طراحی وب راهنمای خرید

زیر و بم ساخت وب سایت حرفه ای

زیر و بم ساخت وب سایت حرفه ای

ساخت وب سایت حرفه ای برای همهٔ کسانی که برای کسب‌وکار خود ارزش قائل هستند و می‌خواهند در زمان کوتاه به درآمد بیشتر برسند و کسب‌وکار خود را توسعه دهند بسیار حائز اهمیت است. طراحی سایت حرفه ای بر خلاف چیزی که فکر می‌کنید هزینهٔ زیادی را برای شما نخواهد داشت و شما می‌توانید با خواندن این مطلب با مشاوره کارشناسان سایت آماده یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. در ادامه مطلب همراه من باشید تا طراحی یک وب سایت حرفه ای را با یکدیگر بررسی کنیم.

زمانی که وسعت استفاده از تلفن‌های همراه و همین‌طور اینترنت همراه در جهان زیاد شد در مقابل آن کسب‌وکارها شروع به برنامه‌ریزی برای طراحی بسترهایی کردند تا بتوانند از این ظرفیت استفاده کرده و به رشد کسب‌وکار خود کمک کنند. در قدم اول افراد به دنبال این بودند تا از طراحی وب سایت برای اهداف کاری خود که می‌توانستند به‌صورت آنلاین آن را ارائه دهند برای خود وب سایت داشته باشند؛ اما رفته‌رفته کسب‌وکارهای جدید و نو و همین‌طور ایده‌های جدید در زمینهٔ کسب‌وکارهای اینترنتی به وجود آمد و توانست شکل جدیدی از کسب درآمد از طریق اینترنت را به همگان نشان دهد.

داشتن یک وب سایت حرفه ای می‌تواند چندین برابر یک فروشگاه بزرگ حضوری فروش داشته باشد و به اندازهٔ چندین دفتر فروش یک شرکت و یا سازمان به معرفی خدمات شرکتتان کمک کند. در ادامهٔ مطلب به برخی از نکات بسیار مهم در مورد دلایل طراحی وب سایت می‌پردازیم:

طراحی سایت به عنوان شغل دوم
طراحی سایت به عنوان شغل دوم

ساخت وب سایت حرفه ای به‌عنوان شغل دوم

افراد بسیاری هستند که پس از آن که وب سایت خود را طراحی کرده و به درآمد مناسبی رسیدند از کار قبلی خود استعفا داده و به طور فول تایم به طراحی وب‌سایتشان پرداختند. اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه از شغل قبلی خود استعفا بدهید به طور روزانه سه ساعت روی سایتتان وقت بگذارید و پس از چند ماه رشد چشمگیر آن را ببینید.

اگر فروشگاه دارید و یا می‌خواهید به طور مستقل یک وب سایت فروشگاهی داشته باشید بهتر است روی کسب‌وکار اصلی خود در کنار طراحی وب‌سایتتان وقت بگذارید. زیرا رساندن یک وب سایت به درآمد به چندین ماه زمان نیاز دارد و شما باید از راه‌های دیگری درآمد کسب کنید و در کنار آن روی وب‌سایتتان زمان بگذارید و کار کنید. وب‌سایت‌هایی مانند وب‌سایت‌های فروشگاهی دارای احتمال شکست هستند و ممکن است حتی شکست بخورید. درهرصورت در ماه‌های اول ناامید نشوید و به طور مستمر روی وب‌سایتتان کار کنید که این مستمر بودن  می‌تواند کمک شایانی را به توسعه وب‌سایتتان کند.

کسب درآمد بیشتر

در گزینهٔ قبل گفتیم که شما باید چند ماه به طور مستمر روی وب‌سایتتان کار کنید تا بتوانید به نتایج دلخواه برسید. یک‌شبه نمی‌توان میلیون درآمد از طریق وب سایت داشت و یا بازدید بالایی را گرفت؛ بلکه باید در این راه صبر و شکیبایی داشته باشید و در نتیجه حاصل آن را دریافت کنید. کسب درآمد از وب سایت می‌تواند در کنار فروش از راه‌های دیگر به افزایش فروش یک فروشگاه بسیار کمک کند.

حضور کسب‌وکار شما در یک بازار جهانی

دقت کنید که با داشتن یک وب سایت حرفه ای می‌توانید چندین برابر یک فروشگاه حضوری فروش داشته باشید؛ زیرا بازار کار شما یک بازار جهانی با میلیاردها کاربر آنلاین است که هر لحظه در حال جستجوکردن در زمینه کاری شما هستند. طبق آخرین آمار، در حال حاضر نزدیک به 7 میلیارد و 670 میلیون نفر انسان در کره زمین زندگی می‌کنند که بهتر است بدانید طبق آمار منتشر شده در DataReportal، در ابتدای سال 2021 میلادی، آمار کاربران اینترنتی به بیشتر از 4 میلیارد و 660 میلیون نفر رسیده که البته جالب‌تر از آن اینجاست که در سال 2020، تعداد کاربران اینترنتی برابر با 4 میلیارد و 340 میلیون نفر بوده است که به معنای 330 میلیون نفر کاربر جدید و تازه ورود به دنیای اینترنت است. شاید هضم این موضوع برایتان ناملموس باشد؛ اما اگر به رشد اعدادی که پیش‌تر بهتان گفته شد دقت کنید متوجه می‌شود که رشد کاربران در دنیای اینترنت تقریباً 7 برابر بیشتر  از رشد کل جمعیت جهان است و به زبان دیگر، در سال 2020 به‌ازای هر 1 انسانی که به آمار جمعیت جهان افزوده شده، 7 کاربر جدید وارد دنیای اینترنت شده‌ است. باتوجه‌به آمار به‌دست‌آمده بیش از نیمی از مردم جهان از کاربران فعال اینترنت هستند.

کسب درآمد غیرفعال از طریق سایت
کسب درآمد غیرفعال از طریق سایت

کسب درآمد غیرفعال با ساخت وب سایت حرفه ای

شاید تابه‌حال این کلمه به گوشتان نخورده باشد. کسب درآمد غیرفعال به این معناست که شما برای فروش بیشتر محصولاتتان تلاش خاصی را نمی‌کنید. یعنی یکبار محصول خود را در وب سایت فروشگاهتان آپلود می‌کنید و ممکن است در مقادیر بسیار بالایی از آن محصول خود به فروش برسانید. این هنر یک وب سایت حرفه ای است! شما می‌توانید در زمانی که در خواب هستید محصول خود را بفروشید و یا خدماتتان را به مشتریان خود ارائه دهید و این یعنی کسب درآمد غیرفعال که بر خلاف نام آن شما با وب سایت به طور تمام‌وقت برای ارائه خدمات به مشتریانتان فعال خواهید بود.

تبلیغات بیش‌ازپیش کسب‌وکارتان

اگر شما یک وب سایت حرفه ای داشته باشید می‌توانید از این طریق در بین مشتریان خود و کاربرانی که حوزه کاری شما را دنبال می‌کنند بیش‌ازپیش دیده شوید. زمانی که نام برند شما در هر پلتفرم اینترنتی ظاهر شود شما می‌توانید اعتبار بیشتری را کسب کنید. اعتبار بیشتر برای شما یعنی اعتماد بیشتر مشتریانتان و اعتماد بیشتر می‌تواند از طریق تبلیغات همه‌جانبه تحقق یابد.

زمانی که یک وب سایت با حرفه ای بودن خود و با سئوی خوب خود در نتایج کاربران شما به طور مداوم دیده می‌شود و به‌اندازه‌ای توسعه می‌یابد که بیشتر کاربران یک حوزه آن را می‌شناسند می‌تواند به‌خوبی از این راه کسب‌وکار خود را تبلیغ و خدمات خود را ارائه دهد.

اهمیت ساخت وب سایت حرفه ای

اهمیت این موضوع می‌تواند به‌اندازه کل کسب‌وکارتان بیارزد. زمانی که یک وب سایت به‌اندازهٔ کافی و با مقایسهٔ فاکتورهای مختلف در زمرهٔ سایت‌های حرفه ای قرار نگیرد نمی‌تواند کمکی به کسب‌وکار شما بکند. یک سایت حرفه ای باید دارای سئوی خوب باشد تا بتواند اهمیت خود را نشان دهد. زمانی که سئو سایت شما خوب نباشد و مشتریان شما وب‌سایتتان را در صفحات اول پیدا نکنند نمی‌توانند به محتویات وب سایت شما به طور مستقیم دست پیدا کنند و برایتان سودآور باشند.

یک وب سایت حرفه ای می‌تواند به طور مستقیم بر روی معرفی بهتر شرکتتان نیز کمک کند. این یعنی شما می‌توانید علاوه بر اینکه شرکت خود را معرفی می‌کنید، خدمات و یا محصولات خود را به‌تبع آن نیز معرفی کنید و نتایج داشتن یک وب سایت حرفه ای را مشاهده کنید.

ویژگی‌های ساخت وب سایت حرفه ای

زمانی که حرفه ای بودن یک وب سایت را بررسی می‌کنند به چند فاکتور اساسی دقت می‌کنند و بر اساس این فاکتورها می‌توان گفت که این وب سایت یک وب سایت حرفه ای است یا خیر. در ادامهٔ مطلب به برخی از این فاکتورها که نشان‌دهندهٔ یک وب سایت حرفه ای هستند اشاره می‌کنیم:

ویژگی های سایت حرفه ای
ویژگی های سایت حرفه ای

سئو وب سایت

از نظر کارشناسان سایت ساز سایت آماده مهم‌ترین موضوعی که در یک وب سایت وجود دارد سئو آن سایت است. زمانی که وب سایت شما سئوی خوبی نداشته باشد نمی‌توان گفت که وب‌سایتتان حرفه ای است؛ زیرا نتوانسته است در بین رقبایتان قرار گرفته و در رقابت با آن‌ها باشد.

سئو یک وب سایت به‌اندازه‌ای مهم است که کل وب سایت شما دارای اهمیت است. شما می‌توانید با داشتن یک سئو خوب بیشتر دیده شوید و به‌مراتب بیشتر بفروشید.

داشتن UI UX مناسب

زمانی که شما نتوانید با یک وب سایت ارتباط برقرار کنید به‌سختی می‌توانید آیکون‌های مرتبط با خرید و هر چیزی که از یک وب سایت نیاز دارید را به‌آسانی پیدا کنید. دردسترس‌بودن اجزای مهم سایت یا به زبان تخصصی‌تر تجربه کاربری مناسب یک وب سایت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای حرفه ای بودن وب سایت باشد.

همین‌طور گرافیک کلی وب سایت شما و رنگ‌هایی که در طراحی وب‌سایتتان استفاده کرده‌اید نیز می‌تواند به یک فاکتور مهم تبدیل شود. به‌طوری‌که شما می‌توانید توسط این فاکتور مهم ظاهر وب‌سایتتان را با کسب‌وکارتان متناسب کنید.

محتوای ارگانیک

خواه‌ناخواه این مورد در زمینه سئو قرار می‌گیرد. زیرا برای اینکه یک سئوی خوب داشته باشید، باید محتواهای ارگانیک تولید کنید و این راه طلایی رسیدن به صفحات اول است. محتواهای کپی شده توسط ربات‌های گوگل تشخیص داده می‌شوند و به همین علت گوگل پس از تشخیص متوالی این موضوع که شما از محتواهای وب‌سایت‌های دیگر برای محتوای وب سایت خودتان استفاده می‌کنید، وب‌سایتتان را پنالتی می‌کند و این موضوع برای کسانی که می‌خواهند وب‌سایتشان را توسعه دهند یک سم است.

سرعت وب سایت

این مورد در زمینهٔ تکنیکال وب سایت باید مورد بررسی قرار بگیرد. زمانی که تکنیکال یک وب سایت خوب باشد سرعت آن نیز خوب خواهد بود. زمانی که سئو یک وب سایت خوب باشد؛ یعنی محتوا که شامل عکس‌ها، متن‌ها و یا فیلم‌ها می‌شود بهینه‌سازی‌شده‌اند و توانسته‌اند در کم‌کردن سرعت بالا آمدن وب سایت کمک کنند.

پشتیبانی قوی

زمانی که یک وب سایت فروشگاهی و یا خدماتی باشد باید از پشتیبانی قوی برخوردار باشد تا بتواند پاسخ به نیاز مشتریان را به‌خوبی در کمترین زمان ممکن بدهد. داشتن یک تیم پشتیبانی قوی در پشت‌صحنه وب سایت می‌تواند به بازخوردهای مثبت آن کسب‌وکار تأثیر داشته باشد.

به برخی از ویژگی‌هایی که در هر وب سایت حرفه ای می‌توان دید اشاره کردیم. شما نیز برای داشتن یک وب سایت حرفه ای باید به این نکات گفته شده به طور کامل توجه کنید.

بنر تبلیغاتی ساخت فروشگاه اینترنتی
بنر تبلیغاتی ساخت فروشگاه اینترنتی

چرا برای ساخت وب سایت حرفه ای از سایت ساز سایت آماده استفاده کنیم؟

برای طراحی وب سایت با استفاده از تیم‌های برنامه‌نویس یا … شما باید هزینه‌های بسیار بالایی رو پرداخت کنید تا بتوانید از پس ساخت و پس از آن مدیریت وب‌سایت‌های اختصاصی بر بیایید. ممکن است بگویید که نمی‌خواهید وب سایت تخصصی داشته باشید و می‌خواهید با وردپرس یک وب سایت طراحی کنید. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌های بسیار کمتر از چیزی که در بیرون برایتان پیشنهاد می‌شود، در سایت ساز سایت آماده یک وب سایت در پلتفرم وردپرس داشته باشید.

مهم‌ترین موضوعاتی که در سایت ساز سایت آماده موردتوجه قرار گرفته است شامل این موارد است که می‌توانید در وب سایت فروشگاهی و یا شرکتی سایت آماده این موارد رو ببینید: سئوی حرفه ای، گرافیک خوب در قالب‌های مختلف، پشتیبانی قوی و هرآنچه که می‌توان از یک وب سایت حرفه ای انتظار داشت را در وب‌سایت‌های ساخته شده توسط سایت ساز سایت آماده مشاهده کرد.

هزینه ساخت وب سایت حرفه ای چقدر است؟

برای طراحی وب سایت حرفه ای در هر حوزه‌ای که مدنظر دارید از فروشگاهی گرفته تا شرکتی می‌توانید در سایت ساز سایت آماده با کمترین قیمت یعنی از 500 هزار تومان یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. وب‌سایت‌هایی که در سایت آماده وجود دارد در انواع مختلف و در قالب‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید با توجه نوع کسب‌وکارتان و همین‌طور سلیقهٔ شخصی‌تان یکی از قالب‌های انواع وب‌سایت‌ها را انتخاب کنید.

ساخت وب سایت حرفه ای با سایت ساز سایت آماده با کمترین هزینه ممکن قابل‌اجراست و شما می‌توانید با پرداخت این هزینهٔ کم یک وب سایت وردپرسی حرفه ای را طراحی کنید. شما چه ویژگی‌های دیگری را از وب‌سایت‌های حرفه ای انتظار دارید؟

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *