راهنمای خرید طراحی وب

سایت سازهای قدرتمند در ایران کدامند؟

سایت ساز های قدرتمند در ایران کدامند؟

سایت سازهای قدرتمند ایرانی در زمان کوتاه، هزینهٔ بسیار کم و همین‌طور با خدمات و پشتیبانی خوب در زمان بسیار کوتاه موردتوجه کسانی که برای کسب‌وکار یا شرکتشان در پی قسط ایجاد وب‌سایت بودند،  قرار گرفت و طولی نکشید که محبوبیت زیادی را به خود جذب کرد، همواره برای ما مهم بوده و هست که یک وب‌سایت قدرتمند داشته باشیم و سایت سازهای قدرتمند ایرانی پاسخ این نیاز را به‌خوبی داده‌اند در این مطلب قرار است سایت سازهای قدرتمند ایرانی را با یکدیگر بررسی کرده و مزایا و معایب آن را به شما عزیزان بگوییم.

بیایید به فرایند ایجاد یک وب‌سایت ریز بشویم، تصور کنید شما می‌خواهید برای کسب درآمد از اینترنت یا معرفی خودتان یا شرکتتان، یک سایت شخصی یا تجاری داشته باشید؛ پس سراغ یک گروه طراح سایت یا یک شرکت طراحی سایت می‌روید. طراحی سایت شما از چند هفته تا چند ماه زمان می‌برد. طی این مدت مجبور هستید بارهاوبارها با طراح سایت یا شرکت تماس بگیرید، تا طرح و ویژگی‌های مدنظرتان را به آن‌ها منتقل و همفکری کنید. در نهایت اگر شانس با شما یار باشد، طراح، سایت دلخواه شما را سروقت تحویل می‌دهد یا ممکن است به‌احتمال بسیار بالا این مدت طولانی‌تر شود. حالا به قسمت دردناک ماجرا می‌رسیم، یعنی موعد پرداخت هزینه‌ها … چندمیلیونی از حسابتان کم شده است و زمانتان سپری شده. حالا می‌خواهید کار با وب‌سایتتان را شروع کنید؛ اما همه چیز بیش از حد پیچیده شده است. تصور می‌کردید کار راه‌اندازی سایت تمام شده است و قسمت سخت ماجرا را پشت سر گذاشته‌اید. اما به نظر می‌رسد که‌این‌طور نیست و این خیال باطلی نبوده … کم‌کم تماس‌های شما با طراح بدون پاسخ می‌ماند و اشکالات سایت یکی‌یکی خود را نشان می‌دهند. خسته و کلافه و ناراضی از خودتان می‌پرسید: یعنی هیچ راه ساده‌ای وجود ندارد که من بتوانم برای خودم یک سایت داشته باشم؟ چرا، یک راه بسیار ساده‌تر وجود دارد: استفاده از ابزاری به نام سایت ‌ساز !

چرا از سایت سازهای قدرتمند ایرانی استفاده کنیم؟
در این بخش در مورد چرا از سایت سازهای قدرتمند ایرانی استفاده کنیم می خوانید

چرا از سایت سازهای قدرتمند ایرانی استفاده کنیم؟

شاید برای شما هم سؤال شده است که استفاده از سایت‌ ‌ساز بهتر است یا استخدام طراح سایت؟ این سؤالی است که شاید برای بسیاری از افرادی که قصد دارند کسب‌وکارشان را در دنیای وب آغاز کنند، پیش بیاید. اهمیت فعالیت دنیای مجازی و کسب‌وکارهای جدید مربوط به آن، بر همگان روشن شده و بسیاری از افراد تصمیم دارند تا کسب‌وکار خود را در بستر اینترنت گسترش دهند. معمول‌ترین و پربازده‌ترین کارهایی‌ که افراد در این راستا انجام می‌دهند ساخت یک وب‌سایت است، اما شاید با دیدن هزینه‌های زیاد طراحی سایت، مو بر تنتان سیخ شده و از انجام این کار منصرف بشوید. اینجاست که سایت‌ سازها به کمک شما آمده و دست شما را می‌گیرند.

در حال حاضر سایت سازهای قدرتمند ایرانی زیادی به وجود آمده‌اند که می‌توانند نیاز شما را برای طراحی سایت برطرف کنند. البته کم‌هزینه‌بودن، تنها مزیت سایت سازها نیست. تعدادی از شرکت‌های ایرانی با تهیه کردن سایت سازهایی به زبان فارسی، کار بسیاری از افراد را در استفاده از این سیستم‌ها راحت کرده‌اند.

سایت سازهای قدرتمند ایرانی: ماهیت اینترنت و پیشرفت روزافزون آن در همه صنعت‌ها سبب شده است که بیشتر مردم، حتی کارهای روزمره‌شان را مانند پرداخت قبوض، خرید شارژ و حتی خریدهای معمولی را به‌صورت آنلاین انجام دهند. اگر شما هم به فکر این هستید که گوشه‌ای از کسب‌وکارتان را اینترنتی کنید، ابتدا باید به فکر ساخت و طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی باشید. سایت ساز رایگان در اینترنت وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، البته برای طراحی سایت و ایجاد یک محیط آنلاین برای فروش محصولاتتان یک سری قوانین و مراحل خاص وجود دارد و اگر تصمیم به چنین کاری گرفته باشید، می‌توانید از چندین روش اقدام کنید آن هم روش‌هایی که بسته به نیاز و شرایط شما خلق شده‌اند در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین راه‌ها را برایتان شرح دهیم…

مزایای استفاده از سایت سازهای قدرتمند ایرانی
مزایای استفاده از سایت سازهای قدرتمند ایرانی

مزایای استفاده از سایت سازهای قدرتمند ایرانی

هرکدام از سایت سازها و قالب‌های آماده و کدباز دارای معایب و مزایایی می‌باشد. البته که هر سایت ساز رایگان به‌صورت منفرد می‌تواند مزایا و معایب مختلفی داشته باشد؛ اما به‌صورت کلی سایت ساز ایرانی این مزایا و معایب را دارند:

مزایای استفاده از سایت ساز ایرانی:

  • – عدم نیاز به دانش فنی و تخصصی
  • – سرعت بالای طراحی
  • – قیمت بسیار ارزان یا دسترسی رایگان
  • – گزینه‌ای مناسب جهت طراحی سایت‌های موقت
  • – امکانات مناسب برای ایجاد فروشگاه های آنلاین

در واقع ساخت سایت از طریق سایت سازهای قدرتمند به شما کمک می‌کند تا با تمامی ویژگی‌ها و مزایایی که برایتان شرح می‌دهیم، یک سایت مناسب داشته باشید.

معایب استفاده از سایت ساز ایرانی:

  • قابلیت انعطاف‌پذیری اندک.
  • هاست و اطلاعات درون آن اختصاصی نیستند و در اختیار سایت ساز قرار دارند.
  • پشتیبانی در برخی پلتفرم‌های سایت ساز ضعیف است.
  • دسترسی به کدهای سایت در برخی از پلتفرم ها امکان‌پذیر نیست.
  • امکان توسعه سایت در برخی از پلتفرم ها وجود ندارد.
  • انتقال سایت در برخی نمونه‌ها امکان‌پذیر نیست.
  • در برخی از سایت سازها از دامنه‌های مستقل استفاده نمی‌شود.

با استفاده از سایت‌های ارائه شده توسط سایت سازها، نمی‌توانید به همه اطلاعات سایت خود دسترسی داشته باشید و هیچ خبری هم از سی پنل‌ها یا دایرکت ادمین نخواهد بود و سایتتان را بر روی سرورهایی که خود سایت سازها طراحی کرده‌اند می‌ماند و این یعنی اینکه امکان انتقال وب‌سایت بر روی سرور شخصی وجود ندارد. اگر بخواهید سایت خود را به‌جای دیگری انتقال دهید، این امکان برایتان فراهم می‌کنند؛ اما سرورهایی مانند وردپرس نمی‌توانند چنین سایت‌هایی را پشتیبانی بکنند.

معیارهایی که برای انتخاب سایت ساز باید بهشون دقت بکنید

از نظر ما، اولین چیزی که در انتخاب یک سایت ساز مناسب اهمیت دارد، این است که وب‌سایت خود سایت ساز را بررسی کنید و ببینید که آیا آن را می‌پسندید یا نه! مطمئن باشید اگر سایت خود سایت ساز را نپسندید، ممکن است ابزاری که به شما ارائه خواهد شد چیزی بهتر از آن سایت عاید شما نشود و از کردهٔ خودتان پشیمان شوید.

همچنین مزایا و معایب سایت ساز را دیده و باید بررسی کنید و ببینید آن سایت ساز چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟ سپس باید بررسی کنید که آیا شرکت ارائه دهنده سایت ساز، آیا در موارد دیگری به جز فروش سایت ساز، شما را همراهی خواهند کرد یا نه؟ مثلاً اگر نیاز داشتید تا بخش‌هایی از سایتتان را به نیروهای آن شرکت بسپارید تا برایتان توسعه دهند یا طراحی کنند، یا اگر لازم بود تا در زمینه خدماتی مثل سئو کمک بگیرید، آیا آن شرکت در آن موارد هم همراه شماست؟ بعلاوه اینکه آن شرکت با چه کیفیتی خدمات پشتیبانی ارائه می‌کند؟ و اینکه خدمات پشتیبانی خودش را به چه شکلی ارائه می‌دهد؟ آیا صرفاً باید از طریق بخش پشتیبانی سایت تیکت بگذارید؟ یا اینکه اگر تلفن را بردارید و با شرکت تماس بگیرید پاسخگوی شما خواهند بود؟ سپس، بررسی کنید و ببینید سایت‌هایی که توسط آن سایت ساز خاص طراحی شده‌اند چطور هستند. آیا واقعاً به‌عنوان یک وب‌سایت می‌شود به آنها نگاه کرد یا اینکه صرفاً چند صفحه ساده هستند؟ بریم سراغ اصل مطلب و معرفی سایت سازهای قدرتمند ایرانی

معرفی سایت سازهای قدرتمند ایرانی

در ادامهٔ این مطلب به بررسی سایت سازهای قدرتمند  ایرانی می‌پردازیم…

سایت ساز ایران سرور یکی از سایت سازهای قدرتمند ایرانی
سایت ساز ایران سرور

سایت ساز آنلاین ایران سرور

یکی از بهترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی، شرکت ایران سرور است که اخیراً سایت ساز  قوی خود را معرفی کرده است. این شرکت پلن‌های سایت ساز خود را در انواع شخصی، شرکتی، فروشگاهی و برندینگ ارائه می‌دهد.

شعار این شرکت این است که در کمتر از ۱۰ دقیقه یک سایت حرفه‌ای برای خودتان بسازید و فروش اینترنتی را قدرتمند شروع کنید. کمتر کسی است که ایران سرور را نشناسد. از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات هاست و دامنه که پایگاه اصلی ایران سرور نیز در شهر مشهد است. این شرکت جدیداً سایت ساز را نیز به دایره محصولات حرفه‌ای خود اضافه کرده است. مجموعه ایران سرور توانسته با کادر موفق و باتجربه، داشتن تیمی مجرب و متخصص با دانش فنی خوب، ارائه خدمات منحصربه‌فرد و همچنین پشتیبانی قوی به بهترین سایت ساز فروشگاهی ایران تبدیل شود و فضایی امن را برای تجارت الکترونیک پدید آورد درحالی‌که به‌تازگی سایت ساز خود را معرفی کرده است. وب‌سایت ایران سرور رتبه دوم ارائه‌دهنده‌های هاستینگ را به خود اختصاص داده است. ایده فروشگاه و سایت ساز ایران سرور (مانا) از سال 96 در ذهن این مجموعه بوده  و یک سال بعد یعنی در سال 97 یک سرویس فروشگاه‌ساز را ارائه داد. متأسفانه در اوایل فعالیت این مجموعه در زمینه سایت ساز، مشکلاتی وجود داشت چرا که تجربه کافی در زمینه هاستینگ به‌اندازه کافی نبود؛ اما ایران سرور 17 سال در زمینه‌های مرتبط با این موضوع فعالیت داشته و همین باعث شد تا به‌مرورزمان همه ضعف‌های سیستمی را اصلاح کنند و به اوج برگردند.

مزایای فروشگاه‌ساز ایران سرور:

  • خدمات هاستینگ رایگان.
  • متصل شدن به دامنه موردنظر و رفع مشکلات احتمالی.
  • داشتن تنوع در قالب های متنوع و جذاب.
  • داشتن قابلیت ریسپانسیو و هماهنگی با گوشی و تبلت.
  • دارای وبلاگ برای انتشار محتواهای وبلاگ.
  • صدور فاکتور بعد از خرید خدمات.
  • ارائه  ssl به صورت رایگان.
  • قابلیت سیستم عضویت و اشتراک.

معایب سایت ساز ایران سرور:

  • این سایت ساز دارای فضایی بسیار کم و امکانات بسیار محدود در قسمت مدیریتی و پلن شخصی‌سازی سیستم.
سایت ساز سی فایو
سایت ساز سی فایو یکی از سایت ساز‌های قدرتمند ایرانی

سایت ساز سی فایو

دررابطه‌با سایت ساز سی فایو به‌جرئت می‌توان گفت یکی از محبوب‌ترین و تخصصی‌ترین سایت سازهای قدرتمند ایرانی است. در سال ۹۱ کار خود را تحت مجموعه‌ فناوری اطلاعات اسپاد شروع به کارکرد. سی فایو در واقع از محصولات این شرکت حرفه‌ای است که برای ساده کردن طراحی سایت و صرفه‌جویی در هزینه‌های آن به وجود آمده است. تا کنون بیش از 200 هزار وب‌سایت با سی فایو ساخته شده است. در ادامه معایب و مزایا این سایت ساز محبوب را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. یکی از ویژگی‌های رقابتی سی فایو، همکاری با برندهای به نامی مثل روزنامه خراسان، ایران‌خودرو خراسان و خبرگزاری مهر می‌باشد که نشان از اعتبار این شرکت خوب می باشد.

مزایای سایت ساز سی فایو:

  • دامین‌های رایگان مانند .ir
  • پهنای باند به‌صورت کاملاً نامحدود
  • طراحی سایت با روشی آسان و بدون نیاز به مهارت‌های خاص
  • بسته‌های ارائه شده با امکاناتی نامحدود
  • قابلیت شخصی‌سازی قالب
  • دارای افزونه‌های ویژه و اختصاصی
  • دارای قالب‌هایی واکنش‌گرا
  • قابلیت به‌روزرسانی خودکار تمامی افزونه‌ها و قالب‌ها
  • امکان دسترسی به پنل اختصاصی‌هاست
  • قابلیت ارسال پیامک به کاربران و مشتریان
  • مشاهده کاربران با اطلاعاتشان در سایت
  • برگزاری وبینارهای تخصصی در زمینه سایت سازها به‌صورت رایگان

معایب سایت ساز سی فایو:

  • حجم کمی ارائه می‌دهد.
  • دامین رایگان com ندارد
  • اپلیکیشن برای فروشگاه‌های اینترنتی ارائه نمی‌کند
  • قیمت بالاتر نسبت به رقبا دارد
وبزی
وبزی

سایت ساز وبزی

در ساختن سایت در وبزی نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد بابت استخدام طراح سایت و … نخواهید داشت و در کمال ناباوری خودتان می‌توانید یک سایت طراحی کنید. قالب‌هایی که توسط وبزی ارائه شده‌اند، همگی به‌اندازه کافی زیبا و جذاب هستند؛ اما بااین‌حال شما هم می‌توانید آن‌ها را به هر شکل و شمایلی که دوست دارید در بیاورید.

 مزایای سایت ساز وبزی:

  • داشتن دامنه‌هایی رایگان مانند دامنه IR
  • قابلیت تغییر قالب با ویرایشگرهای قوی
  • امکان شخصی‌سازی قالب‌ها بدون هیچ محدودیتی
  • ایجاد تشکیل صفحه‌های جدید و محتوا برای سایت بدون هیچ‌گونه محدودیتی
  • دارای قالب‌هایی متنوع برای هر نوع کسب‌وکاری
  • قالب‌های ریسپانسیو
  • دارای پنل ایمیل اختصاصی
  • پشتیبانی به‌صورت تلفنی و ایمیل
  • به‌روزرسانی به‌موقع پلن ساز

 معایب سایت ساز وبزی:

  • فضای و پهنای باند محدود
  • قیمت بالای تعرفه‌ها برای سایت سازهای اختصاصی
  • نداشتن فرم‌ساز
  • بهینه نبودن برای موتور های جستجو (سئو ضعیف)
کاموا
سایت ساز کاموا

سایت ساز کاموا

کاموا هم یکی دیگر از بهترین سایت سازهای ایرانی‌ است، درحالی‌که نسبتاً نو پا است؛ اما بسیار محبوب هم است. با چند کلیک در آن، می‌توانید سایت اختصاصی شخصی خودتان را بسازید. “طراحی سایت در کمتر از ۲۰ دقیقه” شعار معروف کامواست و نشان‌دهنده رابط کاربری ساده، یوزر فرندلی بودن و استفاده‌ آسان از این سیستم می‌باشد. اما با این حال برای ساخت سایت باید زمان بسیار بیشتری را صرف کنید!

مزایا سایت ساز کاموا:

  • ارائه‌ سرویس ایمیل مارکتینگ
  • پهنای باند نامحدود
  • پشتیبانی حرفه‌ای
  • آموزش‌های کاربردی جهت کار با این سیستم به شما ارائه می‌شود.

معایب سایت ساز کاموا:

  • امکانات محدود در نسخه‌ غیر پیشرفته فروشگاه‌ساز یکپارچه ندارد.
  • محدودیت در حجم ارائه شده
  • عدم ارائه دامنه رایگان
  • هاست محدود و ضعیف
  • عدم ارائه پنل پیامک
  • عدم ارائه اپلیکیشن برای فروشگاه‌های اینترنتی
پرتال
سایت ساز پرتال

سایت ساز پرتال

سایت ساز پرتال نیز یکی از ارائه‌دهندگان خدمات حرفه‌ای سیستم سایت ساز در ایران است که قابلیت‌های مختلفی را برای سایت در زمانی کوتاه و به ساده‌ترین روش‌های ممکن در اختیارتان قرار می‌دهد.

مزایای سایت ساز پرتال:

  • ارائه دامنه رایگان ملی و بین‌المللی
  • امکان ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی محصولات فیزیکی، مجازی و خدماتی
  • امکان قیمت‌گذاری مختلف روی محصولات
  • ارائه قالب‌های کاربرپسند

معایب سایت ساز پرتال:

  • پهنای ضعیف
  • سرعت پایین سایت
  • عدم ارائه اپلپکیشن اختصاصی برای سایت ها
  • سئو ضعیف سایت ها
  • قابلیت های کم در سایت ها
سایت ساز پوپش
سایت ساز پوپش

سایت ساز ایرانی پوپش

سایت ساز پوپش برای یک سایت فروشگاهی و یا معرفی بسیار مناسب است. قیمت مناسب و تجمیع امکانات از ویژگی‌های مهم و اصلی سایت‌ ساز پوپش است. این سایت سازهای قدرتمند دارای پنل مدیریتی با امکانات زیاد دارد و درعین‌حال آسان است.

مزایای سایت ساز پوپش:

  • طراحی ظاهری سایت به سلیقه خودتان
  • سیستم تخفیف‌ دهی پیشرفته

معایب سایت ساز پوپش:

  • قالب‌های غیر مدرن در مقایسه با رقبای خود
  • رابط کاربری پیچیده
  • عدم وجود پشتیبان آنلاین
فروشگاه ساز سازیتو
فروشگاه ساز سازیتو

فروشگاه‌ساز ایرانی سازیتو

سازیتو یکی از محبوب‌ترین سایت سازهای ایرانی است و دلیل این محبوبیت امکانات کامل این پلتفرم است، پنل مدیریتی ساده و رابط‌ کاربری مناسبی دارد. سایت ساز سازیتو دارای قابلیت راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به‌صورت رایگان دارد در این حالت شما به‌ازای هر خرید مشتریانتان و هر تراکنش مالی در فروشگاه اینترنتی خود 4 درصد کارمزد به سازیتو پرداخت می‌کنید. یک ایراد بزرگ که در سایت ساز سازیتو وجود دارد سئو ضعیف است این سایت ساز است. درواقع این سایت ساز هیچ ابزاری برای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو در اختیار شما قرار نمی دهد.

مزایای فروشگاه‌ساز سازیتو:

  • امکان اتصال درگاه اختصاصی بدون کارمزد
  • ارسال پیامک هنگام ثبت و تغییر سفارش
  • فروش محصولات فیزیکی، خدمات و فایل
  • مدیریت کاربران، سفارش‌ها و محصولات

معایب سایت ساز سازیتو:

  • پشتیبانی در برخی پلتفرم‌های سایت ساز ضعیف است.
  • دسترسی به کدهای سایت امکان‌پذیر نیست.
  • امکان توسعه سایت وجود ندارد.
  • تنوع کم در سایت ها
  • سئوی بسیار ضعیف
  • امکانات محدود در فروشگاه های اینترنتی
سایت ساز هیرو
سایت ساز هیرو

سایت ساز هیرو

سایت ساز برتر بعدی متعلق به شرکت قدیمی میزبانی وب رمز است. از مزیت‌های خوب سایت ساز هیرو این است که بر پایه وردپرس و دارای ویژگی‌های زیاد است. ساخت سایت در چند دقیقه، طراحی زیبا و ریسپانسیو، سازگار با گوگل و … از ویژگی‌های سایت ساز هیرو (وب رمز) است.

نرم‌افزار ایجاد وب‌سایت هیرو کاستی‌های سایت سازهای دیگر را دیده و برطرف کرده و سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به‌صورت حرفه‌ای توسعه داده و از آن برای راه‌اندازی یک سایت ساز آنلاین قدرتمند استفاده کرده است که به شما امکان می‌دهد تجارت، فروشگاه، وبلاگ و موارد دیگر درست کنید. انواع قالب‌ها و ویژگی‌های خاص از جمله SEO کاملاً حرفه‌ای ایجاد یک وب‌سایت ارزان و سریع برای توسعه‌دهندگان کسب‌وکارهای آنلاین را برآورده کرده است.

مزایای سایت ساز هیرو:

  • امکان مشاهده آمار بازدیدکنندگان / به تفکیک روز، صفحه، مرورگر و …
  • کارکرد آسان با پنل مدیریت سایت ساز و فروشگاه‌ساز

معایب سایت ساز هیرو:

  • دسترسی به کدهای سایت امکان‌پذیر نیست.
  • امکان توسعه سایت وجود ندارد.
  • انتقال سایت در برخی نمونه‌ها امکان‌پذیر نیست.
سایت ساز هیرو
سایت ساز هیرو

سایت ساز سایت آماده

مجموعهٔ سایت ساز سایت آماده با داشتن بیشترین و کم‌نظیرترین تنوع در اختیار شماست تا به کسب کار خودتان تحولی ببخشید و بهترین و قوی‌ترین سایت خودتان را بالا بیاورید. این سایت سازهای قدرتمند ایرانی برای کسانی که به‌تازگی در فکر ایجاد سایت برای خودشان هستند بهترین گزینه است. سایت آماده به این مفتخر است که در کمترین زمان ممکن سایت شما را می سازد. سایت ساز سایت آماده بر پایه وردپرس است، ما از پلتفرم وردپرس برای ساخت و پیاده‌سازی سایت‌های خود استفاده می‌کنیم. استفاده پلتفرم قوی وردپرس نکته منفی در ساخت سایت نیست و برخلاف تصور و باورها استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملاً به نفع مشتری و مدیران سایت‌ها است. سایت ساز سایت آماده نیز یکی از سایت سازهای بومی است که از وردپرس برای پیاده‌سازی سایت‌های خود استفاده می‌کند.

مزایای سایت ساز سایت آماده:

  • کم‌هزینه و به‌صرفه
  • تنوع بالا در سایت ها
  • پیاده‌سازی سریع
  • سرعت بالاتر و بهینه بودن
  • قابلیت توسعه پذیری بالا
  • امکانات حرفه‌ای بسیار
  • ارائه اپلیکیشن فروشگاهی در کنار سایت های فروشگاهی
  • ارائه هاست و دامنه رایگان در کنار سایت
  • ارائه پنل پیامک متصل به سایت
  • دسترسی به هاست و کد های سایت آزاد است
  • ایمیل سازمانی برای وب سایت ارائه می‌دهد
  • امنیت بسیار بالا
  • قابلیت جابه‌جایی سایت به سایر هاست‌ها
  • دارای وبلاگ برای انتشار محتواهای وبلاگ.
  • ارائه SSL بر روی وبسایت ها
  • قابلیت اتصال به درگاه های پرداخت
  • پشتیبانی قوی 24 ساعته
  • امکان تعریف دسترسی های متفاوت در سایت
  • قابلیت سیستم عضویت و اشتراک.
  • پشتیبانی از زبان های مختلف
  • قابلیت چند فروشندگی در سایت‌های فروشگاهی
  • ایجاد محصولات و صفحات نا محدود
  • فرم ساز های حرفه ای برای تعامل با بهتر با کاربران
  • قابلیت شخصی سازی بسیار بالا
  • داشتن قابلیت ریسپانسیو و هماهنگی با گوشی و تبلت.
  • ارائه سایت بهینه برای گوشی موبایل و تبلت
  • قابلیت اتصال به اینستاگرام

معایب سایت ساز سایت آماده:

  • حجم کمی ارائه می‌دهد.

سخن آخر

در این مطلب به طور کامل با مزایا و معایب و ماهیت‌های سایت سازهای قدرتمند ایرانی آشنا شدید و اکنون می‌توانید با فراغ‌بال و خیال آسوده انتخاب خودتان را بکنید. تیم سایت ساز سایت آماده ارائهٔ خدمات حرفه‌ای به شما عزیزان در کوتاه‌ترین زمان می‌باشد. شما می‌توانید انواع سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، خبری، آموزشی، رویدادی و باشگاهی را در سایت آماده سفارش دهد. از این که همراه ما بودید سپاس فراوان داریم.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *