راهنمای خرید طراحی وب کسب و کار

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی قهوه

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی قهوه

در این قسمت به آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی قهوه خواهیم پرداخت. امروزه بسیاری از مشاغل به علت دگرگونی‌هایی که در جوامع از منظرهای مختلفی رخ‌داده است به دنبال سفارش طراحی سایت فروشگاهی و یا فروشگاه اینترنتی هستند. همه مشاغل از قبیل شیرینی‌فروش‌ها که به فروش شیرینی و شکلات و قهوه می‌پردازند و یا کسانی که به طور ویژه به فروش ماگ‌ها و قهوه و انواع محصولات آن می‌پردازند نیازمند داشتن یک سایت هستند و باید برای شغل خود یک سایت فروشگاهی بسازند مانند ساخت فروشگاه اینترنتی قهوه. در ادامه دربارة مزایای فروش اینترنتی، مراحل ساخت آن، معرفی سایت فروشگاهی گوهر محصول سایت آماده و دو سؤال متداول توضیحاتی خواهیم داد. با ما همراه باشید تا بتوانید یک فروشگاه اینترنتی برای کسب‌وکار خود بسازید.

همان‌طور که می‌دانید هر کسب‌وکاری امروزه باید یک وب‌سایت داشته باشد؛ چراکه امروزه پیشرفت‌های چشمگیری در خریدوفروش و نحوه آن ایجاد شده است. همچنین امروزه با افزایش جمعیت و سطح تقاضای مشتریان فروشندگان برای ارضای نیازهای خود و مشتریان خود باید تغییراتی از قبیل فروش اینترنتی در حوزه کاری خود ایجاد کنند و امروزه فروش اینترنتی برای صاحبان کسب‌وکار و فروشندگان از واجبات می‌باشد. در ادامه چند مورد از مزیت‌های فروش اینترنتی را بیان می‌کنیم.

مزایای فروش اینترنتی
مزایای فروش اینترنتی

فروش آنلاین

امروزه بسیاری از انسان‌ها زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذرانند و این نکته مهم‌ترین نکته برای فروش عالی و ارائه خدمات و محصول می‌باشد. در واقع فروشنده‌ای به اهداف خود می‌رسد که در جامعه‌ای، محصولات و خدمات خود را ارائه کند که افراد زیادی در آن حضور داشته باشند  و این روزها اینترنت، جامعه‌ای است که افراد زیادی در آن حضور دارند و به همین علت کسب‌وکار اینترنتی و فروش آنلاین برای هر شغلی از واجبات است.

افزایش سرعت و مدیریت زمان

این روزها مدیریت زمان از جمله  مسائلی است که بسیاری از انسان‌ها به آن توجه می‌کنند چرا که امروزه دغدغه‌های افراد نسبت به گذشته بیشتر شده است. افرادی که بتوانند زمان را بهتر مدیریت کنند افراد موفق‌تری هستند، باتوجه‌به این موضوع مدیریت زمان یکی از مزیت‌های فروش آنلاین محسوب می‌شود. فروش در اینترنت برای افرادی که فرصت خرید حضوری را ندارند بسیار لازم است؛ زیرا خریدار بدون اینکه از خانه یا محل کار خود و هرجایی که حضور دارد، خارج شود به‌آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند خرید خود را انجام دهد.

دسترسی دائمی و 24 ساعته

فروشندگان برای فروش خدمات و محصول خود در طول روز، در ساعت مشخصی می‌توانند خدمات و محصول خود را به مشتریان ارائه دهند و این کار را نمی‌توانند شبانه‌روزی انجام دهند. فروش آنلاین و کسب‌وکار اینترنتی محدودیت زمانی و مکانی و … را ندارد و همواره فروشندگان در 24 ساعت شبانه‌روزی خدمات و محصول خود را می‌توانند به خریداران ارائه دهند و این مورد هم یکی از مزایای فروش آنلاین است.

جست‌وجوی راحت و تنوع بالا

در فضای اینترنتی و فروش آنلاین خریداران به‌راحتی می‌توانند محصولات و خدمات ارائه شده در یک سایت فروشگاهی را مشاهده کنند و محصول و خدمتی که به دنبال آن هستند  را جست‌وجو کرده و بیابند. در فضایی مانند فروشگاه‌های اینترنتی به علت تنوع زیادی که محصولات و خدمات دارند به‌راحتی می‌توانید محصول موردنیاز خود را پیدا کنند و سفارش خود را با فشاردادن چند گزینه انجام دهند و محصول و یا خدمت موردنیاز خود را تهیه کنند.

بررسی و مقایسه قیمت‌ها

یکی از مزایای فروش آنلاین این است که خریدار به‌راحتی می‌توانند فروشگاه‌های آنلاین را جستجو کند و از بین تنوع بالا محصولات و خدمات ارائه شده بهترین محصول و یا خدمت موردنیازش را پیدا کند که بهترین قیمت را دارا باشد و این کار تنها با فشردن چند کلید امکان‌پذیر است.

مراحل ساخت سایت مثل اینستاگرام
مراحل ساخت سایت مثل اینستاگرام در سایت ساز سایت آماده

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی

امروزه بسیاری از افراد خریدهای روزانه و هفتگی و ماهانه خود را به‌صورت آنلاین تهیه می‌کنند، بدون آن که مسافتی را طی کنند و زمان زیادی را صرف آن کنند. ساخت فروشگاه اینترنتی برای همه مشاغل و کسب‌وکارها می‌تواند مزایای خاص خود را داشته باشد. برای ساخت فروشگاه اینترنتی باید مراحلی را طی کرد و توجه زیادی به آن نمود؛ چراکه کسب  و درآمد حاصل از فروش و  محصول و خدمات به این مراحل وابسته می‌باشد.

در ادامه مراحل ساخت یک فروشگاه اینترنتی را گام‌به‌گام خواهیم گفت:

  • در ابتدا باید محصول یا خدمت خود را کامل و به‌درستی تعریف کنید و رقبای خود را شناسایی کنید.
  • محصول خود را کامل شناسایی کنید تا بتوانید یک سایت فروشگاهی خوبی بسازید.
  • نام خوبی را برای سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید دامنه‌ای متناسب با نام انتخاب شده برای سایت خود ثبت کنید، بعد از آن‌یک‌هاست خریداری کنید.
  • وب‌سایت خود را اصولی و کاملاً زیبا طراحی کنید.
  • برای وب‌سایت خود حتماً جواز قانونی و درگاه پرداخت اینترنتی تهیه کنید.
  • برای معرفی و شناختن وب‌سایت خود به مشتریان خود حتماً آن را تبلیغ کند.

معرفی سایت فروشگاهی گوهر محصول سایت آماده

سایت آماده فروشگاهی گوهر، یک سایت حرفه‌ای با طراحی بروز و جذاب می‌باشد که این سایت برای فروش محصولاتی مانند قهوه و شکلات به‌عمل‌آمده است و با تهیه این سایت می‌توانید به ساخت یک فروشگاه اینترنتی قهوه بپردازید.

پکیج‌های فروش سایت آماده فروشگاهی گوهر شامل بسته پایه 750 هزار تومان، بسته استاندارد 1400 تومان و بسته ویژه 2900 تومان می‌باشد. فضای هاست این سایت از 1 گیگ، 3 گیگ و 5 گیگ تشکیل شده است. ترافیک ماهانه از 10 گیگ، 30 گیگ و 50 گیگ است. این سایت دارای دامنه IR و COM می‌باشد، گواهی امنیتی SSL دارد، بسته ویژه آن اپلیکیشن هم دارد؛ ولی این سایت اپلیکیشن IOS ندارد، تعداد محصولات نامحدودی می‌توان در آن درج کرد، این سایت از ایمیل اختصاصی 2 تا، 5 تا و 10 تا تشکیل شده، بخش وبلاگ دارد، تعداد همکاران این سایت فروشگاهی نامحدود است، برای موبایل‌ها بهینه است، بسته ویژه سایت فروشگاهی گوهر پنل SMS دارد و همین‌طور دارای چند فروشندگی نیز می‌باشد، این سایت دارای درگاه بانکی نیز می‌باشد.

نتیجه‌گیری

خلاصه‌ای که می‌توان از فروشگاه‌های اینترنتی از قبیل ساخت فروشگاه اینترنتی قهوه گفت این است که فروشگاه‌های اینترنتی دارای مزیت‌های زیادی هستند که آنها را به‌صورت کامل توضیح دادیم، گفتیم که فروش آنلاین باعث افزایش سرعت و مدیریت زمان می‌شود همواره در دسترس و 24 ساعته می‌باشد به‌راحتی قابل‌جستجو است و تنوع محصول و خدمات در آن بالا می‌باشد. در فضای اینترنت، امروزه افراد زیادی اوقات خود را در آن می‌گذرانند و حضور در این‌چنین جامعه‌ای باعث موفقیت فروشنده و کسب‌وکار آن می‌شود. مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی را گام‌به‌گام توضیح دادیم و مهم‌ترین نکته‌ای که در راه‌اندازی سایت فروشگاهی اینترنتی وجود دارد این است که مراحلی که برای راه‌اندازی سایت طی می‌کنیم باید به آن توجه زیادی شود تا در فروش محصول و خدمات و درآمد حاصل از آن دچار مشکل نشویم. مراحل آن شامل تعریف محصول، شناسایی محصول، انتخاب نام برای سایت، طراحی اصولی، تهیه جواز و درگاه پرداخت و تبلیغ وب‌سایت فروشگاهی می‌باشد. سایت فروشگاهی گوهر محصول سایت آماده را معرفی کرده و این سایت بر روی کسب کارهایی که محصول و خدماتی مانند قهوه و شکلات و شیرینی و از قبیل این موارد دارند متمرکز می‌باشد. در نهایت این روزها با تغییراتی که در جوامع صورت‌گرفته است هر کسب‌وکاری و هر مشاغلی باید یک وب‌سایت فروشگاهی برای خود داشته باشد؛ چون که فروشگاه‌های آنلاین هم برای فروشنده و هم برای خریدار مزیت‌های فراوانی دارد.

برای طراحی وب‌سایت چه‌کار باید بکنیم؟

بسیاری از افراد برای طراحی وب‌سایت فروشگاهی خود آن را به یک طراح می‌سپارند. امروزه دیگر نیازی نیست که سایتی که برای شغل و کسب‌وکار خود می‌سازید از صفر طراحی کنید، چراکه می‌توانید با مراجعه به سایت آماده از قالب‌های آماده که قیمت‌های مناسبی نیز دارد برای طراحی انتخاب کنید. در سایت آماده سیستم‌های مدیریت محتوای مختلفی وجود دارد که می‌توانند فروشگاه‌های اینترنتی خوبی باشند.

هزینه‌های ساخت فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

هزینه‌های ساخت فروشگاه اینترنتی به میزان بودجه و طرح کسب‌وکارها بستگی دارد. شما می‌توانید برای شروع کسب‌وکار اینترنتی و فروش آنلاین و ساخت یک سایت با حداقل هزینه نیز اقدام کنید و به‌مرور سایت خود را بهتر کنید و برای تهیه یک سایت عادی می‌توانید به سایت آماده مراجعه کنید و با مبلغ 750 هزار تومان صاحب یک سایت فروشگاهی شوید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *