کسب و کار

صفر تا صد راه اندازی آنلاین شاپ چگونه است ؟

صفر تا صد راه اندازی آنلاین شاپ چگونه است ؟

صفر تا صد راه اندازی آنلاین شاپ چگونه است ؟ اگر قصد راه اندازی آنلاین شاپ را دارید اما نمی دانید از کجا بایستی شروع کنید در این مقاله سایت آماده همراه ما باشید تا مرحله به مرحله راه اندازی یک آنلاین شاپ به صورت کاملا اصولی و دقیق را به شما شرح دهیم . در این مقاله سعی کرده ایم تا تمامی مراحلی را به صورت دقیق شرح دهیم پس همراه ما باشید .

البته این را توجه داشته باشید که ما قرار نیست به شما شیوه طراحی وب سایت شما را نشان دهیم ویا  برای موفقیت وب سایت خودتان نیاز است از چه المان هایی استفاده کنید ، ما در اینجا تنها می خواهیم اصول راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را به شما بگوییم ، فرض بر این داشته باشیم که شما تازه یک ایده ای به ذهنتتان خطور کرده و حال می خواهید کاملا اصولی و استاندارد این ایده را به اجرا تبدیل نمایید ، بهترین تصمیمی است که گرفتید قبل از انجام هر کار عجولانه ای به سراغ یک مقاله ای معتبر آمده اید در سایت آماده قرار است ما گام به گام این مرحله را پیش ببریم و در آخر هم به شما خواهیم گفت که چگونه یک آنلاین شاپ راه اندای می شود ، البته قرار اس تمامی این مراحل از پایه و صفر بدون هیچ پیش زمینه ای چیده شود .

انتخاب محصول و حوزه کاری

در اولین قدم بهتر است در ذهنتان و در میان برنامه ریزی های خود مشخص نمایید قرار است چه چیزی را به فروش بگذارید یا در حالت مناسب قرار است چه چیزی را به عموم مخاطبان وب سایت خود عرضه نمایید ، به این صورت بسیاری از موانع سخت و طاقت فرسا از دیده بان هدفتان کناره گیری می کند و در این حالت ذهن شما در مورد یک موضوع واحد به منسجم بودن مطلوبیت خواهد رسید و سعی می کند در حوزه کاری موردنظرتان وارد جزئیات ماجرا و انتخاب راه و روش های رسیدن به موفقیت در این راه سخت شود ، اینگونه تمامی ایدئولوژی های ذهنتان مانند رودی روان و جاری از کوه به یک منشعاب واحد خواهند رسید و به قول معروف خواهید فهمید که چند چند هستید .

انتخاب نام دامنه

دومین مرحله راه اندازی آ«لاین شاپ انتخاب نام دامنه است . دامنه سایت مانند اسم برندتان مهم و پر اهمیت می باشد ، اگر شما هنوز اسمی برای برند مدنظرتان تعیین نکرده اید چه بهتر، چرا که می توانید  با انتخاب یک دامنه عالی اسم برند خودتان را هم انتخاب کنید و اینطور با یک تیر دو نشان می زنید .

ولی یک خواهی که از شما داریم این است که مشتریان دنیای وب حتما در هر حال شما دنبال کنند و شما را به یاد داشته باشند حتما از انتخاب و استفاده کردند نام های طولانی خودداری کنید همچنین تمام تلاش خود را براین بگذارید تا نام انتخابی کاملا جدیو شبیه به هیچ کدام از سایر برند ها نباشد چون هرطور که فکرکنید تداعی کننده امکانات و آن برند در ذهن مشتریان خواهد بود .

انتخاب نام دامنه
انتخاب نام دامنه

در آخر هم لازم است به این نکته اشاره بکنیم که بهتر است از کلمات ناآشنا و غیر قابل تلفظ هم استفاده ننمایید که به این صورت مشتریان شما به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند و حتی شمارا به دوستانشان معرفی نمایند ، اگر تمامی این مراحل را رعایت نمایید در آخر به یک دامنه سایت عالی برای فروشگاهتان پیدا خواهید کرد این هم از دومین مرحله چگونگی راه اندازی آنلاین شاپ .

خرید سایت از سایت آماده

دومین قدمِ  راه اندازی آنلاین شاپ  اقدام به خرید سایت می باشد که می توانید از سایت آماده سایت یا فروشگاه تان را خریداری کنید .  یکی از مهم ترین مزایایی که می توان گفت مختص سایت آماده می باشد سهولت  استفاده از آن برای تمامی کاربران فضای مجازی است ، به این صورت که شما می توانید با راهنمایی های تخصصی ما در این زمینه به صورت کاملا رایگان وب سایت مورد نظر خودتان را راه اندازی نمایید .

حتی سایت آماده یک سایت کاملا حرفه ای و زیبا همراه تمامی امکانات که می تواند تمام نیاز های شما مشتریان عزیز را در جهت بهبود کسب و کار به صورت کامل پوشش دهد می باشد ، همچنین شما با خرید از فروشگاه سایت آماده می توانید با مناسب ترین قیمت ها کسب و کار خودتان را به صورت آنلاین راه اندازی نمایید و محصولات و خدمات مورد نظر خودتان را در این دنیای بزرگ اینترنتی به فروش برسانید .

خرید سایت از سایت آماده
خرید سایت از سایت آماده

اضافه کردن محصولات به فروشگاه

در این مرحله شما باید این تصور را داشته باشید که یک فروشگاه فیزیکی که خالی از هر لوازمی می باشد ، این را بدانید که قطعا بدون وجود هر گونه محصولی آن فروشگاه نمی تواند دارای مشتری باشد ، دقیقا در این مرحله می باشد که شما باید محصولات خودتان را به سایت اضافه نمایید و درادامه بیشتر درباره این محصولات توضیح دهید که دقیقا برای چه کسانی هستند .

اینطور که ویژگی های بارز محصولات را مشخص کنید ، همینطوربرای افرادی که محصول خاصی نیاز دارند یک سیستم پیشنهاد دهی طراحی نمایید و به خریدار سایت تان مثل یک فروشنده همه چی تمام کمک کنید تا به هدفی که دارد برسد ، حتما 3 نکته طلایی را برای ارتقا سایت تان در نظر داشته باشید اولین نکته دسته بندی محصولات می باشد دومین نکته طلایی تصاویر محصولات و سومین مورد هم توضیحات محصولات می باشد که باید به بهترین نحو ممکن در جهت رشد و پیشرفت ساییتان به آنها توجه نمایید .

اضافه کردن محصولات به فروشگاه
اضافه کردن محصولات به فروشگاه

 

فعال کردن درگاه پرداخت و نماد الکترونیک

شما بعد از راه اندازی آنلاین شاپ خودتان نیاز دارید تا این فروشگاه را به درگاه پرداخت اینترنتی متصل کنید تا به این صورت بتوانید آخرین مرحله را که همان فروش محصولات می باشد را با موفقیت بسیار تیک بزنید ، برای این کار لازم است که اقدام به ثبت نام در یکی از شرکت های ارائه دهنده پرداخت کنید و شما می توانید بعد از انجام کار هایی مثل ارسال کردن مدارک مورد نیاز و احراز هویت درگاه مختص خودتان را دریافت نمایید .

همچنین در ایران شما می توانید با دریافت کردن نماد الکترونیکی برای فروشگاهیی که قصد راه اندازی آن را دارید به مشتری خود نشان دهید که یک سایت کاملا قابل اعتماد هستید و قرار نیست به این روش از او سو استفاده ای صورت بگیرد.

تعیین روش های ارسال

در این قسمت شما باید نوع سیاستی که در ارسال محصولات خود قرار است از آن پیروی نمایید مشخص کنید شاید یکی از بخش های مهم چگونه یک آنلاین شاپ راه اندازی کنیم همین قسمت باشد که قرار است اصلا ما محصول خود را به چه روش های به دست مشتریان خود برسانیم ، البته باید به این موضوع توجه داشته باشیم که مشتری باید از این نکته کاملا آگاهی داشته باشد که قرار است چگونه محصول را دریافت کند به این دلیل که شما اول باید اعتماد مشتری را جذب کنید تا بتوانید اطلاعات تماس اورا دریافت کنید .

تعیین استراتژی فروش

تا این مرحله صفر تا صد راه اندازی آنلاین شاپ انجام شد حال بایستی نحوه فروش محصولاتتان را تعیین کنید و استراتژی فروش تان را تعیین کنید . به طور مثال برخی محصولات سایت شان را بر اساس فروش بر روی پلتفرم های فروشگاهیی مانند ترب می چینند اما برخی استراتژی فروش شان بر اساس سئو گوگل می باشد

که انتخاب این دو روش بستگی به محصولاتی که قرار است بر روس سایت تان بفروشید بستگی دارد . محصولات برند و شناخته شده مانند گوشی موبایل بهتر است بر روی پلتفرم ها به فروش برسد و برای محصلات دست ساز و منحصر به فرد با بهتر است فروش از طریق سئو انجام شود .

سئو سایت

حال اگر گزینه دوم را انتخاب کنید در این مرحله بایستی کار را به یک تیم سئو بسپارید تا بر روی سئو سایت تان کار کنند و استراتژی فروش را برایتان تدوین کنند . اگر قصد فروش از طریق سئو بر روی گوگل را دارید و دنبال یک تیم سئو حرفه ای هستید کار را به ما بسپارید ما در تیم سایت آماده از بهترین افراد برای سئو سایت تان استراتژی تدوین و اجرا می کنیم .

بنظرتان صفر تا صد راه اندازی آنلاین شاپ به چه چیز هایی نیاز دارد و اگر آنلاین شاپ دارید تجربه خود را از راه اندازی آن با ما به اشتراک بگذارید ؟

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *