خبر ها

جشنواره یلدانه سایت آماده

جشنواره یلدانه سایت آماده

جشنواره یلدانه سایت آماده یک فرصت ویژه برای آنلاین کردن کسب و کار ها .برای اولین بار در بلندترین شب سال تیم سایت آماده با جشنواره یلدانه میزبان مشترکین خود بود.

 

از دیرباز نیاکان ما در ایران زمین اتمام فصل پاییز و ورود به زمستان را جشن میگرفتند و بلندترین شب سال، یلدا را در کنار هم سپری می کردند. حال ما نیز به تقلید و پیروی از آنان این سنت نیک و این آئین پسندیده را هر ساله بجای می آوریم.

در اولین سال ارائه خدامات سایت آماده ، ما با آغوشی باز ، دلی گرم و دستانی پر مهر به سبک خودمان به استقبال مشترکین خود رفتیم. خانواده بزرگ سایت آماده این شب را با جشنواره یلدانه تخفیف 50 % در خدمات خود جشن گرفت.

درباره جشنواره یلدانه سایت آماده

این جشنواره برای رفاه حال مشترکین از 28 آذر الی 1 دی ماه سال 1396 برگزار گردید. تمامی خدمات وبسایت های آماده فروشگاهی، شرکتی ، خبری و … شامل تخفیف 50 % قرار گرفتند.

هدف از برگزاری این جشنواره انتقال تجربه خرید حرفه ا ی و ارائه خدمات ارزان قیمت برای کاهش هزینه های جاری مشترکین بوده است.

تیم سایت آماده امیدوار است توانسته باشد با ارائه خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه رضایت مشترکین خود را جلب و گامی در راستای ارائه خدماتی بهتر برداشته باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *