آموزش ها مقالات

چگونه یک فروشگاه اینترنتی پربازدید و پررونق داشته باشیم؟

چگونه یک فروشگاه اینترنتی پر رونق داشته باشیم

داشتن یک فروشگاه اینترنتی پربازدید که شبانه روز فعال باشد و بدون حضور مدیر فروشگاه نیز بفروشید، آرزوی هر مدیر فروشگاهی است. این امر میسر نیست مگر با داشتن یک وب سایت فروشگاهی حرفه ا ی.

هرچه فروشگاه اینترنتی شما بازدید بیشتری داشته باشد محبوب تر و پر رونق تر خواهد بود.

موارد بسیاری در رونق فروشگاه اینترنتی و افزایش بازدید سایت های فروشگاهی موثر است. سایت آماده در این مقاله ، این موارد را بررسی کرده  و راه های افزایش بازدید سایت های فروشگاهی را معرفی میکند.

یک منبع اطلاعاتی خوب ، کامل و قابل استناد برای محصولاتتان باشید

اگر می خواهید یک فروشگاه اینترنتی پربازدید داشته باشید باید اطلاعات محصولی دقیق به مشتریان ارائه کنید.

ارائه اطلاعات محصولی دقیق سبب جذب مشتریان به فروشگاه اینترنتی شما می شود و از سایت شما یک فروشگاه اینترنتی پربازدید می سازد.

مثلاً اگر محصول شما لوازم خانگی است. بهتر است تمامی محصولات برند های را که با آنها همکاری دارید را در سایت داشته باشید حتی اگر موجود نداشته باشید.

این سبب خواهد شد که علاوه بر مشتریان کالاهایتان مشتریانی را که هم به دنبال کالا های نا موجود میگردند به سایت خود جذب کنید و چه بسا ترغیب شوند تا کالا های دیگر از سایت شما خرید نمایند و به این ترتیب یک فروشگاه اینترنتی پربازدید برای خود بسیازید.

این را بدانید هرچه تعداد  محصولات سایت شما بیشتر  و اطلاعات آنها کامل و دقیق باشد، مشتریان بیشتر ترغیب به خرید از سایت شما خواهند شد.

 حتما از محصولاتی که در سایت دارید یک تحلیل ارائه کنید.

روش دیگر برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی پربازدید ارائه تحلیل از محصولات است.

ارائه تحلیل از محصولات سبب ایجاد حس اعتماد در مشتری می گردد و به مشتری در انتخاب محصول کمک می کند.

زمانی که مشتری تحلیلی را که شما در مورد محصولتان نوشته اید می خواند این را میداند که شما حداقل یکبار از محصولتان استفاده کرده اید  و این تحلیل سبب ایجاد حس  اعتماد خواهد شد.

پس از اینکه تحلیل و بررسی خود را در مورد محصولتان ارائه کردید این امکان را برای مشتری ها هم فراهم کنید تا نظر و تجربه هایشان را در سایت شما انعکاس دهند.

بسیاری از مشتریان و خریداران برای دیدن این نظرات به سایت شما سر خواهند زد و در نهایت اگر شما بتوانید نظر آنها را جلب کنید، آنها از سایت شما خرید خواهند کرد.

 

مشتریان خود را بشناسید و بهترین های را برای آن ها فراهم کنید.

شناختن مشتریان یکی از راه های ایجاد یک فروشگاه اینترنتی پربازدید است.

مشتریان شما افرادی با هوش و ریزبین هستند به شعور مشتریان احترام بگذارید. کیفیت خوب کالا اولین موردی است که مشتری پس از خرید آن را لمس می کند سعی کنید با ارائه کیفیت خوب مشتریانتان را وفادار کنید.

ارائه کالای با کیفیت مشتری را ترغیب به خرید مجدد خواهد کرد ، هر چند قیمت کالای شما بالاتر از قیمت کالاهای مشابه برندهای دیگر باشد.

سعی کنید کالا های خوب و پرفروش را در پیشنهاد ویژه قرار دهید. زیرا در اینصورت به مشتری اینگونه تلقین خواهد شد که شما پیشنهاد ویژه را برا مشتری مداری انجام می دهید و نه فروش بیشتر.

 

چگونه یک فروشگاه اینترنتی پربازدید و پر رونق داشته باشیم
چگونه یک فروشگاه اینترنتی پربازدید و پر رونق داشته باشیم

هرگز به مشتریانتان دروغ نگویید و آنها را رها نکنید

سعی کنید مشتریانتان را پس از خرید تنها نگذارید . پس از خرید از کیفیت کالا، رضایت مشتری و نحوه ی ارسال و شیوه ی خرید از مشتریانتان نظر سنجی انجام دهید این کاری است که معمولا یک فروشگاه اینترنتی پربازدید انجام می دهد.

اگر محصول و یا خدماتتان نیاز به آموزش و راهنمایی دارد آموزش ها و راهنمایی های لازم را انجام دهید و مشتری را به استفاده کامل از محصولتان ترغیب کنید. این سبب خواهد شد میزان کارایی محصول شما در نظر مشتریانتان بالا رود.

سعی کنید بالاترین سطح مشتری مدارای را برقرار کنید زیرا این مشتری مداری سبب تبلغات کلامی خواهد شد و این شیوه ی تبلیغ قوین ترین نوع تبلیغ برای شما خواهد بود.

 

برای فروشگاهتان یک وبلاگ داشته باشید

وبلاگ همانند یک کانال خبری فوق العاده قوی عمل میکند و داشتن وبلاگ این امکان را به شما میدهد که خبر های فروشگاه و حوزه فعالیت خود را منتشر کنید، آموزش های لازم را قرار دهید و در نهایت مشتریان را با سایتتان درگیر کنید.

مطالبی که در قسمت وبلاگ منتشر می کنید. سبب جذب مخاطب از طریق موتور های جستجو می شود. و به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی پربازدید کمک می کند.

اگر کاربری قبلاً از خدمات شما استفاده نکرده باشد، با مطالعه آموزش ها و خبر های شما در وبلاگ به استفاده از سایت شما ترغیب خواهد شد.

امروزه قسمت وبلاگ در سایت ها عامل بسیار مهمی در جذب مخاطب به شمار می رود  و سایت های حرفه ای از آن به عنوان یک ابزار کار آمد استفاده می کنند.

سعی کنید طی یک برنامه بلند مدت مطالبی جذاب و مرتبط با حوزه فعالیتتان را در قسمت وبلاگ قرار دهید. این سبب بالا رفتن سئو سایت شما و افزایش بازدید آن خواهد شد.

 

خدمات پس از فروش خوب ارائه کنید

ارائه خدمات پس از فروش خوب به شما کمک می کند تا یک فروشگاه اینترنتی پربازدید داشته باشید.

آنچه شما را با دیگر رقبایتان متمایز خواهد کرد و سبب برتری شما خواهد بود این است که کاربرانتان را پس از خرید رها نکنید مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید

پیگیر کار آنها باشید.آموزش های مورد نیازشان را در دسترس شان قرار دهید، مواردی را که سبب استفاده ی ساده تر آنها از سایت خواهد شد ایجاد کنید.

یک پشتیبانی قوی داشته باشید و همواره پاسخگوی مشتریانتان باشید و سعی کنید اعتماد آنها را جلب کنید.

.

فروش گرفتن پول مشتری و دادن کالا به آن نیست فروش جلب اعتماد مشتری است.

شیوه های ارسال کالا بسیار مهم هستند سعی کنید در سریع ترین زمان ممکن کالا را به دست مشتریان خود برسانید و نظر آن ها را در مورد خریدشان بپرسید و همواره سعی در بهبود خود داشته باشید.

چگونه فروشگاه اینترنتی پربازید و پر رونق داشته باشیم-تبیغات هدفمند
چگونه فروشگاه اینترنتی پربازید و پر رونق داشته باشیم-تبیغات هدفمند

 

خودتان را تبلیغ کنید

بهترین ها هم بدون تبلیغ شناخته نمی شوند. تبلیغ هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

تبلیغ صدای شما را به گوش مخاطبانتان میرساند و سبب می شود آنها حتی برای یک  بار هم که شده خدمات و محصولات شما را امتحان کنند.

پس تبلیغ را فراموش نکنید حتی زمانی که کل بازار را در اختیار دارید.

تبلیغات هدفمند بیشترین بازده را خواهد داشت و شما را سریعتر به بازار معرفی می کند.

هوشمندانه تبلیغ کنید و تفاوت هایتان را با رقبایتان بیان کنید و همواره آماده ارائه خدمات باشید.

این ها همه مواردی است که سبب ایجاد یک فروشگاه اینترنتی پربازدید  و پر رونق خواهد شد.

همه این تجارب به شما کمک خواهد کرد تا فروشگاهی موفق و پر رونق داشته باشید.

شما می توانید اولین گام را در ایجاد فروشگاه اینترنتی در سایت آماده بردارید و همین حالا یک فروشگاه اینترنتی سفارش دهید.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *