طراحی وب راهنمای خرید

ساخت سایت فروشگاهی رایگان یک دروغ بزرگ 🔴

ساخت سایت فروشگاهی رایگان یک دروغ بزرگ

ساخت سایت فروشگاهی رایگان یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که می‌توان در این حوزه آن را پیاده‌سازی کرد؛ اما آیا این امکان وجود دارد؟ شاید برای شما هم شنیدن این حقیقت سخت باشد؛ اما این کار عملاً غیرممکن بوده و امکان انجام آن تقریباً صفر است! اینکه شما بتوانید یک وب‌سایت فروشگاهی را صفر تا صد رایگان دریافت کنید امکان‌پذیر نیست چرا هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمی گیره! در ادامهٔ این مطلب به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

قطعاً پاسخ این سؤال که ممکن است برای شما هم پیش‌آمده باشد خیر است! چرا که اصلاً منطقی به نظر نمی‌رسد و هر فرد و یا شرکت برای بقای کسب‌وکار خود نیاز به درآمد دارد! اما طراحی سایت با هزینه کم امکان‌پذیر است و شما می‌توانید از این طریق وب‌سایت مد نظرتان را راه‌اندازی کنید. البته باید در نظر داشته باشید که طراحی سایت رایگان شما را با محدودیت‌هایی روبرو می‌کند که شاید برایتان چندان خوشایند نباشد. البته که هر طراحی وب‌سایت ارزانی به معنای کیفیت کم آن نیست. در ادامه اشاره‌ای به این محدودیت‌ها خواهیم داشت.

طراحی سایت رایگان چه به‌صورت شرکتی و یا فروشگاهی وعده‌ای است که نمی‌شود خیلی به آن دل بست. همان‌طور که هیچ‌چیزی توسط هیچ‌کسی رایگان ارائه نمی‌شود پس این مورد نیز از این قضیه جدا نیست. در واقعاً کسانی که این وعده را به شما می‌دهند، ممکن است در ظاهر برای طراحی سایت از شما پولی دریافت نکنند، اما در نهایت پس از این‌که سایت راه‌اندازی شد، به بهانه‌های مختلفی حسابی جیب شما را خالی خواهند کرد. پس خیلی با شنیدن طراحی رایگان سایت، ذوق‌زده نشوید و تحقیق بیش‌تری در این باره انجام دهید.

البته برخی خدمات نیز توسط برخی از شرکت‌ها به دیگران ارائه می‌شود؛ مانند وبلاگ‌ها. به‌طورکلی استفاده از سایت رایگان مانند وبلاگ‌ها، یا زیر دامنه‌های ارائه‌دهندهٔ این سرویس، بیش‌تر به افرادی توصیه می‌شود که قصد شروع فعالیت در این فضا را دارند و در واقع به دنبال مکانی برای آشنایی با فضای سایت‌ و فعالیت در آن هستند و نمی‌خواهند یک فضا را مالک و صرفاً برای خود داشته باشند.

برخی از کسانی که به‌صورت رایگان وب‌سایت طراحی می‌کنند برخی روش‌های دیگر را پیش می‌گیرند که با دانستن این روش‌ها می‌توانید با دید باز به سراغ آنها بروید؛ بدین ترتیب شما می‌توانید با یک دید درست و حقیقی به این موضوع نگاه کنید. در واقع سایت‌ها بستری مناسب بر روی پلتفرم جهانی گوگل هستند که شما می‌توانید به‌واسطه آنها انواع محتواهای متنی، تصویری، ویدئویی، پادکست و… را روی آنها قرار دهید و از این طریق با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

ممکن است با شنیدن این جواب کمی دلخور شوید، البته که من هم مانند شما کمی‌نگران و دلواپس شدم و چون شما احتمالاً دنبال یک جواب سرراست می‌گردید باید یک پاسخ قاطع بدهیم؛ اما در حقیقت برای طراحی یک سایت به‌صورت مستقل نمی‌توانیم یک عدد مدون و مشخصی ارائه کنیم؛ زیرا امکانات هر وب‌سایت با دیگر وب‌سایت‌ها می‌تواند متفاوت باشد. هزینهٔ طراحی سایت در واقع به دو عامل مهم بستگی دارد: ویژگی‌هایی که شما از وب‌سایتتان انتظار دارد و دوم اینکه طراح شما کیست؟ البته که گزینه دوم آن‌قدرها که گزینه اول اهمیت دارد دارای اهمیت نمی‌باشد.

هر نوع وب‌سایت که قرار است طراحی شود به یک سری نیازمندی‌های اولیه وابسته است و شما باید به‌عنوان یک سفارش‌دهنده این هزینه‌ها را پرداخت کنید. این هزینه‌های اولیه شامل هزینه‌ای است که ابتدا برای خرید دامنه و هاست پرداخت خواهید کرد و هیچ تفاوتی ندارد که وب‌سایت شما قرار است به چه صورت باشد.

البته که وب‌سایت‌های اختصاصی اغلب به هاست با حجم زیاد نیاز دارند. خرید دامنه حداقل 20 و حداکثر 1500 هزار تومان برای شما هزینه در پی خواهد داشت و داشتن یک‌هاست ارزان نیز حدود 500 هزار تومان هزینه در بر دارد که هزینهٔ دامنه و هاست به‌صورت سالانه است و باید تمدید شود. بااین‌وصف استفاده از روش‌های ارزان طراحی سایت و یا سایت سازهای رایگان در اولین قدم نقض می‌شود. بسیاری از شرکت‌های معتبر و اسم‌ورسم‌دار که در حوزهٔ طراحی نرم‌افزار فعال هستند و وب‌سایت‌های حرفه‌ای طراحی کرده‌اند برای طراحی یک سایت هزینهٔ معقولی را دریافت می‌کنند.

تمامی وب‌سایت‌ها برای پیاده‌سازی به یک سری امکانات نیز نیاز دارند که این امکانات موردنیاز سایت، مهارت طراحی سایت، تکنولوژی مورداستفاده و… ؛ بنابراین هر چقدر که بخواهید سایت حرفه‌ای‌تری طراحی و راه‌اندازی کنید، هزینه‌های مربوط به آن بالاتر می‌رود که البته می‌توانید روش‌هایی ارزان‌تر را انتخاب کنید. یکی از این روش‌ها طراحی وب‌سایت با سایت آماده است.

ساخت سایت فروشگاهی رایگان که در عمل ممکن نیست؛ اما کمترین مبلغی که می‌توانید برای طراحی وب‌سایت در نظر بگیرید می‌تواند مرتبط به سفارش وب‌سایت‌های شرکتی باشد. درصورتی‌که بخواهید با کمترین هزینه سایت طراحی کنید، باید وب‌سایتی شبیه به یک کارت ویزیت طراحی کنید که اغلب وب‌سایت‌های شرکتی به دلیل معرفی شرکت و خدمات آن تنها اطلاعاتی در خصوص شرکت یا برند شما، آدرس و شماره‌تلفن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

با توضیحات داده شده به طور کامل متوجه شدید که امکان طراحی وب‌سایت به‌صورت رایگان وجود ندارد و باتوجه‌به اهمیت ساخت وب‌سایت قدرتمند و حرفه‌ای برای کسب‌وکارتان باید بگوییم بهتر است برای معرفی‌شدن و واردشدن به دنیای وسیع و پر رقیب حضور در وب یا همان دیجیتال مارکتینگ، از افراد متخصص و کاردان و یا شرکت‌های متخصص که در این حوزه فعالیت می‌کنند کمک بگیرید.

اگر به فکر طراحی وب‌سایت به‌صورت رایگان هستید و مصمم هستید تا از روش‌هایی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید باید بدانید محدودیت‌هایی را برای شما ایجاد می‌کند که قطعاً بر آینده وب‌سایتتان تأثیرات منفی خواهد داشت و یا هزینه‌های سنگینی را به شما اعمال خواهد کرد. شما می‌توانید با استفاده از سایت سازها و همچنین ابزارهای طراحی سایت که به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرند، وب‌سایتتان را راه‌اندازی کنید اما بدانید که این سایت سازها می‌توانند برای شما به‌مراتب مضر باشند. در ادامه برخی از روش‌های درآمدی سایت سازها را برایتان آورده‌ایم.

روش‌های درآمدی سایت سازها
روش‌های درآمدی سایت سازها

روش‌های درآمدی سایت سازها

سایت سازهایی که به شما وعده طراحی وب‌سایت به‌صورت رایگان را می‌دهند موضوع را برای شما شفاف‌سازی نمی‌کنند که قرار است چگونه از شما پول بگیرند و خودشان را منتفع کنند. بهتر است بدانید که هیچ‌کسی قرار نیست برای شما رایگان کار کند و هر زمانی که وعدهٔ سایت رایگان به شما داده شد باید شک کنید. چرا که این امکان‌پذیر نخواهد بود.

روش‌های درآمدی که سایت سازها آن را پیش می‌گیرند اغلب به سه صورت می‌باشد. یکی از این روش‌ها این است که وب‌سایت فروشگاهی‌تان توسط تیم سایت ساز موردنظر ساخته می‌شود و پس از اینکه وب‌سایت آماده شد و محصولاتتان در وب‌سایت قرار گرفت از میزان فروشی که صورت می‌گیرد درصد فروش برای خود برمی‌دارند که این درصد فروش حتی در کمترین میزان 1 درصد ممکن است برای برخی از کسب‌وکارها سنگین باشد.

روش بعدی که سایت سازها دارند فروش امکانات پیشرفته‌تر در آن است. برای مثال شما برای دسترسی و داشتن برخی از امکانات موردنیاز باید هزینه‌های آن را پرداخت کنید. به این صورت که این امکانات به‌صورت بسته‌ها و پکیج‌های خاص برای شما امکان خریدشان را فراهم  می‌کند. برای مثال برای دسترسی به امکانات پیشرفته‌تر و افزونه‌های خاص در وردپرس باید هزینه آن‌ها را پرداخت کنید که این هزینه در برخی موارد زیاد هستند.

و در آخر روش اشتراک ماهیانه است که از شما دریافت می‌شود. این اشتراک ممکن است به‌صورت یک‌ماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یا سالانه باشد که کاملاً به شما بستگی دارد آن را به چه صورت پرداخت کنید.

باتوجه‌به توضیحات داده شده نسبت به نوع پرداختی‌هایی که توسط هر یک از این سایت سازها اتفاق می‌افتد حالا می‌توانید متوجه شوید که ساخت سایت فروشگاهی رایگان یک دروغ بزرگ است!

واقعیت‌های ساخت سایت فروشگاهی رایگان با وردپرس

وردپرس یک سیستم آماده یا همان CMS ( سیستم مدیریت محتوا ) قوی و کاربردی  برای انتشار محتوا در وب است که می‌توانید از آن برای ایجاد وب‌سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید، وردپرس شما را قادر می‌سازد تا وب‌سایت کامل خود را با استفاده از مرورگر وب خود بسازید و مدیریت کنید و به‌راحتی وب‌سایتتان را مدیریت کنید. یکی از مزایای این سیستم مدیریت محتوا این است که شما می‌توانید بدون اینکه نیاز به یادگیری نحوه کدنویسی یک وب‌سایت کامل را طراحی کنید.

شاید با خود فکر کنید که می‌توان یک وب‌سایت وردپرسی را به‌تنهایی بالا بیاورید و کارهای مربوط به آن را به‌سادگی انجام دهید؛ اما متأسفانه این‌طور نیست و اگر دانش زیادی در این مورد نداشته باشید قطعاً با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهید شد. پیشنهاد ما به شما این است که کارهای وب‌سایتتان را به یک فرد حرفه‌ای بسپارید.

یکی از کارهایی که باید انجام دهید این است که جهت  توسعه کار طراحی سایت و قالب نیاز است که تمامی خصوصیات مثبت و منفی CMSها را بدانید و کار و فعالیت‌های خود را توسعه دهید.

از طرفی منبع‌باز بودن یکی از ویژگی‌های این CMS است که ممکن است به نظر برخی افراد یک نکته مثبت یا به نظر برخی منفی باشد. در واقع وردپرس با نام کامل (Love that name, it WordPress) یک platform پلتفرم با سورس باز است و همین مسئله توانسته است به‌تنهایی یک پوئن مثبت باشد و هم پوئن منفی برای آن باشد!

یکی از مواردی که بسیار موردبحث می‌باشد این است که  از سمتی ممکن است با اوپن سورس بودن این ابزار امنیت شما را تحت‌تأثیر عوامل بیرونی قرار بگیرد و برای سفارشی کردن بخش‌های مختلف نیاز به پلاگین‌های متعدد داشته باشید که البته این کار توسط متخصصین کار زیادی را نخواهد داشت. گاهی نیز از سمت هکرها مورد حملات سایبری قرار بگیرید و برای این کار نیاز به سیستم امنیتی قوی احساس می‌شود و حتماً از شرکتی معتبر خدمات طراحی سایت را دریافت کنید.

اگر می‌خواهید وب‌سایت وردپرسی خود را شخصی کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که در این هنگام شما گاهی نیاز به افزونه‌های جانبی خواهید داشت و از همین رو هر چه میزان پلاگین‌ها بیشتر باشد احتمال دارد که مشکلات عدم سازگاری به وجود آید و باید در حین نصب آنها به این نکات توجه کامل را داشته باشید و در حین بروز این مشکلات آن‌ها را حل کنید.

برای هر یک از مشکلات و یا مواردی که نیاز است شخصی‌سازی شود نیاز به نصب افزونه و یا پلاگین وردپرس را خواهید داشت و بهتر است بدانید که در کل نگهداری و جلوگیری از تداخل کار افزونه‌ها با یکدیگر نیاز به بررسی و پیگیری مداوم دارد و ممکن است زمان زیادی را از شما ببرد و نیاز است تا شما تنظیمات لازم برای پلاگین و افزونه‌ها را انجام دهید.

هزینه طراحی وب‌سایت با وردپرس با روش‌های دیگر طراحی وب‌سایت تقریباً تفاوت زیادی را در هزینه‌ها دارد و می‌تواند هزینه‌های شما را به میزان زیادی کاهش دهد. شخص یا شرکتی که وب‌سایت شما را طراحی می‌کند به‌صورت کلی طبق یک قرارداد از شما یک هزینه دریافت کرده و وب‌سایتتان را تحت زمان مقرر تحویل می‌دهد؛ اما زمانی که خودتان قصد طراحی وب‌سایت داشته باشید ممکن است مشکلاتی از بابت هزینه‌ها برایتان رخ دهد. زیرا هسته وردپرس رایگان است و از زبان PHP می‌باشد و برای دسترسی به پلاگین‌هایی که وب‌سایتتان را می‌توانند شخصی‌سازی کنند و همان‌طور که بیان شد شخصی‌سازی قالب و افزونه‌ها تماماً نیاز به‌صرف زمان و پول دارد و نمی‌توان به طور رایگان به‌تمامی آنها دسترسی پیدا کرد. البته که ماژول‌ها و پلاگین‌های رایگان نیز وجود دارند؛ اما زیاد نمی‌شود به آنها اعتماد نمود و اغلب کدهای درست و درمانی ندارند و در پایان باز هم کارتان گیر خواهد ماند.

اگر به فکر طراحی وب‌سایت رایگان با وردپرس هستید بهتر است بدانید که این موضوع تقریباً غیرممکن است و شما باید برای دسترسی به افزونه‌هایی که می‌توانند وب‌سایتتان را شخصی‌سازی کنند هزینه پرداخت کنید.

یکی از موارد بسیار مهمی که در طراحی انواع وب‌سایت‌ها باید مدنظر قرار گرفته شود بحث سئو هست. فرقی ندارد که شما وب‌سایت شرکتی دارید یا فروشگاهی، درهرصورت شما باید به فکر سئو وب‌سایتتان باشید. همونطور که تابه‌حال متوجه شده باشید وردپرس رابطه خوب و حرفه‌ای با SEO دارد و بستر مناسبی برای سئو و بهینه‌سازی است.

اما نکته‌ای که وجود دارد و شما باید از آن خبر داشته باشید این هست که برای افرادی که در زمینه کار با سئو تجربه و دانش کمی دارند، وردپرس کمی مشکل‌ساز خواهد شد و در نهایت قادر نخواهید بود عملکرد درستی را در این زمینه داشته باشید. برای مثال سیستم URLهایی که در هر صفحه باید بزنید و برچسب‌زدن یا همان تگ‌های محصولات و مقالات را در نظر بگیرید که چطور باید از آنها استفاده کرد؟

اگر یک محتوا بیش از اندازه برچسب‌های بی‌مورد گرفته باشد، توسط گوگل به‌عنوان Duplicate Content یا محتوای تکراری در نظر گرفته می‌شود و تأثیر بدی بر روی سئو سایت تا می‌گذارد و استمرار این موضوع می‌تواند به‌طورکلی اثر جبران‌ناپذیری را روی وب‌سایتتان بگذارد.

اگر می‌خواهید وب‌سایتتان را توسعه دهید و یا مواردی را به آن اضافه کنید که نیاز به تغییرات اساسی دارند باید بدانید که برای اینکه بتوان تغییرات مدنظرتان بنا به سلیقه خود و یا کارفرما در وردپرس ایجاد نمایید و بتوانید آن‌ها را روی وب‌سایت خود پیاده‌سازی کنید نیاز به کار با CSST HTML , PHP دارید و ازاین‌رو شما باید دانش برنامه‌نویسی داشته باشید.

یکی از موارد بسیار مهم در وب‌سایت‌ها این است که بتوان تغییرات دلخواه را روی آن پیاده‌سازی کرد و به‌مرورزمان آن را توسعه داد؛ اما بهتر است بدانید که برای توسعه سایت و طراحی وب‌سایت‌های وردپرسی نیاز است که خط‌های کد با این زبان‌ها را در محیط سورس بنویسید. به طور واقعی اگر شما چیزی از برنامه‌نویسی سر در نیاورید نخواهید توانست که تغییرات لازم را اعمال کنید و این احتمال وجود دارد که سایت به مشکل بر بخورد.

هر آنچه از دردسرهای کار با وردپرس بگوییم ما را قانع نخواهد کرد تا از طراحی وب‌سایت با وردپرس دست بکشیم و دوباره همان هواداران پروپاقرص آن خواهید ماند و توانایی‌ها ما در جهت کار با آن افزایش پیدا خواهد کرد؛ اما برای کسی که از این محیط دور است و اطلاعات کافی در این زمینه ندارد می‌تواند مشکل باشد.

طراحی سایت ارزان بهتر از طراحی سایت رایگان
طراحی سایت ارزان بهتر از طراحی سایت رایگان

طراحی سایت ارزان بهتر از طراحی سایت رایگان

برخی از صاحبان کسب‌وکار و مغازه‌داران جهت ساخت سایت فروشگاهی رایگان تمایل زیادی را نشان می‌دهند؛ زیرا تصورشان این است که  هزینه مربوط به آن بسیار زیاد است. یکی از دلایل مهمی که افراد را جهت طراحی وب‌سایت بی‌میل می‌کند همین حوزه مالی طراحی وب‌سایت است و افراد این عامل را بهانه‌ای برای اینترنتی نکردن فروشگاه خود می‌دانند. اما خبر خوب این است که شما نیز می‌توانید با سایت آماده دارای سایت فروشگاهی باشید و از خدمات ارزان آن بهره‌مند شوید.

چرا سایت ارزان برای کسانی که به‌تازگی شروع به کارکرده‌اند مناسب است؟ فروشگاه‌های نوپا و خیلی از کسب‌وکارها که در حال راه‌اندازی هستند در شرایط امروز می‌توانند روش‌های مختلفی را جهت طراحی وب‌سایت فروشگاهی در پیش گیرند و با این وسیله کسب‌وکارشان را توسعه دهند و حتماً نیازی نیست تا شما مکان را اجاره و به فروش محصولات خود بپردازید.

امروزه شاهد بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی موفق هستیم که ماهانه میلیون‌ها تومان درآمد دارند و بسیاری از کسب‌وکارها فقط به‌صورت آنلاین به فعالیت خود می‌پردازند. طراحی وب‌سایت برای کسب‌وکارهای که تازه‌وارد در این بخش هستند بسیار مطلوب می‌باشد. خیلی از فروشگاه‌های موفق همانند دیجی‌کالا، ای یو کالا و… نیز همین روند را طی کرده‌اند و هیچگاه در ابتدا کار خود دارای فروشگاه‌های بزرگ نبوده‌اند.

این یک روش مطمئن و یک راهی است که قبلاً توسط افراد دیگر رفته شده و چیزی نیست که بسیار جدید باشد و کسی تا به امروز آن را طی نکرده باشد و شما نگران عدم موفقیت آن باشید. یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند باعث ایجاد رغبت برای طراحی وب‌سایت کسب‌وکار شما شود میزان درآمد بالایی است که می‌توانید از آن کسب کنید. وب‌سایت‌های فروشگاهی که ممکن است اغلب آنها را بشناسید درآمد بسیار زیادی را دارند و بلکه میزان درآمد آن‌ها بسیار بیشتر از روش‌های سنتی می‌باشد.

فروشگاه‌های سنتی به دلیل افزایش درخواست مردم جهت خرید به‌صورت آنلاین از طریق پلتفرم‌های مختلف دیگر رونق قبلی خود را ندارند و به طور کامل در حال ضعیف‌شدن هستند.  دلیل اصلی آن را می‌توان در تغییر سبک زندگی مردم و همچنین فراگیری اینترنت دانست که خوشبختانه یا متأسفانه باعث کم‌رنگ‌تر شدن فروشگاه‌های حضوری شده است. همه فروشگاه‌هایی که قبلاً انتقال آن را به فضای مجازی سخت باور می‌کردیم امروزه اما به‌راحتی می‌توانید در اینترنت مشاهده کنید و به‌راحتی هر آنچه که می‌خواهید را سفارش دهید. با کمی سرچ در اینترنت می‌توانید فروشگاهی در زمینه لباس، قنادی، لوازم دیجیتال و … مشاهده کرد.

یکی از روش‌های طراحی وب‌سایت فروشگاهی ارزان وردپرس است که پرکاربردترین سیستم در نوع خود می‌باشد. این سیستم ابزار بخش زیادی از طراحی سایت‌ها را در برمی‌گیرد و می‌تواند هر آنچه که از وب‌سایت نیاز دارید را برای شما محقق کند. شما می‌توانید از قالب‌های وردپرس به‌صورت رایگان و یا با حداقل هزینه استفاده کنید. قالب‌های وردپرس دارای امکانات لازم برای شما می‌باشد و می‌توانید با استفاده از آنها وب‌سایتتان را سریع‌تر و بهینه‌تر بالا بیاورید. به‌نوعی می‌توان گفت اکثراً آزمون و بررسی خود را طی کرده است.

سایت آماده با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه طراحی وب‌سایت امروزه با طراحی سایت فروشگاهی در 24 ساعت همراه شماست!

شما می‌توانید به‌راحتی و بدون فوت وقت وب‌سایتتان را از وب‌سایت سایت آماده سفارش دهید و یک روز بعد آن را با بهترین قیمت تحویل بگیرید.

نقشه راه مدیریت سایت فروشگاهی
نقشه راه مدیریت سایت فروشگاهی برای فروش بیشتر

نقشه راه مدیریت سایت فروشگاهی

به‌طورکلی و به زبان ساده کل کارهایی که نیاز است برای وب‌سایتتان انجام دهید در این چند مورد خلاصه می‌شوند. شما می‌توانید مقدمات طراحی وب‌سایتتان را با سایت آماده تنها در چند دقیقه انجام دهید و پس از 24 ساعت یک وب‌سایت حرفه‌ای وردپرسی دریافت کنید.

ساخت سایت

پروسه ساخت سایت زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت. فقط کافی است وارد وب‌سایت سایت آماده شوید و وب‌سایت موردنظرتان را انتخاب کنید.

خریدهاست و دامنه

برای طراحی وب‌سایتتان شما نیاز خواهید داشت تا یک فضا در وب داشته باشید. به این فضاهاست یا میزبانی می‌گویند. شما می‌توانید باتوجه‌به نوع کار وب‌سایتتان حجم موردنیاز در هاستتان را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که هزینه‌هاست به‌صورت ماهانه، شش‌ماهه و یا سالانه تمدید باید شود.

دریافت نماد اعتماد

جهت فروش در وب‌سایت فروشگاهی‌تان و کسب اعتماد مشتریانتان شما نیاز دارید تا یک نماد اعتماد دریافت کنید. با ثبت‌نام در سایت Enemad می‌توانید این نماد را برای سایت فروشگاهی‌تان دریافت کنید.

تولید محتوا و سئو

این پروسه در واقع فرایندی است که باید پس از طراحی وب‌سایت توسط مدیر وب‌سایت انجام شود. شما می‌توانید خودتان این کارها را انجام دهید و یا آن را به یک تیم بسپارید. تیم سایت آماده، آمادهٔ ارائهٔ خدمات تولید محتوا و سئو برای تمامی وب‌سایت‌های فروشگاهی است.

ساخت سایت فروشگاهی رایگان طبق مستنداتی که خدمتتان ارائه شد به‌هیچ‌وجه امکان ندارد و نمی‌توان با اتکا به این مورد یک وب‌سایت حرفه‌ای برای خود طراحی کرد. به فکر راه‌های ارزان برای طراحی وب‌سایتتان باشید و یک وب‌سایت حرفه‌ای برای فروشگاهتان راه بیندازید. به نظر شما کدام راه برای طراحی وب‌سایت فروشگاهی ارزان بهتر است؟

نظر (1)

  1. سوله سبک خرپایی
    10 خرداد, 1402 پاسخ

    با اجازتون بازنشر شد

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *