ساخت سایت در همه زمینه‌ها

سایت حرفه ‌ای خود را
سفارش دهید

سایت فروشگاهی

ساخت بهترین سایت‌های فروشگاهی را به ما بسپارید

سایت شرکتی

یک سایت حرفه‌ای و جذاب برای شرکت خود داشته باشید

سایت آموزشی

برای ارائه آموزش آنلاین یک سایت حرفه‌ای داشته باشید

سایت رویدادی

برای رویداد خود یک سایت حرفه ای داشته باشید

پشتیبانی ویژه سایت آماده

سفارش ساخت سایت اختصاصی

در برخی مواقع نیاز شما با سایت‌های آماده برطرف نمی‌شود و یا شما می‌خواهید طراحی و امکانات اختصاصی  بر روی سایت خود داشته باشید. جای نگرانی نیست شما می‌توانید برای ساخت این‌گونه سایت‌ها از سایت آماده استفاده کنید. برای این کار هم کافی است فرم زیر را تکمیل نمایید و یا با شماره تماس زیر تماس بگیرید

فرم درخواست سفارش طراحی سایت

برای ثبت سفارش طراحی سایت لطفاً فرم زیر را تکمیل نمایید و یا با شماره 09028164086 تماس حاصل فرمائید









    فرم سفارش طراحی سایت اختصاصی

    برای دانلود فرم سفارش طراحی سایت بر روی دکمه دانلود کلیک کنید

    مشتریان ما

    مشتریانی که طراحی سایت اختصاصی از ما دریافت کرده اند

    فرم سفارش طراحی وب سایت برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی و سفارش طراحی سایت شرکتی از اولین اقداماتی است که فرد سفارش‌دهنده باید آن را نسبت به نیازهای خود و خدماتی که از وب سایت خود انتظار دارد ارائه بدهد آن را تکمیل کرده و به طراح وب سایت ارائه دهد. این کار به شما کمک می‌کند که در شروع کارتان تکلیفتان را با خود مشخص کرده و روند طراحی وب‌سایتتان را تسریع کنید. در این فرم شما ویژگی‌های زیر را خواهید داشت

    سفارش طراحی سایت اختصاصی یا سایت آماده

    بدون فوت وقت اگر بخواهیم لپ مطلب را به شما بگوییم شما باید در قدم اول نیازهایی که می‌خواهید در وب‌سایتتان پاسخ دهید را به یک متخصص بگویید. اگر ویژگی‌های خاص می‌خواهید به وب‌سایتتان اضافه کنید وب سایت اختصاصی برای شما مناسب است. شما باید در قدم اول بررسی کنید که آیا فیچری که شما می‌خواهید اضافه کنید در وب‌سایت‌های وردپرسی قابل‌اجرا است یا خیر؟ اگر می‌توانید با وردپرس آن را انجام دهید پس نیاز به طراحی سایت اختصاصی نخواهید داشت.

    مورد دیگر به‌جز اجراکردن فیچرهای خاص این است که شما چه میزان بودجه برای طراحی وب‌سایتتان در نظر گرفته‌اید؟ آیا می‌خواهید هزینهٔ پایینی برای طراحی وب سایت در نظر بگیرید طراحی وب سایت اختصاصی برای شما به‌هیچ‌عنوان مناسب نخواهد بود؛ زیرا از پس پرداخت هزینه‌های نگهداری این وب سایت بر نخواهید آمد و این کار شما را سخت خواهد کرد.

    درصورتی‌که شما می‌توانید با وردپرس هر وب سایت فروشگاهی و شرکتی را اجرا کنید. در واقع بیشتر وب‌سایت‌ها با وردپرس طراحی و ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با طراحی وب سایت با سایت آماده در کوتاه‌ترین زمان و بهترین کیفیت وب‌سایت‌های وردپرسی موردنیاز خود را طراحی کرده و از مدیریت آسان آن لذت ببرید.

    سایت سازها به دلیل وجود معایب که دارند برای طراحی وب‌سایت‌هایی که قصد نگاه بلندمدت به کسب‌وکارشان دارند و یا کسانی که می‌خواهند روی فروش وب‌سایتشان سرمایه‌گذاری کنند مناسب نیست؛ زیرا این سایت سازها باتوجه‌به نداشتن سئو مناسب و همین‌طور حرفه‌ای نبودن کلیت وب سایت مناسب این کسب‌وکارها نیستند. اما وب‌سایت‌هایی که توسط وردپرس ساخته می‌شوند علاوه بر امکان توسعه وب سایت و همین‌طور سئو مناسب و هزاران قالب با گرافیک زیبایی که دارند می‌تواند یک وب سایت حرفه‌ای را برای شما طراحی و اجرا کند.

    یکی از دیگر ویژگی‌هایی که سایت‌های وردپرسی دارند این است که شما می‌توانید به‌سادگی وب‌سایتتان را مدیریت کنید و در کنار آن بیشتر دیده شوید و در نهایت بیشتر بفروشید. تمامی وب‌سایت‌هایی که توسط سایت آماده طراحی می‌شوند در پلتفرم وردپرس هستند که طبیعتاً باتوجه‌به حرفه‌ای بودن وردپرس وب سایت حرفه‌ای را نیز ارائه خواهند داد.

    تولید محتوا

    تولید محتوا در فرم سفارش طراحی وب سایت به این دلیل حائز اهمیت است که شما باید این را مدنظر داشته باشید که برای طراحی یک وب سایت نیاز دارید تا تولید محتوا کنید؛ اگر خودتان می‌توانید این کار را انجام دهید که فبها اگرنه شما می‌توانید حین تکمیل فرم سفارش این را قید کنید که می‌خواهید تولید محتوا وب‌سایتتان را به ما بسپارید. شما می‌توانید با سپردن تولید محتوا وب‌سایتتان به ما بهترین کیفیت از یک تولید محتوای حرفه‌ای را شاهد باشید.

    تولید محتوا وب سایت فروشگاهی

    اگر یک وب سایت فروشگاهی دارید و می‌خواهید برای آن تولید محتوا انجام دهید باید در قدم اول محصولاتتان را لیست کنید تا تیم تولید محتوا بدانند برای چه محصولی قرار است تولید محتوا انجام دهند. همین‌طور در مورد وب‌سایت‌های فروشگاه تولید محتواهایی برای دسته‌بندی‌های محتوا و وبلاگ فروشگاه و … وجود دارد که تیم تولید محتوای شما باید از جزئیات آنها اطلاع داشته باشند.

    تولید محتوا وب سایت شرکتی

    در وب‌سایت‌های شرکتی تولید محتوا به‌صورت متنی و ویدئویی انجام می‌شود که اغلب برای معرفی شرکت و خدمات آنها و محتواهای دیگر برای وبلاگ وب سایت مورداستفاده قرار می‌گیرند.

    سئو وب سایت

    سئو یا بهینه‌سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک وب سایت باید آن را در اولویت کار خود در نظر بگیرد. سئو و تولید محتوا دو بخش جدانشدنی هستند به‌طوری‌که تولید محتوا به طور مستقیم می‌تواند روی سئو وب سایت تأثیر داشته باشد و اغلب برای بالابردن سئو وب‌سایت‌ها تولید محتوا می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلفی سئو وب‌سایتتان را بالا ببرید.

    هدف روش‌های سئو این است که هنگام جستجوی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو، این موتورها رتبهٔ بهتری را به مقاله‌ها و محتوای یک سایت اختصاص دهند. آشنایی با SEO و فلسفه آن، چیزی نیست که مختص برنامه‌نویسان و طراحان سایت باشد. خصوصاً باتوجه‌به توسعهٔ الگوریتم‌های جستجو و هوشمندتر شدن موتورهای جستجو، عملاً همهٔ کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در وب‌سایت یک کسب‌وکار نقش ایفا می‌کنند، لازم است با اصول و مبانی و منطق سئو آشنا باشند.

    instagram caption download

    دریافت نماد اعتماد و درگاه

    برای دریافت نماد اعتماد و درگاه پرداخت شما باید در وب سایت enemad ثبت‌نام انجام دهید و وب‌سایتتان را معرفی کنید. شما می‌توانید به‌راحتی در کمتر از یک ساعت این اقدامات را انجام دهید.

    فرم سفارش طراحی وب سایت برای کسانی که می‌خواهند وب سایت راه‌اندازی کنند یکی از مهم‌ترین مواردی هست که در قدم اول باید شما انجام دهید و بتوانید از این طریق ساخت سایتتان را شروع کنید. تفاوتی ندارد که شما می‌خواهید یک وب سایت شرکتی طراحی کنید یا یک وب سایت فروشگاهی درهرصورت شما نیاز است تا این اقدامات را در فرمتان قید کنید و از جزئیات آنها اطلاع داشته باشید