راهنمای خرید طراحی وب

آموزش ساخت سایت آماده رایگان

ساخت سایت آماده رایگان

مسلماً قبل از اینکه به فکر نحوه ساخت سایت آماده رایگان شده باشید به این فکر کرده‌اید که چرا باید برای کسب‌وکار خود سایت داشته باشید، درست است که دنیای امروز دنیای اینترنت است و هر کسب‌وکار سنتی و نو پا نیاز به ایجاد فضایی برای فروش و دیده‌شدن بیشتر دارد؛ اما آیا از خود پرسیده‌اید که چه راهی را پیشرو دارید؟ به شما تبریک می‌گویم؛ چون در حال خواندن مقاله‌ای هستید که قرار است تمامی این موارد را با یکدیگر بررسی کنیم و به شما این نوید را بدهیم که می‌توانید بدون دردسر و هزینه‌های کلان برای کسب‌وکار یا سازمان خودتان وب‌سایت طراحی کنید. پس در ادامه همراه ما باشید که نگرانی شما  دررابطه‌با نحوه ساخت سایت آماده رایگان را پایان خواهیم داد…

فهرست مطالب

نحوه ساخت سایت آماده رایگان چگونه است؟

اگر در سازمان خود به این باور رسیده‌اید که پتانسیل سایت در کسب درآمد شما، چقدر زیاد است، این سؤال ممکن است برایتان پیش بیاید که چرا ساخت سایت باید رایگان باشد؟ یا چرا شرکتی که خدمات طراحی سایت را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد چطور توانسته تا الان به کار خود ادامه دهد؟ یا حتی اگر هم این کار را برای رضای خدا انجام بدهد، چقدر می‌توان به کیفیت و اعتبار آن مطمئن بود؟

در ادامه مطلب سایت‌هایی که خدمات طراحی ساخت سایت آماده رایگان را دارند با هم مقایسه کنیم:

معرفی چند سایت ساز برای طراحی سایت آماده رایگان

سایت سازهای رایگان فارسی و انگلیسی زیادی وجود داره که میتونید برای طراحی وب‌سایت خود از آنها استفاده کنید، مزایای این سایت‌ها را به‌خوبی مطالعه کنید:

پیشخوان سایت ساز خارجی ویکس
پیشخوان سایت ساز خارجی ویکس

سایت ساز رایگان Wix

برای شروع از سایت ساز wix شروع می‌کنیم؛ چون این سایت ساز در برابر با سایت سازهای دیگر از شهرت بیشتری برخوردار هست  و محبوبیت این سایت ساز بسیار زیاد است. سایت ساز Wix خدمات رایگانی را ارائه می‌دهد که این خدمات در شروع ممکن است مکفی باشد؛ اما به‌مرورزمان شما به خدمات بیشتر و ابزارهای حرفه‌ای‌تر نیاز خواهید داشت. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سایت ساز می‌توان به هوش مصنوعی آن اشاره کرد، این سایت ساز با موردتوجه قراردادن کسب‌وکار شما قالب‌های مناسبی را انتخاب می‌کند. سایت ساز ویکس حدوداً 500 قالب مختلف دارد که شما می‌توانید از بین آنها انتخاب خودتان را بکنید و این قابلیت وجود دارد که قالب انتخاب‌شدهٔ خود را ویرایش کنید.

ویرایش قالب در این سایت ساز بسیار ساده و کاربرپسند است. ویژگی دیگر این سایت ساز داشتن ابزار سئو است. با داشتن این ویژگی شما می‌توانید محتوا یا محصول خودتان را در صفحه اول ببینید. بااین‌همه ویژگی مثبت این سایت ساز معایبی هم دارد؛ داشتن یک بنر تبلیغاتی چسبنده شده در بالای سایت، نام دامنه ادغام شده با نام تجاری Wix و سرعت پایین صفحه از معایب این سایت ساز رایگان است. البته که باید بدانید بسیاری از سایت سازهای رایگان معمولاً دارای این مشکلات و معایب هستند. همان‌طور که گفته شد این سایت ساز برای ابزارها و ویژگی‌های بیشتر ماهانه اشتراک 8/5 دلار را از کاربران خود می‌گیرد. 

سایت ساز رایگان کاموا

یکی از سایت سازهای رایگان فارسی سایت کاموا است. این سایت با ارائه پنل رایگان 14 روزه مهلت تست در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با این سایت ساز سایت خودتان را راه‌اندازی کنید و بعد از دوهفته کار و در صورت رضایت از خدمات این سایت ساز با آن پنل موردنظر خود را خرید نمایید. ارائه 10 گیگ فضای وب و هم چنین بخش وبلاگی از دیگر امکانات این سایت می‌باشد. این سایت دارای قالب‌های واکنش‌گرا و ریسپانسیو می‌باشد. ارائه امکانات خیلی محدود در پلن ساده و همچنین برخی مشکلات دیگه از معایب این سایت ساز به‌حساب می‌آید.

سایت ساز رایگان سی فایو

اگر دوست دارید سایتتان را به‌سرعت طراحی و راه‌اندازی کنید، سی فایو گزینهٔ خوبی برای شما خواهد بود. این سایت با پلن‌های مقرون‌به‌صرفه و ثبت سایت در گوگل‌مپ و ربات فروشگاهی و دامنه رایگان و امکانات دیگر می‌تواند برای شما خدمات ارائه نماید. البته که این را در نظر بگیرید تمام سایت سازهایی که خدمات طراحی سایت رایگان را به شما می‌دهند در واقع رایگان نبوده و در موقعیت‌های مختلف هزینه‌هایی رو برای پرداخت به شما اعمال می‌کنند.

سایت آماده رایگان وبزی

یکی دیگر از سایت سازهای رایگان فارسی، سایت وبزی است که با ارائه امکانات 7 روزه مهلت تست برای کاربران خود ارائه می‌نماید تا در صورت رضایت شما از این سایت اقدام به ارتقای حساب کاربری خود نمایید. این سایت از پشتیبانی 7 روزه هم به‌صورت تلفنی و هم به‌صورت ایمیلی برخوردار می‌باشد. یکی دیگر از مزیت‌های این سایت ثبت دامنه ir رایگان است و شما می‌توانید با این سایت ساز صفحه‌های بی‌نهایتی بسازید.

سایت ساز رایگان پرتال

سایت ساز رایگان پرتال یکی از سایت‌های پر امکانات در حوزه سایت سازها می‌باشد. این سایت، فروشگاه‌ساز و سایت ساز فارسی رایگان با ارائه دامنه ir رایگان و همچنین با فضای هاست 8 گیگ محبوبیت خاصی در بین سایت سازها داشته است. این فروشگاه‌ساز با امکانات نامحدود و همچنین ارائه سیستم‌های تبلیغاتی سایت شما را حرفه‌ای‌تر طراحی می‌کند. سرعت این سایت ساز پایین بوده و خدمات تست را برای کاربران خود محدود کرده است.

سایت ساز رایگان یوتاب وب جهت ساخت وب‌سایت آماده رایگان

سایت آماده رایگان یوتاب وب، از دیگر سایت سازهای رایگان فارسی می‌باشد که جزو قدیمی‌ترین سایت سازهای ایرانی نیز محسوب می‌شود. این سایت پشتیبانی عالی دارد و می‌توانید قالب ارائه شده خود را ادیت نمایید و به‌صورت دلخواه خود در بیاورید. با این سایت ساز رایگان (البته فقط بخشی از خدمات رایگان می‌باشد) می‌توانید فرم‌های خود را بسازید. از دیگر امکانات جالب این سایت این است که این پلتفرم به ارسال پیامک و ایمیل به کاربران سایت می‌باشد که از ویژگی‌های خاص این سایت ساز فارسی می‌باشد. این سایت با ارائه  فروشگاه‌ساز و اپلیکیشن فروشگاهی کار شما را به‌شدت کاهش می‌دهد.

سایت ساز رایگان SimpleSite

SimpleSite نیز از جمله سایت سازهای رایگان است که در لیست این مقاله سایت آماده قرار دارد و برای ساخت سریع یک وب‌سایت می‌توانید از آن استفاده کنید. این سایت ساز رایگان قالب‌های متنوعی دارد که به شما در تهیه وب‌سایتی متفاوت کمک می‌کند. همچنین ویرایشگر قوی سایت ساز SimpleSite  امکان تغییر رنگ‌های پس‌زمینه و قراردادن انواع ویدئوها و تصاویر را در وب‌سایت فراهم می‌کند. به‌علاوه می‌توانید ویدئوهایی از یوتیوب به آن اضافه کنید. نکته جالب اینجا است که امکان ویرایش از طریق موبایل نیز وجود دارد و این قابلیت به شما کمک می‌کند وب‌سایت خود را هر جا که هستید با گوشی موبایل خود مدیریت نمایید. نسخه پولی این پلتفرم دارای قابلیت‌هایی مانند از ویژگی تجارت الکترونیک و تصاویر نامحدود و… است که می‌توانید از آن استفاده نمایید. از معایب این سایت ساز می‌توان به این موارد اشاره کرد. وب‌سایت‌های رایگان گواهی SSL ندارند. محدود برای سفارشی‌سازی سایت. پشتیبانی مشتری در نسخه رایگان، ضعیف است.

ساخت سایت رایگان با وردپرس
ساخت سایت رایگان با وردپرس

سایت ساز رایگان WordPress

اگر زمان کافی و همین‌طور توانایی طراحی سایت دارید این سایت ساز می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. امروزه WordPress از بهترین و پرطرف‌دارترین سازندگان وب‌سایت رایگان به شمار می‌رود. از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌توانید برای ساخت یک وبلاگ زیبا و حرفه‌ای استفاده کنید؛ زیرا تقریباً تمام ویژگی‌های لازم در این زمینه را دارا است. با وردپرس می‌توانید به هزاران قالب و افزونه‌های رایگان و پولی بسیار عالی و حرفه‌ای دسترسی داشته باشید. همچنین دارای ویرایشگر راحت و حرفه‌ای است که می‌توانید در جهت نیازهای خود از آن استفاده نمایید. معایب این سایت ساز این است که برای یک فروشگاه تجارت الکترونیک کمی پیچیده است و نیاز به دانش کدنویسی برای بهبود وب‌سایت دارد.

ساخت سایت آماده رایگان آیا امکان‌پذیر است؟

این مورد که شما برای کسب‌وکار خود به فکر طراحی سایت افتاده‌اید بسیار خوب است، قدم بعدی شما این است که هزینه‌های این طراحی چه‌قدر خواهد بود و معمولاً در جستجوهایتان برای طراحی سایت رایگان یا طراحی سایت ارزان، با یکی از این سه ادعا روبرو خواهید شد، معایب ساخت سایت آماده رایگان…

طراحی سایت با سایت ساز وردپرس

«طراحی سایت رایگان با وردپرس» جمله‌ای که هم بسیار در سایت‌ها می‌بینیم، یا از گوشه‌وکنار در مورد آن می‌شنویم. کامل هم اشتباه نیست؛ چون نصب وردپرس رایگان است. اما تنها نصب آن! اگر بخواهید یک دامنه com و یک فضای هاست حداقل داشته باشید، این هزینه حدود 400-500 هزار تومان است. بسته به حجم اطلاعاتی که می‌خواهید روی سایت قرار دهید، باید میزان‌هاست بیشتری بخرید. این هزینه‌ها به‌صورت دوره‌ای تکرار می‌شود، نه اینکه فقط یک‌بار آن را بپردازید! این تنها بخشی از هزینه طراحی سایت با وردپرس است. اما به همین‌جا ختم نمی‌شود. شما حین کار با سایت، به‌احتمال زیاد با مشکلاتی روبرو می‌شوید که گاهی برای حل آن مجبورید، هزینۀ کنید. مقدار این هزینه بسته به مشکلاتی که برایتان پیش‌آمده متفاوت است. اگر بخواهید مجموع این هزینه‌ها را در نظر بگیرید چیز کمی نمی‌شود. پس اگر هدفتان طراحی سایت کم‌هزینه است دور وردپرس را خط بکشید.

استفاده از سایت سازهای رایگان

هیچ سایتی وجود ندارد که برای شما کاملاً بدون هزینه باشد. مثلاً یک فروشگاه‌ساز ممکن است ادعا کند که کاملاً رایگان است، اما فقط قابلیت درج 5 محصول در سایتتان را به شما بدهد. حواستتان باشد که حتماً قبل از انتخاب یک سرویس برای ساخت سایت یا فروشگاه اینترنتی، امکانات و شرایط آن را به‌صورت کامل بدانید. این که از همان ابتدا بتوانید بهترین سایت ساز و فروشگاه‌ساز را انتخاب کنید اهمیت زیادی دارد. چون قرار است زمان زیادی را صرف سایتتان را و بعداً اگر از سرویسی که تهیه کردید راضی نباشید؛ حتی اگر پولی پرداخت نکرده‌اید، قطعاً زمان با ارزشتان هدررفته است.

ساخت سایت رایگان راسته یا دروغ؟
ساخت سایت رایگان دروغ یا واقعیت؟

طراحی سایت ارزان در قالب سایت ساز رایگان

شاید در نتایج سرچ شما درباره سایت سازهای رایگان، سایت‌های بسیاری نمایش داده شود؛ اما موضوع اینجاست که این سایت سازها رایگان نبوده و تمامی آنها در برابر خدمات ارائه شده از شما تسهیلاتی را دریافت خواهد کرد. مثل این موارد: حالت پایه آن‌ها رایگان است؛ ولی برای استفاده از امکانات بیشتر باید پول پرداخت کنید. (مانند Wix) هزینه سالانه می‌گیرند. (مانند Portal) از فروش شما سود می‌گیرند. (مانند سازیتو)

امکان طراحی سایت به طور رایگان عملاً وجود ندارد و تمامی ادعاهایی که در این حوزه وجود دارد اشتباه است. راهکارهایی که برای شما وجود دارد برای طراحی یک سایت همگی در سایت آماده پاسخ داده شده است.

بالاخره چه‌کار کنیم؟

بگذارید خیالتان را راحت کنم، هیچ راهی وجود ندارد که شما بتوانید یک سایت رایگان طراحی کنید. شاید در دام یک سری موارد بیافتید که صرفاً زمان شما و هزینه‌های ریزریز از شما گرفته باشد و در پایان سایت حرفه‌ای و اصولی نداشته باشید. از بهترین راه‌های طراحی سایت با هزینه کم و همین‌طور در زمان بسیار کم استفاده از سایت ساز سایت آماده است که بهترین پشتیبانی و اصولی‌ترین روش‌ها را بر بهینه‌سازی سایت شما پیاده‌سازی خواهد کرد. یکی از مشکلات اساسی افرادی که از سایت ساز استفاده می‌کنند نداشتن سئو است که این مشکل در سایت آماده حل شده است.

روند ساخت سایت در سایت ساز سایت آماده
روند ساخت سایت در سایت ساز سایت آماده در 6 قدم

روند ساخت سایت با سایت آماده

شاید ادعاهایی که بیان می‌کنند ما سایت شما را در 10 دقیقه ایجاد می‌کنیم وسوسه برانگیز و جذاب باشد، اما واقعیت امر این است که این کار عملاً ممکن نیست و یک کار حرفه‌ای و صحیح نیازمند زمان و همین‌طور حساسیت بالاست. در ادامهٔ این مطلب مراحل طراحی سایت در سایت ساز سایت آماده برای شما آورده شده است:

1- بررسی رقبا طراحی سایت آماده رایگان

در اولین قدم از ساخت سایت شما باید رقبای خود را بررسی کنید و ببنید در سطح اینترنت چه سایت های با شما در رقابت خواهند بود و سپس به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • نقاط قوت و ضعف آنها چیست؟
  • چگونه می توانید بهتر از آنها باشید؟
  • چه محصولات و یا خدماتی را می توانید ارائه کنید که بهتر از محصولات و خدمات آنها باشد؟

پاسخ به این سوالات می تواند مسیر راه را برایتان روشن کند و شما آنگاه می دانید که از سایت چه چیز می خواهید و چگونه و با چه کیفیتی باید برایتان انجام شود؟

2- انتخاب دامنه

تمامی کسب و کار های حاضر در اینترنت با یک نام و دامنه برند می شوند و هر وب‌سایت نیازمند یک دامنه است، برای شرکت، سازمان یا فروشگاه خود یک دامنه انتخاب بکنید. برای انتخاب دامنه مناسب می توانید مقاله ( چگونه یک انتخاب دامنه خوب برای وب سایت خود انتخاب کنیم؟ ) را مطالعه کنید. انتخاب دامنه خوب تاثیر بسیاری در سئو و همچنین ماندگاری در ذهن و برند شدنتان دارد

3- انتخاب سایت در سایت آماده

در این بخش با توجه به نیاز ها، هدف و نوع کسب و کارتان شما باید به دسته بندی مورد نظر از سایت خود مراجعه کنید و یک قالب از سایت را مطابق میل و سلیقه خود انتخاب کنید. مثلا اگر شما هدفتان فروش آنلاین است بهتر است از سایت های فروشگاهی استفاده کنید و یا درصورتی که می خواهید محصولات و خدمات خود را معرفی کنید و یک بروشور آنلاین از محصولات و خدماتتان بسازید می توانید از سایت های شرکتی استفاده کنید.

البته در این مرحله می توانید از همکاران ما در بخش فروش هم مشورت بگیرید برای این کار کافی است در چت پیام ارسال کنید و یا با شماره 0902816408609193415013 تماس بگیرید.

4- راه‌اندازی سایت در سایت آماده

حال که دامنه و قالب سایت را انتخاب کردید می توانید بر اساس نیاز های خود یکی از بسته های ما را انتخاب کنید. و در نهایت پس از پرداخت فاکتور طی 24 ساعت سایت خود را به همراه آموزش ویدیویی و پشتیبانی آنلاین سایت آماده تحویل بگیرید.

5- ثبت محتوا و درج محصولات و خدمات

پس از آن که سایت شما راه اندازی شد و تحویل داده شد زمان آن رسیده تا اطلاعات، محتوا و محصولات خود را بر روی سایت قرار دهید و حتی ظاهر سایت را بر اساس سلیقه و آنالیز خود از مشتریانتان تغییر دهید. ما پیشنهاد می کنید ابتدا محصولات و خدمات خود را تعریف کنید. و سپس با مشورت با بخش سئو و مارکتینگ سایت آماده یک استراتژی برای محتوای سایت خود ایجاد کنید و مطابق آن استراتژی محتوا سایت خود را تولید کرده و قرار دهید.

اگر نمی دانید سئو چیست؟ یا اصلا تولید محتوا چه تاثیری بر روی سایت شما خواهد داشت می توانید مقاله های زیر را در این رابطه مطالعه کنید.

6- دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

برای دریافت درگاه پرداخت و از سویی برای ایجاد حس اعتماد برای کاربران خود شما باید نماد اعتماد را دریافت نمایید. برای این کار کافی است مطابق مقاله ‌ی چگونه نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت کنیم؟ که در وبلاگ سایت آماده منتشر شده عمل کنید. توجه کنید که بدون ثبت محصول امکان دریافت نماد اعتماد وجود ندارد! علاوه بر این محصولات باید به همراه قیمت و توضیحات درج شوند و قوانین مربوط به صفحه تماس با ما و سایر قوانین نیز در سایت رعایت شود.

7- سئو سایت

برای هر کارفرمایی بیشتر دیده‌شدن سایت خود اهمیت دارد، اینکه شما میلیون‌ها خرج جهت طراحی سایت بکنید و سایتتان سئوی خوبی نداشته باشد تقریباً بی‌ارزش است. اهمیت سئو زمانی خود را نشان می‌دهد که سایت شما در نتایج اول جستجوگر خود را نمایان می‌کند و این بر مخاطبان و مشتریان شما می‌افزاید.

سئو سایت‌هایی که در سایت آماده طراحی می‌شوند هوشمندانه است و افراد می‌توانند با استفاده از پکیج آموزشی که در کنار اطلاعات کاربری به شما ارسال می‌شود برای ارتقای سایت خود اقدام کند. خدمات وابسته به سئو در سایت آماده وجود دارد و اگر شما به هر دلیلی امکان انجام این اقدامات را نداشته باشید می‌توانید سئوی سایتتان را به ما بسپارید.

پلتفرم سایت آماده جدا از سایت سازهای رایگان که ممکن است هزینه‌های هنگفتی را برای شما در طولانی‌مدت تحمیل کنند، برای کسب‌وکار شما سایتی حرفه‌ای را طراحی می‌کند که بر اساس پلتفرم وردپرس می‌باشد. سرعت بالا، سئوی خوب و همین‌طور قالب‌های جذاب از ویژگی‌ها و امکانات سایت ساز سایت  آماده است که این خدمات با یک پشتیبانی خوب نگرانی‌های شما را از بابت طراحی سایت کاهش می‌دهد. ناگفته نماند که هزینه‌های طراحی سایت در سایت آماده بسیار اقتصادی می‌باشد. در این مطلب سعی شده به‌تمامی موضوعاتی که برای تمامی شما مهم است اشاره شود و برای طراحی وب‌سایت شما مفید باشد. اما در صورتی که سوال یا ابهامی وجود دارد می توانید آن را برایمان کامنت کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود. شاد و پیروز باشید.

مزایا و معایب ساخت سایت آماده رایگان

مزایا

از مزایای طراحی سایت رایگان این است که در مدت‌زمان کوتاهی می‌توان این‌گونه سایت‌ها را راه‌اندازی کرد. از دیگر مزایا آن می‌توان به این مورد نیز اشاره کرد که این نوع سایت‌ها معمولاً اصول و قوانین سئو را در طراحی سایت رعایت می‌کنند، بنابراین نگرانی دربارة سئو سایت هم وجود ندارد. هم چنین طراحی وب‌سایت رایگان این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از افزونه‌های زیادی که برای گسترش و توسعه سایت ساخته شده‌اند به‌راحتی بهره بگیرید.

معایب

این‌گونه سایت‌ها به دلیل اینکه همیشه زیر نظر ارگان دیگری می‌باشند، پس این امکان وجود دارد که طراحی سایت از نظر امنیت، کیفیت و سرعت در سطح پایینی باشد. یکی دیگر از معایب ساخت سایت آماده رایگان این است که ممکن است سایتی مشابه با سایت شما وجود داشته باشد. در این نوع سایت‌ها محدودیت زیادی برای شما وجود دارد و فقط تاحدی‌که سایت آماده به شما اجازه داده می‌توانید تغییرات دلخواه خود را روی سایت خود ایجاد کنید. هر طراحی سایتی بعد از مدتی احتیاج به بروز رسانی دارد؛ اما در این‌گونه سایت آماده رایگان اصلاً قادر به بروز رسانی نخواهید بود مگر اینکه از اول سایت را بسازید و اطلاعات موردنظر خود را وارد آن کنید. در طراحی وب‌سایت‌های رایگان معمولاً تبلیغات قرار می‌دهند و این تبلیغات باعث افت سایت شما خواهد شد.

مزایای استفاده از سایت ساز سایت آماده

سایت ساز سایت آماده یک پلتفرم ساخت سایت با هزینه کم ولی بسیار حرفه‌ای است این سایت ساز دارای مزایای بسیاری است که از جمله این مزایا می‌توان به آسان بودن کار با آن، سرعت بالا، قابلیت شخصی‌سازی بالا، آپدیت‌های منظم، امنیت تضمینی و سئو پذیری بالا در این سایت ساز اشاره کرد.

شما می‌توانید تا هزینه‌ای کم و در مدت‌زمان کوتاهی یک سایت حرفه‌ای با سایت ساز سایت آماده بسازید. برای ساخت سایت کافی است سایت موردنظر خود را از میان سایت‌ها انتخاب کرده دامنه خود را وارد کنید و فاکتور صادر شده را پرداخت نماید تا سایت شما در کمتر از 24 ساعت آماده شود.

سوالات متداول

سایت آماده و قالب آماده چیست؟

سایت آماده و قالب آماده با هم دیگر فرق می‌کنند. سایت آماده درواقع یعنی یک شرکت طراحی سایت به‌صورت اختصاصی سایتی را طراحی کرده است و آن را به چند نفر می‌فروشد، علت آن هم این است که برای طراحی سایت اختصاصی هزینة بالایی باید پرداخت شود.

سایت آماده درواقع شامل یک سیستم مدیریت محتوا CMS اختصاصی به همراه قالب اختصاصی است که به چند نفر فروخته می‌شود؛ اما قالب آماده قالب‌هایی که از قبل طراحی شده است که برای سیستم مدیریت محتوای عمومی طراحی شده است و به چند نفر فروخته می‌شود. 

مزیت طراحی سایت با وردپرس چیست؟

طراحی سایت با وردپرس انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به سایت سازهای رایگان دارد و این مهم‌ترین مزیت آن است.

در طراحی سایت با وردپرس:

  • نیاز به پرداخت ماهانه و تمدید محصول ندارید.
  • مالکیت سایت به‌صورت دائم متعلق به شماست.
  • به‌راحتی می‌توانید قالب را مطابق نیازتان سفارش سازی کنید.
  • توسعه امکانات با نصب افزونه و بدون پرداخت هزینه امکان‌پذیر است.

برعکس سایت سازهای رایگان انعطاف‌پذیری بالایی ندارند و محدودیت‌های زیادی در توسعه و مالکیت دارند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *