راهنمای خرید طراحی وب

قیمت سفارش طراحی سایت با وردپرس

قیمت سفارش طراحی سایت با وردپرس

قیمت سفارش طراحی سایت وردپرس به‌اندازه‌ای مناسب است که تمامی افراد به‌جای طراحی وب‌سایت با استفاده از دیگر ابزارها ترجیح می‌دهند از این پلتفرم برای طراحی و ساخت وب‌سایت‌های خود استفاده کنند. در ادامه این مطلب در مورد هزینه‌هایی که باید برای سفارش طراحی سایت با وردپرس بپردازید، صحبت می‌کنیم

وردپرس یکی از بهترین و کامل‌ترین پلتفرم‌هایی است که می‌توانید برای ساخت سایت استفاده کنید. در این پلتفرم شما می‌توانید انواع وب‌سایت‌ها را پیاده‌سازی کنید. در ادامه برخی از سایت‌هایی که می‌توان صفر تا صد در وردپرس طراحی شوند آمده است:

سفارش طراحی سایت با وردپرس
سفارش طراحی سایت با وردپرس

وب‌سایت فروشگاهی

امروزه صنعت تجارت الکترونیک با سرعت زیادی در حال پیشرفت و ما اگر کمی خود را نجنبانیم از آن عقب خواهیم ماند. این پیشرفت حوزه وب و ارتباط آن با فروش به‌قدری سریع است که در سال ۲۰۱۹ فروش اینترنتی جهانی به مرز ۲۵ تریلیون دلار رسید که البته می‌توانید این میزان را در عصر امروز حدس بزنید تا به چه میزان افزایش پیدا کرده است.

بسیاری از افراد مایحتاج خود را از طریق پایگاه‌های وب یا همان وب‌سایت‌های فروشگاهی تهیه کرده‌اند و به‌واسطه اداره پست آن را دریافت کرده‌اند، در واقع در حال خرید از یک بستر اینترنتی هستید که در هر جا وجود دارند و امروزه می‌توان با استفاده از آنها هر چیز حتی مواد غذایی خانه‌تان را هم خرید. فروشگاه‌های اینترنتی، همان سایت‌هایی هستند که باهدف فروش محصولات ایجاد شده‌اند. دیجی‌کالا یکی از فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی شناخته شده است که هرکسی که می‌خواهد وب‌سایت فروشگاهی راه‌اندازی کند آن را گوشه ذهن خود دارد. سایت آماده نیز سایت‌های با رابط کاربری سایت شبیه به دیجی‌کالا را در محصولات خود دارد

سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس بسیار هوشمندتر از دیگر ابزارها انجام می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این سیستم مدیریت محتوای قوی یک وب‌سایت فروشگاهی را به‌راحتی مدیریت کنید. 

ممکن است از خود سؤال کنید کدام محصولات در وب‌سایت‌های فروشگاهی قابل‌فروش هستند؟ محصولات شما می‌توانند به‌صورت فیزیکی یا مجازی باشند. شما می‌توانید محصولاتی که به‌صورت فیزیکی دارید را به‌سادگی با پست به آدرس سفارش داده ارسال کنید و یا محصولات مجازی‌تان را به‌صورت دانلودی به فروش برسانید.

یکی از سوال‌هایی که باید قبل از ایجاد وب‌سایت برای فروشگاه اینترنتی‌تان بپرسید این است که چرا باید این کار را بکنید و با انجام آن چه اتفاقی خواهد افتاد؟ همان‌طور که می‌دانید امروزه افراد زیادی با راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین توانسته‌اند درآمدهای بسیار بالایی را کسب کنند که این میزان حتی به چندین برابر درآمدهای آنها در فروشگاه حضوری تبدیل شده است.

با بیشترشدن استقبال مردم از خرید اینترنتی امکان موفقیت در عرصه فروش اینترنتی از طریق وب‌سایت به‌قدری بالا رفته که لازم است هرکس حتی در صورت داشتن یک فروشگاه فیزیکی، هرچه زودتر وب‌سایت فروشگاهی خود را نیز راه‌اندازی کند؛ زیرا به‌احتمال زیاد از صحنه کسب‌وکار خارج خواهد شد.

سفارش سایت شرکتی با وردپرس
سفارش سایت شرکتی با وردپرس

سایت شرکتی

وردپرس می‌تواند برای شرکت و یا سازمان شما وب‌سایت طراحی کند! البته این را فراموش نکنید که برای ساخت و توسعه وب‌سایتتان با وردپرس باید کمی زبردست باشید. سفارش سایت شرکتی باهدف معرفی شرکت و همین‌طور معرفی خدمات ساخته می‌شوند و هدفی به‌غیراز فروش دارند.

تقریباً در دنیای امروز هرکسی که می‌خواهد برای کار، خرید و یا هرآنچه که به یک شرکت مربوط می‌شود، قبل از آنکه به‌صورت فیزیکی به آنها مراجعه کند یک سرچ در گوگل انجام می‌دهد تا شرکت‌های آن حوزه را پیدا کند و با آنها تماس می‌گیرد و در نتیجه به آنها مراجعه می‌کند. همین موضوع به‌اندازه‌ای قانع‌کننده است تا بتوان به اهمیت ساخت وب‌سایت شرکت‌ها پی برد.

باتوجه‌به دلایلی که برای سفارش طراحی سایت با وردپرس در مورد سایت شرکتی به شما گفته شد هر شرکت برای اینکه بتواند خود را کاملاً حرفه‌ای و کاربرپسند معرفی کند می‌تواند یک وب‌سایت برای خود سفارش دهد. اگر چنین کاری را انجام ندهند مطمئناً مخاطبان زیادی را از دست خواهند داد و نمی‌توانند به اهدافی که مدنظرشان هست برسند و از بازار عقب خواهد ماند.

سایت خبری، سایت رویدادی، سایت شخصی، سایت آموزشی و انواع سایت‌های دیگر از انواع وب‌سایت‌هایی است که توسط وردپرس ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از این سیستم مدیریت محتوای حرفه‌ای آنها را به‌سادگی مدیریت کنید، بفروشید و با مشتریانتان در ارتباط باشید.

دلیل دیگری که می‌توان ارائه کرد این است که یک محتوای ساخته شده بر اساس یک استراتژی مکتوب و تست شده سبب بهبود فرایند سئو در وب‌سایت شما می‌شود، اما شاید با خود بگویید که چگونه این اتفاق رخ می‌دهد؟ زمانی که شما یک محتوای ارزشمند بر اساس استراتژی شخصیتان خلق می‌کنید، سبب جذب مخاطبان بیشتری به وب‌سایت خود می‌شوید و همین امر سبب افزایش ترافیک وب‌سایت شما می‌شود. موتورهای جستجوی گوگل بر اساس الگوریتم‌هایی که استفاده می‌کنند، می‌توانند این افزایش ترافیک وب‌سایت شما را تشخیص بدهند و باعث بهتر دیده‌شدن آن و بهبود فرایند سئو وب‌سایت شما شوند.

هزینه ساخت سایت با سایت ساز درگ اند دراپ
هزینه ساخت سایت با سایت ساز درگ اند دراپ

هزینه ساخت سایت با وردپرس

برای شروع طراحی وب‌سایت با وردپرس شما باید یک قالب برای خود انتخاب کنید. وردپرس صدها قالب آماده رایگان دارد که می‌توانید باتوجه‌به کسب‌وکارتان یکی از آنها را انتخاب کنید. قالب‌هایی که به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند اغلب دارای ویژگی‌های موردنیاز برای یک وب‌سایت فروشگاهی یا شرکتی به زبان فارسی نیستند و در بیشتر مواقع پیشنهاد می‌شود که از قالب‌های آماده استفاده کنید.

اما قالب‌های آماده نیز دارای مشکلات دیگر هستند که ممکن است برایتان موردپسند نباشند. قالب‌هایی که به‌صورت آماده وجود دارند و به فروش می‌روند به دلیل استقبال بالای افراد به تعداد بالا استفاده می‌شوند و در نتیجه وب‌سایت‌ها مشابه یکدیگر خواهند بود و این ممکن است برایتان خوشایند نباشد.

یکی از مواردی که باید به یاد داشته باشید این است که وب‌سایت شما حتی با دارابودن قابلیت بسیار بالا اگر ظاهری مناسب و کاربرپسند نداشته باشد و به عبارتی یوزر فرندلی نباشد، به‌سرعت شکست خواهد خورد؛ زیرا کاربر نتوانسته با آن ارتباط برقرار کند و انتظاراتی که داشته را برآورده کند. شما می‌توانید این مشکل را به‌راحتی و فقط با قالب حل کنید.

قالب شما کاملاً به نسبت زمینهٔ عملکرد باید طراحی و ظاهر وب‌سایت‌ها متفاوت باشد. اگر می‌خواهید از قالب‌های آماده تهیه کنید قالب‌های متفاوتی برای سایت‌های فروشگاهی، خبری، مجله‌ای، وبلاگ، شرکتی و … وجود دارد اگرنه می‌خواهید قالب اختصاصی خود را داشته باشید، این قالب‌ها باهدف کسب‌وکارتان طراحی می‌شوند و روی وب‌سایتتان قرار می‌گیرند.

ممکن است شما وب‌سایتتان را طراحی کرده باشید و قالب‌های آماده استفاده کرده باشید و تصمیم بگیرید تا قالب اختصاصی خود را برای وب‌سایتتان داشته باشید. با ری‌دیزاین کردن و طراحی قالب اختصاصی ظاهر سایت شما تغییر پیدا می‌کند؛ ولی محتوای شما به همان شکل قبل خواهد بود و تمامی قسمت‌های دیگر تغییری در آنها اتفاق نخواهد افتاد.

پیشنهاد ما برای شما این است اگر شما صاحب یک وب‌سایت فروشگاهی هستید و می‌خواهید محصولات زیادی را در سایت خود قرار دهید احتمال می‌دهید که قرار است در آینده بازدید سایت شما بیشتر شود نباید از قالب‌های حرفه‌ای و غیررایگان استفاده نمایید. این‌گونه قالب‌ها در سایت‌های مختلفی فروخته می‌شوند؛ اما همهٔ آنها اغلب دارای گرافیک مشابهی هستند.

فاکتورهای مهم طراحی وب‌سایت وردپرسی
فاکتورهای مهم طراحی وب‌سایت وردپرسی

فاکتورهای مهم طراحی وب‌سایت وردپرسی

فاکتورهایی که برای سفارش طراحی سایت وردپرس وجود دارند بستگی به برخی فاکتورها دارد. اینکه وب‌سایت شما فروشگاهی است یا وردپرسی و یا در وب‌سایتتان چه فیچرهایی می‌خواهید یک‌سری فاکتور وجود دارد که اگر آنها را بدانید می‌تواند تا حدودی هزینه‌های خود را کمتر کنید. البته به این نکته هم دقت داشته باشید که اگر شما یک قالبی داشته باشید که طراحی آن هزینه بیشتری داشته باشد؛ اما افزونه‌های کمتری نیاز باشد نصب کنید باز هم به نفع شماست چرا که نصب افزونه‌های زیاد باعث کاهش سرعت سایت می‌شود و اگر بیشتر امکانات سایت در خود قالب باشد هزینه شما کمتر خواهد بود؛ چون در غیر این صورت باید افزونه‌های زیادی هم خریداری کنید.

 تخصص و تجربه طراح یکی از فاکتورهای مهمی است که در تخمین هزینه طراحی وب‌سایت وردپرسی تأثیرگذار است همین‌طور قالبی که قرار است در وب‌سایت قرار بگیرد از چه نوع است؟ آیا یک قالب آماده رایگان است یا یک هزینه‌ای برای آن پرداخت خواهد شد؟ ممکن است حتی این قالب به‌صورت تخصصی برای شما طراحی شده باشد. هزینه وب‌سایت‌هایی که به‌صورت اختصاصی برای آنها قالب طراحی می‌شود بیشتر از وب‌سایت‌های دیگر خواهد بود.

قالب می‌تواند کیفیت‌های متنوعی را داشته باشد و یا امکاناتشان با یکدیگر تفاوت داشته باشد. اگر می‌خواهید قالب اختصاصی برای شما طراحی شود زمان طراحی وب‌سایتتان کمی طولانی‌تر از قالب‌های آماده خواهد بود. زمان تحویل پروژه نیز می‌تواند یکی از فاکتورهایی باشد که برای شما یا طراح مهم بوده و در روند ساخت وب‌سایتتان تأثیر داشته باشد که باید در قرارداد آن را قید کنید.

واگذاری پروژه به فریلنسر یا یک شرکت نیز یکی دیگر از نکات مهم در سفارش طراحی سایت با وردپرس است. ممکن است فریلنسر هزینهٔ پایین در قبال ساخت وب‌سایتتان دریافت کند؛ اما کیفیت کار برای شما راضی‌کننده نباشد. شرکت‌ها می‌توانند به شما تضمین بیشتری را از بابت کیفیت کار و همین‌طور زمان تحویل پروژه و هزینه‌ها بدهد تا یک فریلنسر! البته دقت داشته باشید که قبل از اینکه روند طراحی وب‌سایتتان را شروع کنید بهتر است تحقیقات کافی در این موارد انجام دهید.

سئو سایت چیست؟

سئو یا SEO یا بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجوگر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که هر وب‌سایت باید روی آن کار کند. سئو می‌تواند با بالاتر بردن رتبه شما در گوگل به دیده‌شدن بیشتر کسب‌وکار شما کمک کند. این موضوع ازاین‌جهت مهم است که اگر شما توسط کاربرانی که در زمینه کاری‌تان همواره سرچ می‌کنند دیده نشوید نمی‌توانید خدمات و یا محصولاتتان را بفروشید و یا خود را معرفی کنید و در کنار رقبا حضور داشته باشید.

ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که برای تبلیغات هزینه‌های زیادی کرده‌اید و نتیجه نگرفته‌اید. با کارکردن روی سئو وب‌سایتتان می‌توانید به طور رایگان به چشم مشتریانتان بیشتر دیده شوید و این یک مزیت فوق‌العاده برای شما به‌حساب خواهد آمد.

یکی دیگر از دلایل اهمیت سئو برای هر وب‌سایت و کسب‌وکار این است که در حال حاضر تمامی کسب‌وکارها از اهمیت سئوی سایت آگاه هستند و رقبای شما نیز قطعاً در این زمینه کارکرده‌اند اما موضوع قابل‌تأمل اینجاست که شما با کارنکردن روی سئو وب‌سایتتان از دور این رقابت‌ها خارج می‌شوید و نمی‌توانید با حضورنداشتن در بین آنها برنده هیچ یک از زمینه‌ها شوید. این به معنای این است که شما نتوانسته‌اید از یک بازار با حجم بسیار بزرگ استفاده کنید.  دیریازود، اگر از سئو برای رشد کسب‌وکار خود استفاده نکنید، طولی نمی‌کشد که از صحنهٔ رقابت حذف خواهید شد.

بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجوگر به این معنا نیست که شما صرفاً با چند ترفند یا تکنیک بتوانید آن را حل کنید؛ بلکه ریز جزئیاتی دارد که بهتر است از آنها خبر داشته باشید و درصورتی‌که توانایی انجام آنها را نداشتید به یک تیم قوی بسپارید. بهینه‌سازی مزایای بسیار زیادی دارد، یکی از آنها این است که شما می‌توانید با بهینه‌سازی وب‌سایت و سئو، زمان حضور و ماندن مخاطب در وب‌سایت شما نیز افزایش دهید. طبیعتاً هرچه زمان حضور بازدیدکنندگان بالاتر باشد، احتمال افزایش فروش و سوددهی بیشتر خواهد شد. علاوه بر این موجب تقویت رنکینگ وب‌سایتتان می‌شود که این یکی از اهداف مهم سئو است.

یکی مزایای دیگر سئو که می‌توان به آن اشاره کرد این است که شما می‌توانید با سئو میزان رشد کسب‌و‌کارتان را چندبرابر کنید. با کارکردن روی سئو وب‌سایت تان می‌توانید فروش در کشورهای دیگر را نیز شروع کنید و خدماتتان را به آنها هم ارائه دهید. شما با استراتژی مؤثر می‌توانید کاربرانی از شهرها و حتی کشورهای مختلف بیابید و کسب‌وکارتان را به میزان بسیار زیادی توسعه دهید. این یک بازار جهانی است و شما می‌توانید از هر نقطه از دنیا برای افزایش درآمد خود مشتری جذب کنید فقط کافی است یک‌سری اصول مهم را پیش ببرید.

دانستن استراتژی‌های مختلف سئو نیاز به سال‌ها تجربه و دانش دارد که ممکن است کسانی که صاحب کسب‌وکار هستند نتوانند زمان و انرژی کافی برای ارتقا آن بگذارند و نیاز دارند که این کار را به کسی بسپارند. شما می‌توانید سئو وب‌سایتتان را به یک یا چند متخصص بسپارید.

تیم مجرب و متخصص سایت آماده با داشتن سال‌ها تجربه و نمونه کارهای قوی برای انجام سئو وب‌سایت‌های شرکتی و فروشگاهی شما آماده ارائه خدمات هستند. شما می‌توانید با سپردن سئو وب‌سایتتان به ما در زمان کوتاه شاهد نتایج مثبت آن باشید.

هزینه سئو سایت چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه سئو یک مبلغ ثابت نیست و بستگی به نوع کسب‌وکار شما  و رقبا شما دارد. شما با ارائهٔ وب‌سایت و همین‌طور کلماتی که می‌خواهید در آن‌ها رتبه‌های بالا بگیرید را به متخصصین ما می‌توانید از هزینه سئو وب‌سایتتان آگاه شوید. ما باتوجه‌به سختی کلمات که توسط شما به ما اعلام شده است و با تحلیل رقبایتان قیمت را بررسی و به شما اعلام می‌کنید. هزینه سئو هر وب‌سایت با یک وب‌سایت دیگر در یک حوزه کاری دیگر متفاوت است.

سئو یک پروسهٔ زمان بر است و برای دیدن نتایج سئو یک وب‌سایت باید بالای 6 ماه صبر کرد. پس قراردادی که برای سئو وب‌سایت شما بسته می‌شود باید بالای 6 ماه باشد تا متخصصین بتوانند روی آن کار کنند و روند رو به بالای آن را برای شما ترسیم کنند.

عوامل مؤثر در قیمت طراحی سایت چیست؟

برخی عوامل در طراحی وب‌سایت وجود دارد که می‌تواند به طور مستقیم روی هزینهٔ سفارش طراحی سایت وردپرس اثر بگذارند. یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند اثرگذار باشد نوع وب‌سایت شماست. می‌خواهید به طور اختصاصی وب‌سایتتان طراحی شود و یا می‌خواهید از CMSهای دیگر مثل وردپرس استفاده کنید؟ یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند هزینه ساخت وب‌سایتتان را بالا ببرد همین موضوع است که بخواهید وب‌سایتتان به‌صورت اختصاصی طراحی شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *