آموزش ها راهنمای خرید

راهنمای خرید سایت از سایت آماده

راهنمای خرید سایت از سایت آماده

اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود را دارید و وارد سایت آماده شدید ولی نمی دانید بایستی چگونه سایت تان را از سایت آماده خریداری کنید همراه ما باشید تا راهنمای خرید سایت از سایت آماده را برایتان شرح دهیم و به صورت مرحله به مرحله و قدم به قدم کارهایی که بایستی انجام دهید را شرح دهیم .

راهنمای خرید سایت از سایت آماده

راهنمای خرید سایت از سایت آماده در چند مرحله و به صورت قدم به قدم شرح داده ایم پس همراه ما باشید . در ابتدا بایستی وارد بخش خرید سایت شوید . البته سایت آماده علاوه بر خرید سایت خدمات سئو ، پنل پیامکی و خرید هاست و دامنه به صورت جداگانه دارد :

قدم اول: انتخاب نوع سایت

اولین  قدم انتخاب نوع سایت است ، در سایت آماده ما قالب های مختلفی برای انواع سایت فروشگاهی ، خبری ، شرکتی و…. آماده کرده ایم که می توانید هر کدام از این فالب های آماده را انتخاب کنید و با کمترین هزینه سایتتان را تحویل بگیرید . امر.ز اکثر کسب و کارها دارای یک وب سایت هستند و از طرفی مشتری ها به سرچ و جستجوی آنلاین رغبت بیشتری نشان می دهند .

بعد از انتخاب قالب سایتتان نوبت به انتخاب پلن برای هاست و دامین تان می باشد .

قدم اول خرید سایت از سایت آماده
قدم اول خرید سایت از سایت آماده

قدم دوم : انتخاب دامنه و هاست

قبل از هر کاری بایستی بسته به اسم برند تان نوع دامنه تان را انتخاب کنید دامنه همان آدرس سایت است مانند google.com یا digikala.com می باشد که در خرید سایت فاکتور مهمی را به شمار می رود چرا که هویت کسب و کارتان با اسم دامنه شکل می گیرد .

خوانایی دامنه ، راحتی نوشتن دامنه و …. از جمله نکاتی است که در انتخاب دامنه خوب به آن پرداخته ایم ، برای انتخاب دامنه می توانید از تیم سایت آماده کمک بگیرید تا بهترین دامنه ممکن را برای کسب و کارتان انتخاب کنند .

قدم دوم خرید سایت از سایت آماده
قدم دوم خرید سایت از سایت آماده

خرید هاست دومین مرحله از خرید وب سایت می باشد که بایستی  انجام دهید بعد از انتخاب دامنه مناسب ، نوبت خرید هاست می باشد معنی عامیانه هاست ، کامپیوتری با فضای رم و هارد مشخص و قدرت پردازشی مشخص است که می توانید با توجه به شرایط سایت تان رم ، هارد و cpu تان را انتخاب کنید .

بعد از انتخاب بسته مد نظرتان ، نام دامنه تان را وارد می کنید اگر دامنه تان را قبل ثبت کرده اید می توانید انتقال دهید برای انتقال دامنه کافیست با پشتیبانی سایت آماده تماس بگیرید تا کارهای انتقال دامنه تان را انجام دهند .

قدم دوم خرید سایت از سایت آماده

قدم سوم : پرداخت مبلغ

بعد از انتخاب پلن و دامنه ، پرداخت مبلغ آخرین مرحله است که بایستی انجام دهید . اگر از ما کد تخفیف دارید می توانید با اعمال کردن آن در این بخش می توانید از ما تخفیف بگیرید :

قدم سوم خرید سایت از سایت آماده
قدم سوم خرید سایت از سایت آماده

بعد از پرداخت ، تیم پشتیبانی سایت آماده با شما تماس خواهد گرفت و سایت شما حداکثر سه روزه آماده تحویل خواهد بود .

نظرات (2)

  1. محسن محمدی
    26 آبان, 1396 پاسخ

    توضیحات خیلی خوب و کافی بود مرسی که هستین

    • admin
      12 آذر, 1396 پاسخ

      خواهش می کنم

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *