توییتر مارکتینگ چیست؟

این روزها بیشتر مردم به دنبال این هستند که کسب‌وکار و محصول و خدمت خود را بیشتر به مردم بشناسانند، برای این کار راه‌های گوناگونی وجود دارد؛ اما اینکه کدام راه را انتخاب کنیم مشکل است. درگذشته برای تبلیغات و بازاریابی باید زمان زیادی را صرف می‌کردیم و هم چنین گاهی هزینه‌های زیادی را باید برای افزایش مشتری و فروش انجام می‌دادیم، امروزه با پیشرفت شبکه‌های اینترنتی و فضای مجازی تبلیغات و بازاریابی برای کسب‌وکار و فروش آنلاین راحت‌تر شده است. این روزها می‌توان برای شناختن محصول و خدمتمان به مردم از توییتر مارکتینگ استفاده کنیم، فضای توییتر یک فضای مناسب است که می‌توان در آن محصولات و خدماتمان را معرفی کنیم و با تبلیغات و بازاریابی فروش آنلاین و درآمد داشته باشیم. در ادامه راجع به این که توییتر مارکتینگ چیست توضیح خواهیم داد و همین‌طور 3 قانون برای بازاریابی موفق بیان خواهیم کرد که با دانستن این 3 قانون از توییتر سود بیشتری خواهید برد، در کنار داشتن فعالیت در فضای مجازی مانند توییتر می‌توان با سفارش سایت شرکتی باعث افزایش کارایی شد که در ادامه اهمیت آن را نیز بیان خواهیم کرد با ما همراه باشید.

توییتر مارکتینگ ( Twitter Marketing ) چیست ؟
توییتر مارکتینگ ( Twitter Marketing ) چیست ؟

توییتر مارکتینگ ( Twitter Marketing ) چیست ؟

شاید تابه‌حال نام توییتر را شنیده باشید توییتر یک فضای مجازی است که بین مخاطبان خود یک محیط ساده و متن محوری را ایجاد می‌کند تا هر کاربری با هر سطح سوادی به‌راحتی از آن استفاده کند  و برای کاربران خود این راه را فراهم کرده است که  به‌آسانی با یک دیگر در ارتباط باشند. اگر کاربری یک توییت را در توییتر دیده و آن توییت را پسندیده باشد، فضای توییتر این امکان را برای کاربر مهیا کرده است تا آن توییت را با سایر افراد به اشتراک بگذارد. توییتر در انتشار خبرهای روز جهان و ایران نقش مهمی را ایفا کرده است به‌طوری‌که خبرهای جدید ناشی از تمام اتفاقاتی که در ایران و سایر کشورها رخ می‌دهد، خبرهای دست‌اول را منتشر می‌کند و این اخبار چالشی، از حساب کاربری یک سازمان و یا یک شخص معروف که بسیاری از انسان‌ها آن فرد یا سازمان را می‌شناسند منتشر می‌شود.

توییتر به علت متن محور بودن و سادگی خود توجه بسیاری از اشخاص مهم و سازمان‌های شناخته شده را جلب کرده است و بدین ترتیب این فضای مجازی معمولاً برای تولید و منتشرکردن متن‌های کوتاه و تأثیرگذار در اولویت قرار دارد و اما امروزه توییتر مارکتینگ موردتوجه بسیاری از اشخاص و سازمان‌ها قرار گرفته است هرچند در کشور ایران فعالیت در فضای توییتر به‌راحتی امکان‌پذیر نمی‌باشد؛ اما فعالیت در توییتر برای کسب‌وکارها و رونق آن مفید است. اگر به‌عنوان یک کسب‌وکار می‌خواهیم در توییتر فعالیت داشته باشیم، علاوه بر اینکه سادگی و راحتی آن را در نظر می‌گیریم باید ترفندهای لازم برای فعالیت در آن را نیز در نظر بگیریم.

امروزه تمامی کسب‌وکارها خواهان فعالیت در شبکه‌های اجتماعی هستند و در این میان توییتر مارکتینگ بهترین و کاراترین راه برای شناخته‌شدن و تثبیت جایگاه برندها است؛ بنابراین هر کسب کاری برای فعالیت لازم دارد که اطلاعاتی راجع به توییتر مارکتینگ داشته باشد.

3 قانون برای بازاریابی در توییتر موفق
3 قانون برای بازاریابی در توییتر موفق

3 قانون برای بازاریابی در توییتر موفق

برای اینکه بازاریابی موفقی در توییتر داشته باشید باید قوانین آن را بدانید، این قوانین به شما کمک می‌کنند که محتوای های خود را به‌درستی و اصولی در توییتر بگذارید، از هشتگ‌های آن به‌راحتی استفاده بهینه داشته باشید. در ادامه 3 قانون برای بازاریابی در توییتر را توضیح می‌دهیم.

  • اگر دقت کرده باشید تمام محتواهای تولیدی در فضای توییتر محتواهای کوتاهی هستند که اطلاعات لازم و کافی را می‌دهند، نکته مهم دیگر این است که هرآنچه که مخاطب راجع به کسب‌وکار و شغل شما باید بداند را در تصویر پروفایل و بایو و اسم پیچ به طور واضح بیان کنید.
  • محتوایی که تولید می‌کنید باید نظم و ترتیب داشته باشد؛ یعنی یک‌زمان مشخصی برای انتشار آن انتخاب کنید. محتوا باید چالش‌برانگیز باشد و مخاطب را به‌سوی خود جذب کند. تنوع تولید محتوایی داشته باشید؛ مثلاً محتواهای خود را به‌صورت تصویر، ویدئو کوتاه / بلند و… منتشر کنید. محتوا باید بیانگر اهداف کسب‌وکار و تقاضای مشتری باشد، در تولید محتوای خود خلاقیت زیادی خرج کنید، داشتن خلاقیت باعث درگیرشدن ذهن مخاطبین می‌شود و می‌تواند باعث جذب مشتری و افزایش فروش شود.
  • توییتر یک ابزار برای بازاریابی است. برای این که در توییتر کسب‌وکار و بازار خود را رونق دهید و از آن درآمدزایی کنید باید یک بازاریاب خوب داشته باشید تا با بازاریابی در توییتر بهترین بهره را از آن ببرید.
اهمیت استفاده از سایت در کنار توییتر برای فروش
اهمیت استفاده از سایت در کنار توییتر برای فروش

اهمیت استفاده از سایت در کنار توییتر برای فروش

بعد از اینکه برنامه توییتر را کامل شناختید و توانستید به‌راحتی از آن استفاده کنید و در آن تولید محتوا کنید می‌توانید بعد از ارائه یک محتوای خوب در توییتر و جذب مشتری یک لینک از وب‌سایت خود نیز در توییتر به اشتراک بگذارید تا مخاطبان توییتر و مشتریان کسب‌وکار شما برای رفع نیاز و تقاضا خود برای ثبت محصول و خدمات موردنظرشان با کلیک بر روی لینک سایت، وارد سایت شده و بعد از انجام مراحل لازم و پرداخت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

ساخت سایت فروشگاهی در کنار فعالیت در توییتر کمک‌های فراوانی می‌تواند بکند اعم از خرید راحت و آسان مشتری در تمام شبانه‌روز هروقت و هرزمان دلخواه، افزایش اعتماد مشتری، پرداخت راحت و هم چنین فوایدی برای فروشنده نیز دارد؛ مانند صرفه‌جویی در زمان، فروش راحت و به‌موقع، افزایش جذب مشتری و در نهایت فروش بیشتر و درآمد بیشتر. استفاده از سایت در کنار توییتر برای فروش از اهمیت بالایی برخوردار است و پیشنهاد می‌شود حتماً این کار را برای کسب و کار خود انجام دهید.

شما چه راه های دیگری برای افزایش فروش پیشنهاد می دهید؟

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *