سایت خود را برای راه اندازی انتخاب کنید.

معرفی سایت آماده

Web sites

خرید سایت های آماده

خرید سایت آماده شیوه ای جدید برای راه اندازی سریع یک وب سایت کاربردی ، حرفه ای و زیبا در کمترین زمان و با پایین ترین هزینه است.

 سایت های آماده نوعی از سایت است که از قبل طراحی شده تا در کمترین زمان و با هزینه پایین برای کسب و کار های مختلف پیاده سازی شود. سایت های آماده دارای امکانات بسیاری است که می توانند نیاز های شما را پوشش دهند.

سایت های آماده ارائه شده توسط سایت ساز سایت آماده دارای امکاناتی نظیر سیستم فروش آنلاین، قابلیت ارائه نمونه کار، تعریف رویداد، فروش پکیج، تعریف رویداد، تعریف دوره های آموزشی و کلاس های آنلاین را در اختیار شما قرار می دهند. سایت های ارائه شده توسط سایت آماده داری امکانات بسیار دیگری نیز هستند که در کنار قابلیت های اصلی کمک بسیاری را به شما می دهند.

شما می توانید برای مطالعه بیشتر قابلیت های سایت ها به صفحه هر کدام از سایت ها مراجعه نمایید.

سایت های آماده دارای یک رابط کاربری فارسی و ساده است که امکان استفاده آسان را به شما می دهد سایت های آماده می توانند انواع محصولات را معرفی نمایند و بفروشند. همچنین شما می توانید به وسیله سایت آماده کسب و کار خود را گسترش دهید و به بازار بزرگتری از مشتریان دست یابید.

 

خرید سایت

خرید سایت به صورت آماده این امکان را به شما می دهد تا با خرید یک سایت آماده در کوتاه ترین زمان اقدام به ساخت سایت برای کسب و کار خود کنید و نیاز به پرداخت هزینه و صرف زمان بسیار نباشد.

یا خرید سایت از سایت آماده شما میتوانید یک سایت حرفه ای و کاملا بهینه از نظر سئو و یک سایت با سیستم فروشی قوی و فوق العاده دریافت کنید.

برای خرید سایت از سایت آماده کافی است در دسته بندی های بالا یکی از سایت ها را مورد پسند قرار دهید پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس منتظر ساخت سایت و تحویل آن به شما باشید (به دلیل ساخت سایت بر روی دامنه های درخواستی شما و زمانبر بودن روند ثبت دامنه این مرحله مقداری زمانبر است در غیر این صورت سایت به سرعت تحویل خواهد شد)

شما می توانید با خرید سایت از سایت آماده در کنار سایت از پشتیبانی حرفه ای سایت آماده بهره مند شوید و به کمک ویدیو فارسی تغییرات موردنظر را بر روی سایت خود انجم دهید.

 

اگر به دنبال ساخت یک سایت حرفه‌ای و زیبا هستید که کار و نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد می‌توانید از قالب آماده سایت استفاده کنید. حتماً از خود می‌پرسید قالب آماده سایت چه کاربردی دارد و چگونه می‌توان به‌وسیله قالب آماده سایت، به سایت حرفه‌ای ایجاد کرد در ادامه پاسخ شما را خواهیم داد:

هر وب‌سایت داینامیک از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) تشکیل شده است که قلب تپنده و هسته اصلی وب‌سایت به‌حساب می‌آید. سایت‌های ارائه شده توسط سایت آماده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهره می‌برد.

سیستم‌های مدیریت محتوا به‌خودی‌خود دارای امکانات و ظاهر بصری مناسب نیستند اما شما می‌توانید با نصب قالب آماده سایت بر روی این سیستم‌ها، امکانات موردنظر خود را به سایت اضافه کنید و ظهر سایت خود را بهبود ببخشید.

حال ممکن است این سال برایتان مطرح شود که دلیل استفاده از قالب آماده سایت یا سایت آماده چیست؟ شما می‌توانید از قالب آماده سایت رایگان در سایت خود استفاده کنید اما این را مدنظر داشته باشید که ممکن است این قالب‌ها حاوی کدهای مخرب یا باگ امنیتی باشند و پس از استفاده از آن‌ها بر روی سایت اطلاعات کاربران شما به سرقت رود یا از سایت و هاست شما سوءاستفاده شود. علاوه بر این هیچ‌کدام از قالب آماده سایت‌ها دارای پشتیبانی نیستند و در صورت بروز مشکل هیچ‌کس پاسخ‌گوی شما نخواهد بود.

سایت آماده با درنظرگرفتن تمامی این موارد اقدام به ایجاد سایت‌های پایدار با ایمنی بالا و هزینه پایین کرده است. در کنار آن سایت‌هایی که توسط سایت ساز سایت آماده ارائه می‌شوند دارای پشتیبانی هستند و همواره تیم پشتیبانی سایت آماده پاسخگوی کاربران عزیز هست.

و اما علت استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس توسط سایت آماده چیست؟ سیستم مدیریت محتوای وردپرس بیش از 10 سال است که توسط تیم وردپرس معرفی شده و تا کنون میلیون‌ها سایت با استفاده از آن ساخته شده است پس این سیستم آزمون و خطای خود را پس داده است از سوی دیگر سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود سیستم بسیار ایمن و قابل اعتمادی است و امکانات بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد اما با نصب افزونه و یا قالب آماده‌ای که ناایمن باشد این ایمنی نقض می‌شود.

علاوه بر این سیستم مدیریت محتوای وردپرس به‌گونه‌ای ساخته شده است که برای موتورهای جستجو بسیار بهینه است و این می‌تواند کمک بسیاری در ارتقای سطح شما برای کسب رتبه‌های برتر گوگل کند.

باتوجه‌به موارد اشاره شده در بالا توصیه ما برای گسترش کسب‌وکار و افزایش فروش استفاده از قالب آماده سایت یا سایت‌های آماده است.

روند ساخت سایت در سایت آماده چیست؟

ساخت سایت دیگر مثل گذشته نیست اگر قصد دارید برای کسب‌وکار خود یک سایت دست‌وپا کنید همان‌طور که گفتیم می‌توانید با خرید سایت از سایت آماده اقدام به ساخت سایت خود کنید.

برای ساخت سایت با سایت آماده چه‌کار باید کرد؟

برای شروع ساخت سایت خود در سایت آماده ابتدا در زمینه فعالیت خود یکی از سایت‌های ما را انتخاب کنید، برای مشاهده ویژگی‌های هرکدام از سایت‌ها و مشاهده نمای آنلاین سایت هم می‌توانید بر روی نام سایت‌ها در بالا کلیک کنید. در ادامه روند ساخت سایت شما می‌توانید در این صفحه مشخصات سایت‌ها و قیمت بسته‌ها و امکانات آن‌ها را مشاهده نمایید حال کافی است یکی از بسته‌ها را انتخاب کنید و بر روی انتخاب بسته کلیک کنید.

در این مرحله از روند ساخت سایت شما باید یک دامنه برای سایت خود انتخاب کنید و یا دامنه‌ای را که از قبل داشته‌اید را معرفی کنید. سپس در سبد خرید، خرید خود را نهایی کنید. در ادامه، کار به‌صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و پس از اینکه سایت ساخت شد به‌وسیله ارسال تیکت در پنل کاربری شما در سایت آماده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به همین آسانی روند ساخت سایت برای شما انجام می‌شود و شما می‌توانید در کمترین زمان یک وب‌سایت برای کسب‌وکار خود راه‌اندازی کنید.

اگر کسب و کاری دارید که بر روی فضا اینترنت حضور ندارد دیگر وقت آن است که دست به کار شوید و برای خود اقدام به طراحی وب سایت نمایید.

طراحی وب سایت نیز دیگر مثل گذشته نیست و شما می توانید به راحتی حتی بدون نیاز به دانش فنی اقدام به طراحی وب سایت برای کسب و کار خود کنید.

برای این کار کافی است یک سایت از سایت ساز سایت آماده تهیه کنید تا در کمتر از 24 ساعت سایت مورد نظر آماده و برای شما قابل استفاده باشد.

طراحی وب سایت به شیوه های قدیمی نیز دیگر مرسوم نیست زیرا بسیار هزینه بر و زمان بر است. پس بهترین راه در زمینه طراحی وب سایت استفاده از سایت ساز سایت آماده است. اما اگر تعداد مشتریان بسیار زیادی دارید و بیش از 5000 بازدید در روز خواهید داشت در این صورت بهتر است که به طراحی وب سایت اختصاصی فکر کنید.

برای طراحی وب سایت اختصاصی نیز می توانید از سایت آماده کمک بگیرید زیرا سایت آماده در کنار ارائه خدمات سایت ساز به صورت آماده قابلیت ارائه طراحی وب سایت اختصاصی را نیز دارد. فقط کافی است برای این موضوع مستندات خود را برای ما ارسال کنید تا پروژه بررسی شده و زمان و هزینه لازم برای اجرایش تعیین شود.

سوالات متداول

سایت آماده چیست؟

به سایت های که از قبل یا ساختار های پیش فرض ساخته شده اند و شما می توانید آنها را سفارش دهید و در کمترین زمان برای شما پیاده سازی شوند سایت آماده گفته می شود.

دلیل استفاده از سایت های آماده چیست؟

سایت های اماده ساخته شده توسط سایت آماده به دلیل استفاده راحت هزینه کم برای راه اندازی و سرعت راه اندازی بالا یکی از برترین گزینه ها برای هر کسب و کاری است تا بتواند با توجه به مزایای این سایت ها از آنها برای آنلاین سازی کسب و کار خود استفاده کند.

اگر کسب و کاری در شبکه های اجتماعی دارید ما توصیه می کنیم یک سایت در کنار صفحه خود داشته باشید زیرا سایت همواره در دسترس است و امکان فروش آنلاین هر نوع محصولی را برای شما فراهم می سازد.

سایت های آماده چه امکاناتی را در اختیار ما قرار می دهد؟

سایت های آماده ارائه شده توسط سایت آماده دارای امکانات بسیاری این سایت ها قابلیت فروش آنلاین، قابلیت ارائه نمونه کار، صفحه های دریافت سفارش، تماس با ما، درباره ما، تعریف رویداد و کلاس آنلاین را در اختیار شما قرار می دهد شما می توانید برای مطالعه بیشتر در مورد امکانات هر کدام از سایت ها به صفحه آن سایت از دسته بندی موجود در این صفحه مراجعه کنید.

آیا سایت بر روی دامنه درخواستی توسط مشتری پیاده سازی می شود؟

سایت آماده، سایت های خود را به همراه یک دامنه ir و در بسته های ویژه با دامنه com برای کاربران خود پیاده سازی می کند. شما به عنوان کاربر سایت آماده می توانید پس از خرید سایت دامنه مورد نظر خودرا به همراه شناسه nic خود برای ما از طریق تیکت ارسال نمایید تا دامنه مورد نظر به نام شما ثبت و سایت شما بر روی آن دامنه پیاده سازی شود.

در صورتی که دامنه را از قبل ثبت نموده باشید می توانید از آن دامنه نیز برای پیاده سازی سایت استفاده نمایید فقط کافی است اطلاعات دسترسی دامنه را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا انها تنظیمات لازم را انجام دهند.

برای مشاوره با کارشناسان سایت‌آماده تماس بگیرید!

سوالات متداول