مقالات

چرا باید درکنار فروشگاه اینستاگرام خود سایت فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

چرا باید درکنار فروشگاه اینستاگرام خود سایت فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

ما در این مقاله به بررسی دلایل راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی در کنار فروشگاه شبکه های اجتماعی پرداخته ایم.

مزایا و معایب آن را سنجیده ایم و و روند تسهیل در فروش را برای شما توضیح داده ایم.

طی سال های اخیر شاهد تولد فروشگاه های بسیاری بر روی بستر شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام بوده ایم.

این موضوع سبب رشد فروش و افزایش رونق فروشگاه ها گردید و از سوی دیگر دید کاربران کشورمان را در مورد خرید اینترنتی بهبود داد و این شیوه خرید به سرعت در میان عموم مردم محبوب شد.

این روند متوقف نشده و هنوز ادامه دارد و روز به روز و ساعت به ساعت به محبوبیت خرید و فروش اینترنتی افزوده می شود.

حال در این بین مشکلاتی گریبان گیر فروشنده ها (ادمین فروشگاه های اینستاگرامی و تلگرامی) و خریداران  شده است .

در شرایط کنونی و بازار رقابتی شدید ادمین فروشگاه های که بر بستر  شبکه های اجتماعی بنا شده اند می کوشند با ساده تر کردن روند خرید و فروش، قوی سبقت را از رقبای خود روبوده و از آنها پیشی بگیرند.

اما چگونه می توان روند خرید و فروش را برای فروشگاه های شبکه های اجتماعی ساده تر کرد؟ جواب این سوال معلوم است با راه اندازی سایت فروشگاه اینرنتی.

 

فروشگاه اینترنتی بر روی تلگرام - سایت فروشگاه اسنترنتی
فروشگاه اینترنتی بر روی تلگرام

24 ساعته و هر روز هفته بفروشید

یکی از معایب فروش بر روی بستر شبکه های اجتماعی این است که شما در زمان محدودی از شبانه روز می توانید پاسخگوی مشتریان خود باشید.

این یعنی شما نصف زمان را از دست داده اید،  شما می توانید با هدایت مشتریان خود از اینستاگرام و تلگرام به وب سایت فروشگاه اینترنتی خود بدون اینکه در زمان استراحت یا در روز های تعطیل و یا در حین مسافرت، خود را درگیر کار کرده باشید فروش انجام دهید.

اعتماد مشتریان را جلب کنید

وجود وب سایت فروشگاه اینترنتی  در کنار صفحه اینستاگرام و تلگرام باعث تاثیر مثبت بر روی مراجعین به صفحه شما خواهد شد و این حس را به مخاطب القاء خواهد کرد که شما در کارتان جدی هستید، بر برنامه ریزی و مدیریت کسب و کارتان اهمیت قائل هستید و رفاه و تجربه خرید مشتری برایتان اهمیت فراوان دارد.

نگران فیلترینگ نباشید همیشه در دسترس هستید

با داشتن فروشگاه اینترنتی دیگر جای نگرانی نیست که آیا امکان دارد در آینده این شبکه های اجتماعی فیلتر شوند یا خیر  زیرا مشتریان شما سایت شما را می شناسند و دیگر محدود نیستید و همیشه در دسترس قرار دارید.

در کنار این شما با داشتن صفحه ای قوی در شبکه های اجتماعی می توانید مخاطبان بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنید و فروش خود را افزایش دهید.

بستر آماده راه اندازی فروشگاه اینترنتی - سایت آماده
بستر آماده راه اندازی فروشگاه اینترنتی – سایت آماده

مشتریان بیشتری جذب کنید

شما با تبلیغ و فروش در اینستاگرام و تلگرام صرفاً مخاطبان حاضر در این شبکه ها را هدف قرار می دهید .

حال آنکه اکثر مخاطبان حاضر در این شبکه ها برای گذران وقت و سرگرمی  در این شبکه ها گردش می کنند و قصد خرید ندارند و افزون بر این شما طیف وسیعی از مخاطبانی را که در این شبکه ها عضویت ندارند را از دست خواهید داد.

شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید با داشتن وب سایت فروشگاه اینترنتی همه مخاطبانی را که در اینترنت حاظر هستند هدف قرار دهید و هدفمند تر تبلیغات انجام دهید و تبلیغات شما را کسانی ببیند که قصد خرید دارند.

همه چیز را تحت کنترل داشته باشید

با داشتن فروشگاه اینترنتی همه فعالیت های مشتریان ، وضعیت کالا ها ، وضعیت پرسنل و حتی میزان بازدید ها همه و همه در اختیار شماست و شما می توانید با توجه به موارد بالا برای کسب و کارتان برنامه ریزی دقیقی انجام دهید.

شما می توانید با خرید یک  وب سایت فروشگاه اینترنتی از سایت آماده با سرعت همچه تمام تر و با کمترین هزینه فروشگاه خود را از روی شبکه های اجتماعی به سمت سایت خود هدایت کنید. و به قله های بزرگتر فروش پا بگذارید.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *