگی‌های  منحصربه‌فرد سایت ساز سایت آماده است. طراحی سایت با سایت آماده نگرانی‌های شما را از بابت حرفه‌ای بودن سایت برطرف می‌کند و می‌توانید با این ابزار یک سایت ایدئال داشته باشید؛ چرا که سایت‌هایی که با سایت آماده ساخته می‌شوند بر روی پلتفرم وردپرس است و شما می‌توانید به‌راحتی تغییرات موردنیاز خود را وارد کنید.

چه سایت‌هایی را می‌توان با گوشی ساخت؟

شاید در ذهن خود این تفکر را داشته باشید که نمی‌توان همهٔ انواع سایت را با گوشی همراه ساخت، اما باید این نوید را به شما بدهم که این‌طور نیست و شما می‌توانید تمامی سایت‌ها را با موبایل خود و با کمک سایت آماده بسازید. سایت‌هایی که می‌توانید با موبایل خود با سایت آماده طراحی کنید به شرح زیر است:

سایت های که می توان با گوشی ساخت
سایت های که می توان با گوشی ساخت -سایت ساز سایت آماده

وب‌سایت فروشگاه اینترنتی

وب‌سایت فروشگاه‌های اینترنتی خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. برای مثال، نوع اول آن‌ها تولیدکننده‌هایی هستند که محصولات خود را از طریق فروشگاه آنلاینی که متعلق به خود است، به فروش می‌رسانند. نوع دوم دقیقاً مشابه فروشگاه‌های سنتی است و به فروش محصولات تولیدی از کارخانه‌ها یا تولیدی‌ها می‌پردازند. نوع سوم فروشگاه‌های اینترنتی معروف به مارکت پلیس هستند در واقع این نوع آنلاین شاپ شبیه به یک بازارچه است که هر فروشنده‌ای در آن محصولاتی را می‌فروشد. این محصولات می‌توانند فیزیکی یا مجازی باشند. صاحب فروشگاه اینترنتی از هر تراکنش، مبلغی را به‌عنوان پورسانت دریافت می‌کند.

وب‌سایت شرکتی

شرکت‌ها، سازمان‌ها و کارخانه‌ها برای افزایش برندسازی کسب‌وکار و معرفی برند خود اقدام به طراحی وب‌سایت‌های شرکتی می‌کنند. در این‌گونه وب‌سایت‌ها معمولاً صفحاتی برای معرفی انواع محصولات، بروشورها، تاریخچه تأسیس شرکت، راه‌های تماس، راهنمایی برای اخذ نمایندگی و … وجود دارد. به‌نوعی یک بروشور آنلاین برای کارخانه یا شرکت به‌حساب می‌آید که اهمیت ویژه‌ای برای معرفی شرکت دارد.

وب‌سایت شخصی

این نوع سایت‌ها برای افرادی که در زمینه‌های مختلف فعالیت ویژه‌ای دارند طراحی می‌شود این افراد دارای تخصص‌های خاصی در حوزه‌های مختلفی هستند. امروزه متخصصان با طراحی وب‌سایت‌های شخصی می‌توانند خود را پرزنت کنند و درآمد خود را از طریق معرفی در وب‌سایت‌ها چندین برابر افزایش دهند یا حتی می‌توانند پکیج‌هایی را به وب‌سایت خود اضافه نمایند. متخصص‌ها علاوه بر انجام پروژه‌های تخصصی می‌توانند اقدام به آموزش در این حوزه کنند. به‌صورت فیلم‌های آموزشی، دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند درآمد خود را به طور قابل‌توجهی افزایش دهند.

وب‌سایت‌های آموزشی

برخی از انواع مختلف وب‌سایت‌ها وجود دارند که فقط در حوزه آموزشی فعالیت می‌کنند. این‌گونه سایت‌ها می‌توانند، توسط یک شرکت یا گروه به فعالیت ادامه دهد یا آنکه وب‌سایت مربوطه به‌نوعی باشد که افراد مختلف بتوانند در یک حوزه تخصصی و خاص به تولید محتوا بپردازند و دانش خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند.

ساخت سایت با گوشی برای تمامی این سایت‌ها امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با چند کلیک سایت خود را راه‌اندازی کنید. سایت ساز سایت آماده با داشتن قالب‌های متنوع و جذاب برای تمامی سایت‌ها خدمات خود را ارائه می‌کند. سایت موردنظر شما هر چه باشد می‌توانید با سایت آماده سایت خود را طراحی کنید. ممکن است هدف شما از طراحی سایت باهدف یک شخص دیگر، تفاوت داشته باشد. سایت‌های مختلف برای هدف‌‌های گوناگون طراحی می‌شوند. امروزه برای تمام مشاغل و کارها می‌شود یک سایت راه‌اندازی کرد.

برای ساخت سایت با گوشی از کجا شروع کنیم؟

برای ساخت سایت با موبایل شما باید به سراغ سایت ساز سایت آماده بیایید. چرا که طراحی سایت توسط تیم‌هایی که این کار را می‌کنند بیشتر از چیزی که فکر کنید زمان می‌برد و در طول این زمان ممکن است چندین میلیون هزینه کنید و چندین ماه صبر کنید تا گروهی که کار طراحی سایتتان را بر عهده گرفته‌اند کارتان را انجام بدهند که تازه اگر خوش‌شانس باشید در تایم مقرر تحویل بدهند که این در بسیاری از شرایط ممکن نیست و امکان دارد کارتان به تعویق بیفتد، شاید برایتان اذیت‌کننده باشد.

حالا که ابزار سایت آماده را در دست دارید مراحل دیگر را باید انجام دهید که نکته به نکته در مطالب زیر به آن اشاره کرده‌ایم:

انتخاب دامنه برای طراحی سایت

برخی از انواع مختلف وب‌سایت‌ها وجود دارند که فقط در حوزه آموزشی فعالیت می‌کنند. این‌گونه سایت‌ها می‌توانند، توسط یک شرکت یا گروه به فعالیت ادامه دهد یا آنکه وب‌سایت مربوطه به‌نوعی باشد که افراد مختلف بتوانند در یک حوزه تخصصی و خاص به تولید محتوا بپردازند و دانش خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند.

ساخت سایت با گوشی برای تمامی این سایت‌ها امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با چند کلیک سایت خود را راه‌اندازی کنید. سایت ساز سایت آماده با داشتن قالب‌های متنوع و جذاب برای تمامی سایت‌ها خدمات خود را ارائه می‌کند. سایت موردنظر شما هر چه باشد می‌توانید با سایت آماده سایت خود را طراحی کنید. ممکن است هدف شما از طراحی سایت باهدف یک شخص دیگر، تفاوت داشته باشد. سایت‌های مختلف برای هدف‌‌های گوناگون طراحی می‌شوند. امروزه برای تمام مشاغل و کارها می‌شود یک سایت راه‌اندازی کرد.

انتخاب سایت از سایت ساز سایت آماده
انتخاب سایت از سایت ساز سایت آماده

انتخاب سایت مناسب برای طراحی سایت با سایت آماده

در این مرحله نیاز است تا شما سایت خود را انتخاب کنید. همان‌طور که بالاتر به آنها اشاره کردیم، شما می‌توانید ساخت موردنظر خود را انتخاب کنید. سایت شما یک وب‌سایت فروشگاهی خواهد بود یا یک وب‌سایت شرکتی یا … هر چه را که نیاز دارید می‌توانید انتخاب کنید و پروسه طراحی سایت خود را شروع کنید. سایت شما پس از انجام اقدامات لازم در سایت آماده پس از یک روز آماده می‌شود و شما می‌تواند با دسترسی وردپرس که به شما داده می‌شود به همراه آموزش کامل کار با مدیریت سایتتان، کار خود را شروع کنید.

مدیریت سایت با گوشی امکان‌پذیر است؟

از مزیت‌های سایت ساز سایت آماده این است که شما می‌توانید از طریق مدیریت وردپرس سایت خود را مدیریت کنید. WordPress برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به سایت وردپرس خود متصل شوید. می‌توانید از دستگاه‌های Android یا iOS خود پست ایجاد کنید، عکس بارگذاری کنید و نظر بدهید. برخی از ویژگی‌های این برنامه نیاز به ایجاد یک حساب WordPress.com دارد.

افزونه‌ای در وردپرس وجود دارد به نام WPtouch به ثبت رسیده که با استفاده از این ابزارک می‌توانید نسبت به ایجاد نسخه موبایل سایت بپردازید. این افزونه تاکنون توانسته بیش از 200.000 نصب فعال و کسب امتیاز 3.6 را الآن خودش بکند که به‌عنوان بهترین افزونه موبایل وردپرس شناخته شده است. سایر بخش‎های افزونه به‌صورت تجاری عرضه شدند که برای استفاده از آن امتیازها نیاز است از افزونه wptouch pro استفاده کنید. در نسخه تجاری افزونه امکاناتی مانند انتخاب قالب دلخواه و افزودنی‌های افزونه که با استفاده از آنها می‌توانید تغییرات بزرگی را در نسخه موبایل وردپرس اعمال کنید وجود دارد. در نهایت بعد از ذخیره کردن تنظیمات با کلیک روی دکمه Preview Teme می‌توانید نسخه موبایل سایت خود را مشاهده کنید.

ساخت سایت با سایت ساز سایت آماده
ساخت سایت با سایت ساز سایت آماده

در چند ساعت با گوشی سایت بسازید

آخرین بخش از موضوع این مطلب ما در این مورد است که ساخت سایت با گوشی می‌تواند چقدر زمان ببرد؟ برای داشتن یک سایت حرفه‌ای شما نیاز است که زمان و انرژی بگذارید تا یک خروجی حرفه‌ای داشته باشید. در سایت آماده ما این روند را برای شما تسهیل کرده‌ایم تا بتوانید با گذاشتن زمان کم یک سایت حرفه‌ای دریافت کنید.

شما با چند کلیک می‌توانید سایت خود را طراحی کنید و سپس پرسنل سایت آماده تمام کارهایی که برای یک سایت حرفه‌ای نیاز است انجام می‌دهند. اگرچه که برای طراحی سایت شما زمان و انرژی کمی را گذاشته می‌شود، اما برای ارتقای سایت خود نیاز به گذاشتن انرژی دارید. برای تولید محتوای اصولی نیازمند یک سری موارد هستید تا سایتتان سئوی خوبی داشته باشد. اگر وقت کافی برای تولید محتوا در سایت خود ندارید می‌توانید این کار را به سایت آماده بسپارید تا پرسنل حرفه‌ای سایت آماده سایت شما را پویا و حرفه‌ای کنند.

ساخت سایت با گوشی فقط با چند کلیک برای شمایی که از ابزار سایت آماده استفاده می‌کنید در عین طراحی یک سایت برای کسب‌وکارتان، یک خیال راحت را هدیه می‌دهد تا بتوانید یک سایت حرفه‌ای داشته باشید و نگران حاشیه‌هایی که ذهنتان را می‌تواند درگیر کند نشوید. ساخت سایت با موبایل برای داشتن یک سایت خوب به طور کامل به شما آموزش داده شد. امیدوارم نکات این مطلب برای شما کاربردی باشد. موفق و پیروز باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *